Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופנוע BMW R25 שנת 1951 ללא ראש מנוע


yshimoni
שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מחפש ראש מנוע לאופנוע הנ"ל שהתחלתי לשפץ.

משהוא יודע, שמע, מכיר מקום שיכול להחזיק ראש כזה?

 

דבר נוסף אם יורשה - אני לא מצליח לפרק את הבלוק, ללא הראש לאחר כל השנים שהבוכנה חשופה נראה לי שהבוכנה והצילנדר לא יפרדו. פרקתי את ברגי הבלוק לחלטין, שמתי קצת WD40 לכמה שעות, והבלוק נדה, לא זז מילימטר, אפילו לא מראה סימני השתחררות. מה עושים???

 

תמונות בקרוב....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאם עדיין עד עכשיו לא זז אז תשים הרבה נוזל בלמים זה יעזור בטוח רק על האזור שמצריך שיחרור

בהצלחה .

 

שלום לכולם,

מחפש ראש מנוע לאופנוע הנ"ל שהתחלתי לשפץ.

משהוא יודע, שמע, מכיר מקום שיכול להחזיק ראש כזה?

 

דבר נוסף אם יורשה - אני לא מצליח לפרק את הבלוק, ללא הראש לאחר כל השנים שהבוכנה חשופה נראה לי שהבוכנה והצילנדר לא יפרדו. פרקתי את ברגי הבלוק לחלטין, שמתי קצת WD40 לכמה שעות, והבלוק נדה, לא זז מילימטר, אפילו לא מראה סימני השתחררות. מה עושים???

 

תמונות בקרוב....

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות....

IMG_20100817142053.jpg

 

הנוזל בבוכנה הוא WD40 ...

 

IMG_20100817142008.jpg

 

 

קשה לראות אבל ברגי הבלוק הוסרו, ועדיין אין תזוזה.

כמו כן לא הצלחתי לפרק את "צינורות" הניקל שמגינים על מוטות השסתומים.

אבל אני לא מפעיל יותר מידי כוח על מנת להימנע מנזק, האם הם מחזיקים את הבלוק? למיטב הבנתי לא, אבל אולי אני טועה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיוני בBMW ולפי מצב הצילינדר אתה לא תצליח לשחרר אותו בקלות,הדרך הטובה לעשות זאת בלי לגרום נזק מיותר לצילינדר שנראה על פניו במצב טוב מאד[למעט חריטה שבטח תידרש] היא לקדוח חורים בבוכנה עם מקדח כוס גדול ומקדח רגיל,דבר זה יביא להחלשת הבוכנה עד לשיחרורה,כמו כן לחמם מעט עם ברנר מסביב לצילינדר,בסביבות 200 מעלות,דבר שיבא להתפשטות הקדח.

תושבות מרימי השסתומים יוצאים רק אחרי פרוק הצי'ל.

אם אתה עדיין צריך ראש מנוע - יש לי,צור קשר בפרטי.

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן במנוע יש?

אם הקרנק לא תפוס אז פשוט לדפוק על הבוכנה ישחרר אותה,

אם הקרנק תפוס זה כבר סיפור אחר.

 

אתה יכול לנסות לסובב את הקרנק מאחד הברגים שלו בצדדים, או דרך הגיר, אם הוא מסתובב קצת אז אתה בכיוון הנכון.

הWD שאתה שם לא ממש מועיל מפני שהוא לא מגיע לחלק התחתון של הבוכנה, ששם החלודה(בצלינדר) תופסת את הבוכנה למעשה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכות קלות על הבוכנה לא משפיעות כלל, יכול להיות שהקרנק תפוס אבל אני מקווה שלא מכוון שעדיין יש שמן מנוע לכן אני מקווה שאין חלודה בקרביים. השאלה היא אם יש נזק אחר שבגללו פורק הראש וניתפסה הבוכנה, כמו שבר או משהו.

בכל מקרה גם הפעלת לחץ על הקיקסטרטר לא מועילה כלל, שום תזוזה.

 

האם אפשר להימנע מהשמדת הבוכנה? או יותר נכון האם ניתן יהיה להשתמש בה? חדשה OEM עולה 174$, לא הרבה אבל חבל להשמיד חלק מקורי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכות קלות על הבוכנה לא משפיעות כלל, יכול להיות שהקרנק תפוס אבל אני מקווה שלא מכוון שעדיין יש שמן מנוע לכן אני מקווה שאין חלודה בקרביים. השאלה היא אם יש נזק אחר שבגללו פורק הראש וניתפסה הבוכנה, כמו שבר או משהו.

בכל מקרה גם הפעלת לחץ על הקיקסטרטר לא מועילה כלל, שום תזוזה.

 

האם אפשר להימנע מהשמדת הבוכנה? או יותר נכון האם ניתן יהיה להשתמש בה? חדשה OEM עולה 174$, לא הרבה אבל חבל להשמיד חלק מקורי...

