Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בסדר גמור שמחוג החום מנוע נמצא, במכוניתך, על כ 90 מעלות (גם עד כ 95 מעלות זה בסדר).

צריכת הדלק שונה בין טמפרה 1.4, 1.6, 2.0 ובין דגמי הקרבורטור או הזרקת הדלק.

כמו כן אופי הנהיגה (עירוני, בינעירוני, מישורי, הררי, נהיגה מתונה או פראית, מזגן פועל או כבוי) משפיעים מאוד על צריכת הדלק.

בברכה - רפי לין

פורסם

טמפרה 1.6 בלי מזגן פועל

במישור?

 

השאלה עד כמה זה בסדר גמור?

 

זה בסדר גמור שמחוג החום מנוע נמצא, במכוניתך, על כ 90 מעלות (גם עד כ 95 מעלות זה בסדר).

צריכת הדלק שונה בין טמפרה 1.4, 1.6, 2.0 ובין דגמי הקרבורטור או הזרקת הדלק.

כמו כן אופי הנהיגה (עירוני, בינעירוני, מישורי, הררי, נהיגה מתונה או פראית, מזגן פועל או כבוי) משפיעים מאוד על צריכת הדלק.

בברכה - רפי לין

פורסם

בשיוט על 100 קמ"ש בכביש מישורי ללא עצירות צריכת הדלק אמורה להיות באיזור 1 ל 14-15, אבל זה מספר חסר משמעות לחלוטין, כי הוא לא משקף את הצריכה היומיומית בשימוש רגיל.

 

 

פורסם

הבנתי תודה רבה

 

 

בשיוט על 100 קמ"ש בכביש מישורי ללא עצירות צריכת הדלק אמורה להיות באיזור 1 ל 14-15, אבל זה מספר חסר משמעות לחלוטין, כי הוא לא משקף את הצריכה היומיומית בשימוש רגיל.
×
×
  • תוכן חדש...