Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי..

 

אמא שלי טסה לחו"ל ביום שלישי ורציתי לדעת אם תהיה בעיה עם זה שתיקח איתה בחזור את

הקאמשפטים בתיק?

יעלו על זה?תהיה בעיה אם כן?יש מצב שהם יוחרמו?

אם אפשר לשפוך קצת אור על הנושא אני ישמח..

 

תודה.

פורסם

יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, אף אחד לא יכול להבטיח לך...

תמיד יש סיכוי שהיא תעצר לבדיקה במכס ואז לדעתי תהיה בעיה מבחינת אישור של משרד התחבורה (בנוסף לקנס ומס שיש לשלם במקור).

ולמרות זאת, הסיכוי הוא נמוך ואם אני הייתי במצבך לא הייתי חושב פעמיים.

פורסם

קמשפטים של קטנוע 125סמ"ק או כאלו של אמריקאית V8? תלוי כמה גדולה החבילה וכמה המכס רוצה להציק.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

הקאמשפטים הם של 106 GTI..אם זה אני הייתי לא היה לי בעיה אבל

לא בא לי לעשות לאמא שלי צרות שם..מה הסיכוי שיתייחסו לזה ?על פי ניסיון?

זה בכלל לא גדול זה בא בקופסא מלבנית וארוכה לא רציני בכלל..

פורסם

היא תמיד יכולה להוציא מהקופסא את המוצר, לא נראה לי שמישהו במכס יודע מה זה קאמשאפט

ברור שתמיד יש סיכון שתיפול על מישהו שכן מבין, השאלה האם אתה (או יותר נכון היא) מוכן לזה

Sierra Sapphire 1993 2.0i Twinky

פורסם

באירופה תמיד עושים שיקוף למזוודות

אם יש משהו חשוד מי שבודק את זה בטחון ישראלי .

לפעמים הם מדווחים למכס בארץ שיש נוסע עם תכולה חריגה .

קח את זה בחשבון .

לפעמים מכס גם לא נותן לשחרר וגם צריך לשלם קנס .

כל זה מידע שקרה עם כמה חברים .

כמו כן לא בטוח שתחסוך כסף וגם לר יהיה לך אחריות אם יקרה משהו או שזה לא מתאים .

תבדוק מה אפשרויות שלך בארץ

 

נתן

פורסם

תגיד שזה משקולת דקורטיבית לעיתונים

צחוק צחוק אבל יש מצב שיאמינו (שיש לך טעם רע) :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

יש לי שאלה חלקית בעיניין זה.

האם שליחת קיט קאמשפט מלא (קפיצים, גומיות וכו') לארץ מאנגליה תגרור בעיות במכס?

לא מדובר בעניין הכספי אלא יותר בעניין שלא יתנו לשחרר את החבילה

פורסם

משלוח של קאמים לא אמור לעשות בעיות במכס - מלבד דרישת תשלום

לקבי הבאה של קאמים לארץ - הכי פשוט במזוודה, בבטן המטוס.

במקרה הטוב לא עושים עם זה כלום

במקרה הרע פותחים את המזוודה, רואים שזה שום דבר וסוגרים בחזרה.

 

 

עם המכס בארץ צריך להסתדר כמו בכל יבוא נורמלי.

 

בהצלחה.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...