Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו התחמם מאוד,הונדה 99סיוויק


עמר
שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חזרתי אתמול בצהריים הביתה ומשום מה היום גיליתי שהאור ברקס היה דלוק כל הלילה, אין לי מושג ממה זה נבע.

המצבר נגמר מסיבה זאת התנעתי עם כבלים והאוטו הניע, לצערי ולא יודע למה התחלתי להתעסק עם בית הפיוזים והוצאתי בטעות פיוז של הוונטה שמקררת את המנוע על המזל נאחס שלי הוא נפל ונאבד לי, חיפשתי אותו כמו מטומטם במקום לכבות ישר את המנוע, סגרתי את המכסה מנוע ועוד לפני שהספקתי לכבות את האוטו שמתי לב שהחום הגיע לפי זיכרוני עד הסוף והתחיל לצאת עשן וכל המים נזלו, כמובן שכיביתי ישר וגררתי אותו למוסך.

השאלה שלי מה יכול להיות הנזק?האם יכול להיות נזק בלתי הפיך?פשוט אני לא בנוי עכשיו להוצאות אדירות של כסף וזה מייאש אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמר שלום רב !

לא יותר פשוט, להרכיב פיוז חילופי בערך המתאים(קיימים פיוזים חיופיים בתא הפיוזים, או הוצא פיוז ממקום אחר לא חיוני, אך בדוק למה הוא משמש תחילה), להתניע את הרכב, לבצע נסיעת מבחן, ולחזור לפורום לעדכן על התנהגות הרכב.

האם מצאת את הסיבה להדלקת אור בלם, יתכן וזה מיקרו סוויץ תפוס בדוושת בלם, בכל מקרה מומלץ שתפנה מחר לחשמלאי, לבדיקה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מחייב שנוצרה פגיעה באטם ראש המנוע. המיים התחילו לפרוץ אחוצה כי לא היה להם מה שייקרר אותם כך שהם החלו לרתוח במערכת הקירור ובמנוע עצמו והנפח שלהם עלה עד שהם חיפשו מהיכן לצאת, זה במיקרה הטוב. במיקרה הגרוע ניפרץ אטם ראש ופה זה כבר תיקון ראש מנוע. מקווה בשבילך שהמוסך אליו ניגרר הרכב ישר וצדיק כדי לומר לך את האמת ולא לזרוק ישר "ראש מנוע".

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוסך אמין שאני מכיר ומטפל בו שנים, לא היה פריצה של מים מהאטם אלא רק ממערכת הקירור זה מה שהצלחתי לראות.

האור בלם לא נכבה ולא מצאתי ממה זה נובע. הוא נכבה עד שהמצבר מתרוקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האור שלא ניכבה כניראה מדובר בבעייה חשמלית. פריצה באטם ראש לא תמיד ניתן לראות בעיין, מספיק שהיא מיתרחשת בחלק הפנימי של האטם ואז מיים מיתערבבים עם שמן או שחודרת קומפסייה למערכת המיים אבל זאת תוכל לראות בדרכים אחרות ולא מלהיסתכל אם יוצאים מיים מאיזור המנוע אחוצה.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...