Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי עשה תאונה בשנת 2008 שהיה בצבא נכנס לעמוד חשמל.

הוא שתה קצת לפי משהבנתי מותר 240 ואצלו מצאו 310.

בתיק שלו היה רשום שהוא סירב לעשות בדיקת ינשוף והוא לא סירב הייתי שם. בתיק שהוא קיבל מבית משפט, ובתיק שהוא לקח במשטרה רשום שהוא הסכים לעשות בדיקה)

ובמשטרה הוא קיבל שלילה ל 60 יום וזהו, הקצין ששפט אותו אמר שלא יהיה משפט הוא שפט אותו ונגמר.

עכשיו הוא קיבל זימון לבית משפט.

שאלה למה? ומהוא יכול לקבל על זה?

שמעתי שנתיים שלילת רישיון וקנס.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצין המשטרה אינו שופט ולפיכך חברך לא נשפט - רשיונו נשלל מנהלתית ל-60 יום.

עכשיו הוא עתיד לעמוד לדין על העבירה של נהיגה בשכרות וגרימת תאונה.

 

האם התאונה הייתה ברכב צבאי או אזרחי?

 

כדאי שיקח עורך דין.

פורסם

אירוע מסוג זה הינו אירוע חמור, ובתי המשפט מצווים להעניש באופן מרתיע וכואב, שכן ברצונם וברצון המחוקק להעביר מסר חד משמעי בעניין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים/סמים.

מדובר בתאונה, אמנם לא קשה, ובשכרות, לא גבוהה מאוד, אך שני הדברים יחד במצטבר מביאים לכך כי התביעה תדרוש עונשים נוקשים ומרתיעים ובית המשפט יעתר לכך.

יש לבדוק היטב את הראיות בתיק, לברר את סיכויי הניהול, את תנאי הסדר הטיעון אם כדאי ורצוי להגיע אליו ולהסכים לו.

במילים אחרות יש לא מעט עבודה שיש לבצע.

שיפנה לקבלת יעוץ, לא לגשת לבית משפט לא מיוצג, לא מדובר בתיק שהוא כנאשם יכול לטפל בו בעצמו.

עו"ד אסף שמיר

פורסם

לחבר שלי יש קצת בעיה עם תקציב, שאלה שלו בערך כמה כל האסק הזה יצאה לו?

או עדיף לו לבתר על רשיון.

פורסם
10K בערך לעורך דין ולא יעשו לך כמעט כלום שלילה ל30 יום

זה לא הגזמה 10K?

פורסם

אולי יואיל האדון הנכבד להעלות את כתב האישום לפורום ולא את ההזמנה למשפט.

 

לפי ההזמנה למשפט ולפי הסיפור שלך ההבדל הוא בין שמים לארץ

 

אז....

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אז מה זה כל הסעיפים שכתבו?

זה לא נחשב מכתב האישום?

מאשימים אותו בסעיפים.

פורסם

מפיוזי

 

מה שהעלית לפורום זו ההזמנה לבית נשפט

אליה צורף כתב אישום בו מופיעים עובדות המקרה סעיפי החיקוק בו מואשם חברך ושמות עדי התביעה. יופיע אולי שם גם סעיף האם התביעה תעתור למאסר בפועל של חברך הטוב.

 

את זה הינך מתבקש להעלות לפורום . אתה רשאי להשמיט פרטים מזהים אישיים.

 

על פי ההזמנה למשפט שהעלית והסעיפים שהוזכרו בה חברך נתון בצרה צרורה.

 

הבמה שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היום כידוע לי מגישים כתבי אישום מעל 290.. לחבר שלך יש סיכוי מאוד גדול לצאת עם קנס כספי או אפילו זכאי כי כמוט היא מאוד קטנה.

אך כמובן יש לקחת עורך דין, ולא נראה לי שיקח 10K כי תיק לא קשה יחסית וכמוט קטנה של אלכוהול בגוף.

פורסם

ויטק

 

כנראה אינך מבחין בשלל סעיפי האישום שהבחור מואשם בהם. שכרות היא אחת מהן.

 

סירוב להיבדק למשל פירושו שכרות ברמה הגבוהה ביותר.

 

הכותב טרם החליט מה קרה לחברו.

 

לפי מה שצירף לנו עד עכשיו ועל פי התביעה ,חברו סירב להיבדק!!

 

אז אל תכתוב שטויות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לעורך דין טוב משלמים גם טוב

יש כמה חברים ששילמו 7 אלף לאורך דין וקיבלו את השנתיים שלילה

אז עדיך לשלם עוד K3 ולקבל שלילה לזמן קצר

פורסם

גובה התשלום לא מבטיח כלום .

ראיתי פסקי דין של עורכי דין מהשורה הראשונה שלקוחותיהם חטפו באבי אביהם, וגם הפוך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...