 

לפי דעתי לא ניתן להמנע,מה גם שבטח היא לא תיהיה במצב שמיש אחרי קורוזיה כזאת,עדיף תמיד לקחת בוכנה חדשה עם רינגים חדשים ולבצע חריטה לצי'ל מאשר לשים ישן שהוא לא במצב טוב.

חן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עידכונים:

היום ניקזתי את השמן מהמנוע והצצתי פנימה.

ראיתי כתמי חלודה נכבדים על מה שנראה כמו החלק העליון של גל הרכובה.

נראה לי שכל אזור הבוכנה, פין הבוכנה והטלטל חלודים, מה שמסביר את הבוכנה התפוסה...

ההחלטה כרגע היא שלא יהיה מנוס מפירוק המנוע והגיר לגורמים, מה שרציתי להימנע בגלל חוסר ניסיון.

סוף השבוע יוקדש להערכות לפרויקט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סלח לי שאני בוטה, אבל לדעתי אין לך סבלנות.

תכונה ראשונה למשפץ, מולדת או נירכשת, היא ס ב ל נ ו ת .

לאחיין שלי יש BMW R51/3 משנתון 52'. אני עצמי משפץ אופנועים ואני חושב שאני צודק. אתה צריך יותר סבלנות. בעולם השיפוצים, הבעיה שאתה מתאר היא לא משהו חריג, אלא משהו שאנו מתמודדים מולו יום יומית, אם ניתן להגיד כך. בעיות כאלה תוקפים מהקל לכבד ולא להיפך. אני במקומך הייתי פועל כך:

1. משרה את הגשעפט בסולר למשך שבוע, לפחות. זאת לאחר הורדת המנוע מהשילדה כמובן, ושפרקת כל מה שניתן לפירוק: החל מחלק אחורי (תיבת הגיר) ועד לפקקים, רגליות וכמובן את החשמל בחזית. בזמן ההשרייה - כל יום נותן זפטה איומה ע"ג הבוכנה בעזרת מקב עץ/פלסטיק עם פטיש מעל. עליך לשים לב שתוכן המנוע ואיזור הארכובה מלא עד קצותיו בסולר.

2. לאחר ההשרייה, מנקה את עודפי הסולר עד כמה שניתן. אם יש לך גישה ללחץ אוויר - מה טוב. אין לך מה לייבש באוויר הפתוח - סולר לא מתייבש.

3. אם לא עזר: לוקח מבער פשוט, על גז בישול (אם יש לך משהו רציני יותר - תשתמש בו בלית ברירה אבל בזהירות) ומחמם כהוגן את הצילינדר מבחוץ בכול ההיקף. הכוונה לחימום די אלים כי מדובר ביציקת ברזל (כמובן לא עד שהברזל נהיה שקוף, כן? לא להגזים). שים לב! שיירי הסולר עלולים לבעור! אטמי גומי עלולים לבעור! עליך להיעזר במישהו שיכבה לך את הלהבות המעצבנות (הכי טוב בחבר שאתה מעונין לנתק איתו את הקשר), להכין מטף וכמובן להשתמש במסיכה כלשהי על מנת לא להיחנק... שוב חוזר על תהליך הזפטה האיומה הידוע לשימצה.

קשה לי להאמין שעד כאן לא עזר כלום, ואולי (שוב, תלוי בכמה סבלנות יש לך) אתה תרצה לחזור על התהליכים, אבל לקדוח את הבוכנה הייתי משאיר לסוף. אם תעשה זאת, תיזהר לא לפגוע בטלטל אשר מתחת! אני מקווה שאתה מרגיש חופשי לשאול כל שאלה שתירצה, אהיה יותר משמח לעזור לך.

בהצלחה ותודה לך על שאתה מעלה גם תמונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אתה קצת צודק,אבל זו התלהבות של התחלה...

 

 

בינתיים אני שומע לעצתך והתחלתי להפשיט את האופנוע כהכנה להוצאת המנוע והגיר.

שתי שאלות:

1. איך מפרקים את הסליל של הדינמו? לא מצאתי איוור ברור בספר רכב....

 

IMG_20100819144523.jpg

 

2. איך אני מפרק את הדריישפט? גם כן אין איוור ברור

 

IMG_20100819145117.jpg

 

 

 

 

 

תודה,

יורם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלהבות היא תמיד דבר טוב, כמובן שתצטרך "להחזיק את הסוסים שלך" וללכת צעד צעד.

האם יש לך באמת ספר מקורי? אמור להופיע שם הכול.

החולץ הוא בעצם בורג עם צוואר באמצעיתו. אתה מבריג אותו פנימה וכשהוא מגיע לסוף הוא בעצם דוחף את הדינמו החוצה.

אתר זה אולי יוכל לעזור: http://www.bmw-einzylinder.de/index2.php

לגבי החולץ - אנסה למצוא תמונה ולהעלות אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרי החולץ (בדוק אותי - אני מקווה שאני לא טועה), כאשר מתחתיו קובץ אקרובט.

הכול מתוך האתר שהמלצתי עליו:

לגבי הדרייב שאפט: איזה R25 יש לך?

Abdrueckschraube-R25.jpg

V5030.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5227 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...