Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית נורות philips diamond vision


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות הזמנתי סט של diamond vision מכאן, זה גם מגיע עם סט W5W של פיליפס שאני מקווה שיתנו אור בהיר יותר (ושיעבדו עם הcan-bus), זה יצא לי 36 פאונד (כ220 ש"ח) אחרי שהכנסתי קופון שמצאתי באינטרנט.

 

אני מאמין שזה מקורי כי האתר מוכר ונחשב לאמין, ועוד יותר מקווה שלא יהיו בעיות עם הדרדסים.

 

גם אני הזמנתי מהם לפני מספר חודשים, הנורות שלהם מקוריות והשירות מהיר.

ה-W5W שתקבל הן רגילות וצהובות, נסה לשלוח אליהם מייל בבקשה להחליף את ה-W5W לבלו ויז'ן (המחיר זהה), יש סיכוי שהם יסכימו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם מחפשים תוספת אמתית בתאורה ולא מחפשים צרות עם משטרה/טסטרים, אני ממליץ על Philips X-treme Power.

 

נבחרו Auto Express accessory of the year

http://www.autoexpress.co.uk/products/product_honours_2007/208754/accessory_of_the_year_philips_xtreme_power.html

 

טסט נוסף של Auto Express באוקטובר 2009[

When it comes to H7 performance bulbs, Philips has the edge – and rivals are playing catch-up

 

 

Standard: Ring Autobulbs

 

Plus 30: Philips Premium

 

Plus 50: Philips VisionPlus

 

50Plus : Philips X-treme Power

 

Blue: Philips BlueVision

 

 

 

 

פורסם
ומה מחפש הטסטר שהכשיל אותי? נכון מאוד: מנורה בצבע כחול. ונחש מה: הוא גם מצא אותה :?

האם תוכל להעביר אלי בדרך כלשהי את האישור הזה כדי שיהיה לי להבא, או פשוט לפרסם אותו פה לטובת הכלל?

 

הבוחן מחפש נורה בצבע שאינו צהוב על רכב ישן יחסית שלא אמורה להיות לו תאורה כזו ועם פנס קדמי שאינו צלול (כלומר כולל אלמנטים של רפלקטור על הזכוכית. וכנראה שהוא מצא...

קטנוניות לשמה אבל אין מה לעשות.

 

אני משתמש מעל שנתיים באותו סט גרמני , אפילו העברתי אותו מהרכב הקודם לרכב הנוכחי .

דווקא הנורות באתר שכספר ו-וויזי דיברו עליו, מגיעות באריזה שונה מזו המוכרת של דיימונד ויז'ן הגרמניות.

אין לי כח לפרסם בפעם ה900 תמונה של האריזה ושל הנורות , אפשר לבצע חיפוש בפורום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
גם אני הזמנתי מהם לפני מספר חודשים, הנורות שלהם מקוריות והשירות מהיר.

ה-W5W שתקבל הן רגילות וצהובות, נסה לשלוח אליהם מייל בבקשה להחליף את ה-W5W לבלו ויז'ן (המחיר זהה), יש סיכוי שהם יסכימו.

 

הרגע שלחתי בקשה, למרות שלא נראה לי שהם יסכימו, אני מאמין שאת מה שהם מחלקים בחינם הם גם קונים במחיר זול יותר.

Auto Emoción

פורסם
הרגע שלחתי בקשה, למרות שלא נראה לי שהם יסכימו, אני מאמין שאת מה שהם מחלקים בחינם הם גם קונים במחיר זול יותר.

 

תקווה שכן.

לפני חודש תכננתי להזמין כמה נורות נוספות לסקודה והייתי אמור לקבל W5W במתנה, ביקשתי מהם להחליף את ה-W5W שמקבלים במתנה בבלו ויז'ן והם הסכימו. בסוף הרכישה לא יצאה לפועל כי הסקודה לצערי לא תשאר איתי, אבל הם בהחלט הראו נכונות...אולי כי זו אמורה היתה להיות רכישה שניה שלי דרכם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תקווה שכן.

לפני חודש תכננתי להזמין כמה נורות נוספות לסקודה והייתי אמור לקבל W5W במתנה, ביקשתי מהם להחליף את ה-W5W שמקבלים במתנה בבלו ויז'ן והם הסכימו. בסוף הרכישה לא יצאה לפועל כי הסקודה לצערי לא תשאר איתי, אבל הם בהחלט הראו נכונות...אולי כי זו אמורה היתה להיות רכישה שניה שלי דרכם.



 

Hello,

 

Thank you for your email.

 

I can now confirm that the W5W bulbs that you will receive with your order will be Blue Vision, rather than the Premium W5W's.

 

If there is anything else we can help with then please don't hesitate to contact us.

 

Kind regards,

 

Sandra

 

איזה כיף!

עכשיו זה חוסך לי לקנות LED W5W מEBAY!

לא נראה לי שהblue vision יתנו אור לבן כמו LED אבל זה בטוח הרבה יותר טוב מסתם אור צהוב.

השאלה היא אם הפיליפס blue vision יעבדו כמו שצריך עם הcan-bus. אני מקווה שכן.

Auto Emoción

פורסם

למה לאכול סרטים?

כנסו לאתר של פיליפס, בחרו בנורה הרצויה, בצד תהיה אופציה לWHERE TO BUY, שם יופיעו כל המפיצים המורשים של פיליפס המוכרים נורות מקוריות.

