Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ראשית,סליחה שאני מציף פה שאלות בזמן האחרון.

 

תקציר:

רנו קליאו 98,רעשי דפיקה מהמנוע.החלטתי לפתוח ראש ולבדוקהתגלה חופש בבוכנה 1.פתחתי את הקרטר הוצאתי את הבוכנות הקראנק היה נראה לי תקין ויפה (בעית לא מקצועית כמובן) ככה שהחלפתי לאגרים לטלטלים ורינגים לבוכנות.לאחר ההרכבה שוב פעם נשמעו דפיקות מהמנוע ולאחר מס' דקות היה מן רעשי חריקה והרכב כבה.ניסיתי להניע (לפחות להגיע לבית):roll: וההנעה נשמעה כמו חוסר קומפרסיה או הנעה ללא טיימינג.

 

גררתי את הרכב והחלטתי לפתוח את המנוע הפעם בצורה יותר רצינית.הבאתי פלאנץ והוצאתי את המנוע החוצה.

כבר שפתחתי את הקארטר ראיתי חתיכות של מתכת.

כרגע המנוע מפורק לגורמים כולל הקראנק והתוצאות להלן:

1. ראש מנוע תקין,שסטומים לא עקומים. (פרקתי את "הפסנתר" והשסטומים חזרו למקומם ללא בעייה)

2. בוכנה אחת שבורה בחלק התחתון ושפשופים בטלטל למעט לציין שמה שהיה לאגר יצא בפרורים.(של בוכנה מס' 1)

3. סליב אחד שבור בחלקו התחתון. (של בוכנה מס' 1)

4. הקראנק סימני שפשופים כלים (במיקום של בוכנה מס' 1) הלאגרים שלו ושל הבוכנה היו שבורים.

 

ושאלותי.

1. האם שווה לשפץ את העניין שיחזיק מעמד לטווח הרחוק? וכמה + - העלויות?

2.האים החלפת מנוע (ללא עלות הרכבה) יצא לי כבר יותר זול?!

 

:?::?:

תודה מקרב לב.

אייל

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם
שלום.

 

ראשית,סליחה שאני מציף פה שאלות בזמן האחרון.

 

תקציר:

רנו קליאו 98,רעשי דפיקה מהמנוע.החלטתי לפתוח ראש ולבדוקהתגלה חופש בבוכנה 1.פתחתי את הקרטר הוצאתי את הבוכנות הקראנק היה נראה לי תקין ויפה (בעית לא מקצועית כמובן) ככה שהחלפתי לאגרים לטלטלים ורינגים לבוכנות.לאחר ההרכבה שוב פעם נשמעו דפיקות מהמנוע ולאחר מס' דקות היה מן רעשי חריקה והרכב כבה.ניסיתי להניע (לפחות להגיע לבית):roll: וההנעה נשמעה כמו חוסר קומפרסיה או הנעה ללא טיימינג.

 

גררתי את הרכב והחלטתי לפתוח את המנוע הפעם בצורה יותר רצינית.הבאתי פלאנץ והוצאתי את המנוע החוצה.

כבר שפתחתי את הקארטר ראיתי חתיכות של מתכת.

כרגע המנוע מפורק לגורמים כולל הקראנק והתוצאות להלן:

1. ראש מנוע תקין,שסטומים לא עקומים. (פרקתי את "הפסנתר" והשסטומים חזרו למקומם ללא בעייה)

2. בוכנה אחת שבורה בחלק התחתון ושפשופים בטלטל למעט לציין שמה שהיה לאגר יצא בפרורים.(של בוכנה מס' 1)

3. סליב אחד שבור בחלקו התחתון. (של בוכנה מס' 1)

4. הקראנק סימני שפשופים כלים (במיקום של בוכנה מס' 1) הלאגרים שלו ושל הבוכנה היו שבורים.

 

ושאלותי.

1. האם שווה לשפץ את העניין שיחזיק מעמד לטווח הרחוק? וכמה + - העלויות? רק של החלקים!

2.האים החלפת מנוע (ללא עלות הרכבה) יצא לי כבר יותר זול?!

 

:?::?:

תודה מקרב לב.

אייל

חברה' תענו אחד אחד לא כולם ביחד.זה מבלבל.:lol:

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם

איזו תשובה אתה רוצה?

שיפוץ מנוע זה מדע מדוייק.סגירת ברגים במומנט,שמירה על כיוון החלקים (גם לטלטלים יש ימין ושמאל ולדעתי הרכבה הפוכה שלהם דפקה לך את המנוע)

יש צורך במכשיר הונינג. מכווץ רינגים(לא מברג), פלסטיקגייג, ועוד.

לדעתי עדיף לשים מנוע משומש מיבוא מאשר לשים כמעט את אותו סכום על חלקים ולקחת סיכון.

פורסם

אתה יודע + - כמה יעלה לי מנוע כזה. (שיהיה לי מדד להחלטה)

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם

אני לא יודע אבל מחר אברר אצל בעל פירוקיה שאני מכיר.

בכל מקרה תעשה סבב טלפונים ותוך עשר דקות תדע.

אני מניח שאתה יודע שסט פיסטונים וסליבים עולה הון.

פורסם

אני אשמח לקבל תשובה מחר.

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

×
×
  • תוכן חדש...