Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עו"ד יהונדב בר עוז קראתי כמה פעמים ולא ממש הבנתי.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שנה טובה

אסור לאבד תקווה

בכל תיק ותיק יש לבחון בחומר הראיות מהדף הראשון ועד האחרון מה ניתן לעשות כאשר האופציה הראשונה הינה זיכוי הלקוח אם בשל כשל ראיתי ואם בשל צדק ממשי ומשם "מתדרדרים " עד להודאה ואפילו לאחר מתן גזר הדין ישנן אופציות נוספות היכולות לסייע לנהג שהורשע בדין.

מצ"ב מקרה מהמציאות

 

http://news.walla.co.il/?w=/1/1354703

 

עו"ד בר עוז

קבל ח"ח על פועלך במקרה המתואר בוואללה

למרות התגובות המשתלחות לכתבה אני סבור שנעשה כאן צדק ופסק הדין הגיוני בכדי שאותו הנאשם לא יהפוך לנטל על החברה

פורסם

פסילה לכל דרגות הרשיון

 

 

 

36א. הטיל בית המשפט פסילה או פסילה על תנאי מקבל או מהחזיק רשיון נהיגה, יטיל את הפסילה כאמור לגבי נהיגה ברכב מכל סוג שהוא; אולם רשאי בית המשפט, בנסיבות מיוחדות, שיפרש בפסק הדין, להורות כי הפסילה לא תחול לגבי נהיגת רכב מסויים, או לגבי סוג מסויים של רכב.

יישום נכון של ארסנל הנשק ,בו נעזר עו"ד הבקי בחוק .

לגבי המוסריות כפי שבוטאה בכתבה שם , איש איש וטעמיו הצודקים.

אפילו עמדתו האישית של העו"ד לא ידועה, אבל הוא עשה את מלאכתו בנאמנות.

וכיוון שעסקינן בבית משפט ולא בבית צדק, אז איש איש וביקורתו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אמרו לי שלא כל התמונות נפתחות אז שניתי רזולוציה לנמוכה 1280X1024

מסמכים לפי הסדר נדמה לי.

 

מסמכים מבית משפת 7 מסמכים

 

51033376.th.jpg

1006lb.th.jpg

1001yx.th.jpg

1002nj.th.jpg

1003p.th.jpg

1004y.th.jpg

1005u.th.jpg

 

 

מסמכים ממשטרה 16 מסמכים

 

89866111.th.jpg

86657304.th.jpg

1001dr.th.jpg

1002f.th.jpg

1003g.th.jpg

1004b.th.jpg

1005i.th.jpg

1006ht.th.jpg

1007u.th.jpg

1008j.th.jpg

1009w.th.jpg

1010oq.th.jpg

1011qv.th.jpg

1012d.th.jpg

1013h.th.jpg

1014g.th.jpg

פורסם

מפיוזי

 

שלחתי לך למייל ממתין לתשובה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז ככה התיעצתי עם אורכת דין משהיא אמרה שהיא כל פעם אנשה להזיז את המשפט ובסוף אני אקבל שלילה לחיצי שנה+- כנס וכל זה ב 10 אלף, המחיר הוא סביר?

ועוד עורך דין בעיוץ אמר לי שהסכום יהיה מ5 עד 15 אלף.

אדיף ללכת לע"ד אחר?

תודה.

פורסם

חפש עו"ד אחר.

עו"ד אשר "מבטיח" לך תוצאת משפט אינו יודע את מלאכתו ומערים על לקוחו.

מה הטעם בדחיית המשפט?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יהיה לי זמן עד שלילה, ברור שבסוף אני אקבל אותה, וגם היא אמרה עם מושחים תאריך משפת כמה שיותר ככה יותר טוב.


×
×
  • תוכן חדש...