Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרט מעניין מאוד על ישראל של 1951. 32 דקות בצבע.

אם בעבר בסרט הועלה לפורום, עימכם הסליחה. (לא מצאתי זאת בחיפוש).

 

פורסם

איזה יופי.

 

עושה רושם שהפרייבטים/מוניות הפופולריים ביותר היו מתוצרת קרייזלר(קרייזלר, דודג', דה-סוטו), לפחות לפי הכמות שנצפתה בסרט. היו גם לא מעט פורדים, אנגליים ואמריקאים. אהבתי במיוחד את הטנדר 202 עם ארגז הברזנט בתחילת הסרטון(2:10).

 

עושה רושם שרוב חיינו מלווה אותנו המושג טנדר פיז'ו בגלגוליו השונים(202, 203, 403, 404, 504) :-)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

יורם, תודה. ישבתי עם חיוך מרוח על הפנים...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

איזה כיף לראות את זה.

התמימות של פעם כל כך יפה.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

רק כשרואים סרט כזה מבחינים בהתפתחות האדירה שעברה המדינה ב 60 שנה.

 

נוסטלגיה במיטבה , משוט על רוב חלקי הארץ , אפילו שצולמה על ידי אוכלי הצפרדעים כסרט לקידום התיירות לארץ.

 

תודה שוקה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתקופה ההיא אותם "אוכלי צפרדעים" שאתה מכנה אותם ישה היו הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל.

בן דודי היה מנכ"ל איר פרנס בתקופה הזו ואני זוכר מילדותי איזו עליה לרגל ואיך היו משחרים לפיתחם של הצרפתים.

אמרתם נאיביות? אמרתם הכל.

אז לא היינו "הכי" חכמים "הכי" נבונים,הכי הכי הכי, דיברנו אז פחות, עשינו,קלטנו,עבדנו,התקדמנו. אהבו אותנו בעולם

מירוצי מכוניות

פורסם
בתקופה ההיא אותם "אוכלי צפרדעים" שאתה מכנה אותם ישה היו הידידים הטובים ביותר של מדינת ישראל.

אהבו אותנו בעולם

דני זו עובדה והיא לא במרכאות. היא גם לא משתנה בגלל בן דודך .

 

הסרט כזכור לך הוא מ 1951

עד סוף 1953 הצרפתים לא היו הידידים הטובים ביותר. הם גם לא היו בין אלה שהכירו במדינת ישראל בהקמתה אלא רק לאחר שנה. להזכירך ארה"ב וברית המועצות הכירו במדינה ביום הקמתה.

 

הידידות מצד צרפת נוצרה בעיקר עקב המרד באלג'יר, החלפת המשטר הסורי הפרו צרפתי והחלפת השלטון במצרים.

 

אז הצליח בן גוריון באמצעות עושה דברו ,הנשיא שמעון פרס בן ה 87 מחר שיהיה בריא, ליצור ברית חזקה ביותר עם הצרפתים ( כולל מפעל הטקסטיל בדימונה ) עד שבא דה גול ובשנת 1967 ניתק את הברית הזאת במחי יד אחת כי הימרנו את פיו.

וטוב עשה, כי האמברגו שעליו הוא הכריז גרם לפתוח תעשייתי בטחוני חסר תקדים בהיקפו בישראל.

 

אהבו אותנו בעולם תקופה לא קצרה בין 1967 סיום מלחמת ששת הימים לבין 1973 מלחמת יום כיפור.

 

לפרטים נוספים כאן http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A6%D7%A8%D7%A4%D7%AA

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...