Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שנה טובה, אחלה פורום שעוזר לעשות סדר בדברים.

 

ובכן... יש לי שתי הצעות משתי חברות, הראשונה אפרייט ליס והשניה אלדן.

 

אופרייט ליס - שנת 2006, 60000 ק"מ = 60K, מחיר מחירון 69K (לוי יצחק)

 

אלדן - שנת 2008, 80000 ק"מ = 67K, מחיר מחירון 83K (לוי יצחק)

 

שתיהן מתחייבות לתקן ליקויים שיתגלו בבדיקה ושתיהן נותנות אחריות לשנה על מנוע וגיר, אלדן נותנת גם כספת/עלוקה וחיישני רוורס.

מה דעתכם? מי יותר אמין אופייט ליס או אלדן?

פורסם

התקנת כספת - הבנתי שזה חלק מדרישות חברות הביטוח, אסור בגלל המכלול או שישנה סיבה אחרת?

 

לגבי כריות אוויר - ידוע.

 

בעניין התקציב... זה כבר שולי ההבדל הכספי הוא שולי 6K למקפצה של שנתיים.

אני נוטה יותר ל2008 ולו בשל העובדה שמקבלים יותר.

פורסם
התקנת כספת - הבנתי שזה חלק מדרישות חברות הביטוח, אסור בגלל המכלול או שישנה סיבה אחרת?

 

לגבי כריות אוויר - ידוע.

 

בעניין התקציב... זה כבר שולי ההבדל הכספי הוא שולי 6K למקפצה של שנתיים.

אני נוטה יותר ל2008 ולו בשל העובדה שמקבלים יותר.

 

 

למיטב ידיעתי כשבאתי לעשות ביטוח על הרכב שלי, רק חברה אחת דרשה התקנת כספת בעלות של 800 ש"ח כששאר

החברות לא דרשו בכלל את זה אלא הסתפקו בציוד המיגון הקיים ברכב (אימבולייזר במפתח).

לדעתי הם סתם רוצים להוציא עוד כסף ממך.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

ככל שאני קורא יותר לגבי בחירת מכונית משפחתית כך אני מרגיש מבולבל יותר, בהתחלה היו סיטרואן C5, פורד פוקוס, רנו מגאן 2

עכשיו ירדו הצרפתיות והצטרפו היפניות מאזדה וטויוטה.

הוקצבו 40K לרכב עכשיו אני מוצא את עצמי מדבר כבר על 60K+

 

קצת מתסכל כל העניין, סה"כ רכב שיביא ממקום א' למקום ב', שיהיה נוח ובטוח ושלא יכנס כל שני וחמישי למוסך...

 

רוצים לעזור לעשות סדר? מחפש משפחתית נוחה, רחבה, בטוחה ואמינה (יש בכלל כזאת חיה?) שרוב נסיעותיה הם בתוך העיר ו...זהו בעצם, יש הצעות?

פורסם

גם לנו היו דרישות דומות. המאזדה 3 ירדה מהפרק בגלל הצפיפות מאחורה, ולבסוף רכשנו פוקוס 2007.

היא בטוחה, נוחה ורחבה. על האמינות אני עדיין לא יכול להעיד כי היא אצלנו כ-3 חודשים. ממה שראיתי בהיסטוריה היא נכנסה למוסך רק לטיפולים.

פורסם

השאלה העיקרית שכדאי לך לשאול את עצמך:

כמה תיסע עם הרכב ולאיזה תקופה אתה מתכנן להישאר איתו [עם קילומטראז' מועט ומתכוון להחליף את הרכב בעוד שנתיים שלוש]

הייתי ממליץ לך לבחור את השנתון הגבוה יותר.

נכון שיש עייפות חומר לרכב ישן ונכון שבקלומטראג' גבוה הרכב גם עובר בליה.

אבל רוב המכוניות החדשות לא ירגישו בהבדל של 20K ק"מ לפה או לשם.

בכל אופן ידוע לי שחברות הליסינג היחידות שמטפלות במוסכים מורשים הינן אוויס ואופרייט ליס.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בעיקרון, ממה שידוע לי, אלדן גם מטפלים במוסך מורשה.

פוקוס אחלה אוטו.

מעבר לכך - 2008 עדיף, מאחר ויש לו 6 כריות אוויר.

הייתי מחפש רכב 2008 עם ק"מ נמוך יותר, גם אם זה אומר שהרכב יעלה עוד 3,000-5,000 ש"ח.

מאמין שב 70K אתה יכול לקנות 2008 עם כ- 50,000 ק"מ.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הטויוטה שרכשתי מליסינג [ומופיעה בחתימה למטה]

הינה שנת 2008 [עלתה על הכביש ביולי 2007]

ועשתה 47000 ק"מ.

אז אני מאמין שגם אתה תוכל למצוא.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...