לדוגמה מפיצים מורשים של נורות X-Treme Power H7

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_where_to_buy.php?main=in_en_consumer_lighting&parent=89083467512&id=in_en_car_lighting&lang=en

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
למה לאכול סרטים?

כנסו לאתר של פיליפס, בחרו בנורה הרצויה, בצד תהיה אופציה לWHERE TO BUY, שם יופיעו כל המפיצים המורשים של פיליפס המוכרים נורות מקוריות.

לדוגמה מפיצים מורשים של נורות X-Treme Power H7

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/1_car_lighting/car_where_to_buy.php?main=in_en_consumer_lighting&parent=89083467512&id=in_en_car_lighting&lang=en

 

עשיתי את זה, לא מצאתי את הדגם של דיימונדויז'ן באף מקום באתר המקורי של פיליפס

אומר משהו על הנורות האלה?

פורסם

גבר בידיוק הזמנתי את האיביזה החדשה אתמול (הדגם מהמבצע)

ואני יזמין מאייבי את הנורות האלה

איזה סוג נורה יש באיביזה החדשה??

תודה רבה

 

ומישהו יודע אם אפשר להשיג דמוי קסנון 6000k לאוטו הזה? אם יש לכם קישור מאייבי אני מביא אתזה במזוודה :)

ובקשר לנורות חנייה מצאתי 2 סוגים, איזה יתאימו? (אני לא יודע איזה חיבור יש לה)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-Car-Xenon-White-68-SMD-SMT-LED-T20-Tail-Light-BULB-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f4b8f271QQitemZ300458504817QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2086wt_941

או

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2x-Car-Vehicle-68-SMD-LED-White-Fog-Lights-1156-12V-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem43a12b5a92QQitemZ290466781842QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2170wt_941

פורסם

מצאתי עלזה נושא בפורום מחול

הנה קישור

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=249178&page=3

 

והנה תמונה של הדימונד וויז'יון לפי מה שהוא כותב שם:

http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs376.snc3/24115_341214511818_527631818_3728263_7801908_n.jpg

 

 

 

חברה אני עומד להזמין את זה עכשיו אני חייב לדעת אם זה יתאים לי באוטו (איביזה SC)

http://cgi.ebay.com/2x-36-LED-WHITE-382-REAR-BRAKE-FOG-REVERSE-LIGHT-BULB-/270620102512?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f02370f70#ht_2179wt_1139

פורסם

טוב, אז הדיון הזה עלה לי ביוקר :), אחרי ששבוע שעבר הזמנתי זוג נורות W5W כחולות של פיליפס מאי-ביי במחיר של 50 ש"ח עכשיו הזמנתי נורות BlueVision מהאתר וקיבלתי זוג נורות כאלה חינם :(

 

110 ש"ח עבור נורות BlueVision H4 & W5W

מחיר משתלם בהחלט. (אפרופו חיפשתי קוד קופון ולא מצאתי, אם יש לכם קודים כאלה תרשמו פה לחבר'ה שעוד יזמינו)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
110 ש"ח עבור נורות BlueVision H4 & W5W

מחיר משתלם בהחלט. (אפרופו חיפשתי קוד קופון ולא מצאתי, אם יש לכם קודים כאלה תרשמו פה לחבר'ה שעוד יזמינו)

 

הפתיע אותי לגלות שאלה הנורות חנייה שהגיעו עם הרכב :shock:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הבוחן מחפש נורה בצבע שאינו צהוב על רכב ישן יחסית שלא אמורה להיות לו תאורה כזו ועם פנס קדמי שאינו צלול (כלומר כולל אלמנטים של רפלקטור על הזכוכית. וכנראה שהוא מצא...

קטנוניות לשמה אבל אין מה לעשות.

שים לב, זה הפנס ברכב שלי:

 

norm_E32FEA54A448430DB0D8FC3FF678F5B3.JPG

 

כפי שרואים, אור המעבר הוא עדשה, כך שמעבר לקטנוניות גרידא, אני באמת לא רואה כאן משהו נוסף.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אחלה נורות הדיימונד ויז'ן. מורכבות אצלי כבר יותר מחצי שנה ולמרות שעברתי לא מעט פעמים ליד משטרה לא נעצרתי אף פעם (טפו טפו).

 

ככה הן נראות על האיביזה עם נורות חניה לד.

IMAG0002.jpg

IMAG0003.jpg

IMAG0001.jpg

פורסם
הבוחן מחפש נורה בצבע שאינו צהוב על רכב ישן יחסית שלא אמורה להיות לו תאורה כזו ועם פנס קדמי שאינו צלול (כלומר כולל אלמנטים של רפלקטור על הזכוכית. וכנראה שהוא מצא...

קטנוניות לשמה אבל אין מה לעשות.

לאחר אין ספור דיונים בנושא...

התאורה אולי נראית "מגניבה" למביט מהצד אך היא אינה תקנית בארה"ק.

עוצמת התאורה אולי "מרגישה" חזקה/טובה יותר, אך בפועל היא נופלת מזו ה"פושטית".

אז, הבוחן לא "מחפש". הוא מבצע את עבודתו נאמנה.

אין פה כל קטנוניות אלא זו מצדכם על שאינכם מפנימים זאת :x

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...