Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני חודש וחצי מאזדה 6 שנת 2003, הרכב עשה 111,000 ק"מ (אני עשיתי 4,000 מתוכם).

הרכב עבר ב-100% בדיקה בקומפיוטסט...

היום חזרתי מאשדוד לכיוון בייתי אשר בקרית אונו, לפתע פתאום האוטו נכנס לי לניוטרל, הצלחתי איכשהו לרדת לשוליים ולבדוק את הבעיה.

לאחר בדיקה מהירה אני שם לב שיש לי רק הילוך 1 ו-2, כאשר האוטו נכנס להילוך שלישי הוא פשוט בניוטרל, אין תגובה ממנו.

לפי דעתכם וניסיונכם מה התקלה בגיר? מה העלויות?.. והאם נכון שאם עושים בדיקה בקומפיוטסט והגיר יוצא תקין 100% אז הם נותנים אחריות לחצי שנה?

 

בתודה.

 

עידן.

פורסם

עדיין לא נתקלתי בטופס בדיקה אשר ת"ה יוצאת בו תקינה ב-100%(אני מוכן גם להתפשר על 70%, ולפעמים גם פחות מכך :roll: ).

בנוסף לכך, על כל טופס בדיקה מופיע משפט קבוע - אין אחריות על ת"ה אוטו'.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
קניתי לפני חודש וחצי מאזדה 6 שנת 2003, הרכב עשה 111,000 ק"מ (אני עשיתי 4,000 מתוכם).

הרכב עבר ב-100% בדיקה בקומפיוטסט...

היום חזרתי מאשדוד לכיוון בייתי אשר בקרית אונו, לפתע פתאום האוטו נכנס לי לניוטרל, הצלחתי איכשהו לרדת לשוליים ולבדוק את הבעיה.

לאחר בדיקה מהירה אני שם לב שיש לי רק הילוך 1 ו-2, כאשר האוטו נכנס להילוך שלישי הוא פשוט בניוטרל, אין תגובה ממנו.

לפי דעתכם וניסיונכם מה התקלה בגיר? מה העלויות?.. והאם נכון שאם עושים בדיקה בקומפיוטסט והגיר יוצא תקין 100% אז הם נותנים אחריות לחצי שנה?

 

בתודה.

 

עידן.

 

קרתה לי בדיוק אותה תופעה לפני כמה שנים עם מאזדה 626 מודל 2001. אינני יודע אם מדובר בדיוק באותו גיר אך אז המוסכניק טען שהילוכים שלישי ורביעי נשרפו ויש להחליף את כל התיבה. מצאנו אז תיבה מפירוק והחלפנו בעלות של כ3.5K.

Toyota Hilux Adventure 2019

Toyota Corolla GLI 2006

×
×
  • תוכן חדש...