Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שאני לא אוהב דאבל פוסטינג (פה ובפרדס) אבל מיכיוון שאני יודע שיש

פה כמה גולשים מפ"ת זה אולי יעזור לשאלה 2.

 

1.

בלי לזבל יותר מידי את השכל.

6 הברגות בגג"ש האחורי.

6 חצאי ברגים שבורים בתוך הברגות של הגג"ש האחורי (בתוך הג'אנט).

 

לא ריתוך ולא הברגה הפוכה הצילחו לחלץ את הברגים, ללא ברירה,

הברגים עברו קידוח ובמקומם הושם אליכויל (ככה רושמים?)+6 ברגים

חדשים+לוקטייט.

בנוסף גם הורכבו מיסבי גלגל אחורי חדשים (אני סיפקתי את המייסבים).

 

מה הסדר גודל של עבודה כזאת קומפלט? (שעות מוסך+חלקים)?

 

2. הבורג שמחזיק את הציר גלגל שלי שחוק משני צדיו, ואחרי שקיבלתי

את הגלגל חזרה (שבוצע עליו העבודה הנ"ל), התחלתי להרכיב חזרה את

הגלגל, כיוונתי את השרשרת ושבאתי לחזק את הציר עם הבורג, הבורג

לא תופס, משני צידיו.

 

הופנתי לחנות ששמה "ראש בורג" בת"א, שלשם אני אמור לבוא אם הציר

ולבקש בורג חדש.

יש חנות ברגים כזאת בפ"ת? (יש לי בעיה להגיע לת"א), בנוסף, מה

מיוחד בבורג הזה? (מתכת רכה או משהו לא?)

 

תודה רבה!

MooMoo

PHOTO174.JPG

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

×
×
  • תוכן חדש...