Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

החלפתי ברכב שלי (פיג'ו 307), 4 צלחות בלמים כיוון שהיו שחוקות.

הדיסקיות היו תקינות.

רק שעכשיו אני כבר כמה ימים אחרי הטיפול, ויש מעין שריקות כאשר אני בולם.

רציתי לדעת האם זה תקין ומה עושים בנידון?

פורסם

לרוב מחליפים רפידות ללא החלפת צלחות בילום (במידה והעובי של הצלחות מאפשר את זה), אולי רשמת הפוך?

 

לי אישית עוד לא קרה, שהעברתי רפידות ישנות לצלחות חדשות, גם לא שמעתי על כך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדרך כלל מחליפים צלחות + דיסקיות ולא רק צלחות

הדיסקיות הישנות מתאימות עצמן לצלחות החדשות ויש מצב שהן לא נותנות שטח מגע מלא וכתוצאה מכך שורקות

 

עצתי להחליף גם סט דיסקיות

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

אחרי שראיתי באינטרנט מה זה מה, הבנתי:

החליפו לי רפידות.

אז עכשיו, האם זה הגיוני שיש שריקות?

פורסם

זה הגיוני וקורה - תריץ חיפוש, יש הרבה שאלות בנושא ( דוגמא ).

האם בוצעה חריטת צלחות הבלימה?

האם הרכבת רפידות מקוריות, תחליפיות איכותיות או תחליפיות סיניות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
זה הגיוני וקורה - תריץ חיפוש, יש הרבה שאלות בנושא ( דוגמא ).

האם בוצעה חריטת צלחות הבלימה?

האם הרכבת רפידות מקוריות, תחליפיות איכותיות או תחליפיות סיניות?

 

לא הייתי במוסך מורשה, אז לא יודע מה איכות הרפידות.

אבל לקחתי את האריזה, אז אני יכול לספק פרטים.

זה של חברה בשם Beser מיוצר בתורכיה.

רשום על זה שזה "Original Quality" ויש על זה ISO 9001.

עוד פרטים?

פורסם

גם אם יעשו לך חריטה של הצלחות כדי להתאים לרפידות שקנית, השריקות ימשיכו מכיוון שהאיכות של המוצר ירודה מאוד.

הרבה ברזל יש ברפידה מה שגורם לרעש וגם "לחריצת" הצלחות.

פורסם

אותו דבר היה לי ב 307 לאחר טיפול במוסך לא מורשה (לא אומר שזה רע), הוחלפו שני סטים של רפידות, לא עזר. משכתי ככה כשנתיים ובטיפול לאחר מכן במורשה הוחלפו הרפידות למקוריות או תחליפיות איכותיות, והופ נעלמו השריקות.

פורסם

מקור השריקות נמצא כאן:

 

זה של חברה בשם Beser מיוצר בתורכיה.

 

 

תקרא כאן הודעה מספר 3 ( של itamarg).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה פירמה של רפידות אני צריך לדרוש בשביל פיג'ו 307?

 

אם לא Besser?

 

Lucas מתאים או שיש משהו אחר שהוא ממש תואם?

פורסם
איזה פירמה של רפידות אני צריך לדרוש בשביל פיג'ו 307?

 

אם לא Besser?

 

Lucas מתאים או שיש משהו אחר שהוא ממש תואם?

 

אני שמתי של Bendix, עלו 200+ אם אני זוכר נכון (לא בטוח), עובדות יופי.

×
×
  • תוכן חדש...