Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

חברי לעבודה הציע את האוטו שלו למכירה והחלטתי להתעניין כי אני באמת מעוניין לקנות אוטו.

הוא אמר לי שהוא מוכר פיג'ו 205 FOREVER ידני 1.4 שנת 1996 עם סה"כ 110000 קמ"ש יד 1.

האוטו בעל נ"מ, ח"ח, אזעקה, קודן, רדיו דיסק(תוספת שהוא הוסיף), צמיגים ומצבר חדשים. ועבר טיפול: מסננים, מצתים, שמן.

האוטו נראה מאוד שמור. והוא הציע לי אותו ב7,000 ש"ח במקום ב8,000 ש"ח.

השאלה שלי האם המחיר כדאי? איך הרכב מבחינת צריכת דלק? מה עלות טנק מלא? כמה העלות של ביטוח לנהג חדש ברכב זה?

הרכב נועד לנהג חדש סטונדט.

אשמח אם מישהו יכול לתת לי פרטים, טיפים והמלצות.

תודה, והמשך יום טוב.

פורסם

תבדוק מה מחיר המחירון אצל לוי יצחק ואצל יד 2, תשווה למחירים שמופיעים במודעות אחרות ואז תקבל איזשהו כיוון ראשוני אם המחיר "כדאי או לא כדאי".

הרכב חסכוני יחסית בדלק, במידה והכל תקין.

מיכל דלק ב205 מכיל כ35 ליטרים. ליטר דלק עולה היום כשישה שקלים ושלושים אגורות. את הכפל במחשבון תעשה לבד.

ביטוח נהג חדש לרכב כזה עולה בערך 3500 ש"ח לשנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מחירון יד 2 לא אפקטיבי ,

תסתכל במחירון לוי יצחק אם כבר.

בעלות שיחת טלפון רגילה,

מה שגם על 00 בעלים + ק"מ נמוך משלמים מעל המחירון (במידה והרכב שמור כמו שהוא נשמע)

חלקי פנים לפיג'ו 306 קבריולט למכירה :

http://www.dzimmer.net/306

פורסם

המחירון לא כל כך משחק תפקיד כאן, השאלה היא האם בסכום של 7000 אתה יכול למצוא רכב יותר טוב.

לדעתי? לא בטוח.

 

ה-205 אחלה אוטו. אני הייתי הולך על זה.

פורסם

אחלה בחירה זה נשמע עיסקה מצויינת

ומאוד מאוד מאוד קשה למצוא רכב בסגנון במחיר כזה

ושיכול לתת את משהרכב יתן לך

 

סליחה על שגיעות הכתיב

קוסטיה

החיים על ארבעה גלגלים קשים יותר וקשים פחות

טלוי בלחץ הצמיג...

פורסם
מיכל דלק ב205 מכיל כ35 ליטרים.

 

 

סתם בשביל הפרוטוקול, זה לא 35 ליטר. ראו מפרט מצורף.

1.jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...