Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השליטה כאן קצת שונה ממשחקים שאתם מכירים...

נגיד אם אתה רוצים לסובב כאן את ההגה אז לחיצה ממושכת ואפשר לעזוב כאילו שסובבתם הגה...אותו דבר גם לגבי הגז...

 

צאו לדרך נראה מי יצליח לעבור זה לא כזה קל

http://venisproductions.com/games/drivers_ed/drivers_ed.html

Honda hornet 600

 

פורסם
פורסם לפני 200 שנה

 

חחחחחחחחח איך ציפיתי לתגובה כזאת!!! :)

טוב אז עכשיו זה עושה קאמבק....אם אתה מכיר זה לא אומר שכולם מכירים

Honda hornet 600

 

פורסם

פעם ראשונה שאני עושה את זה אבל איזה מעצבן הבוחן נעשתי קצת יותר מהר לא סתיתי או התנגשתי במשהו פשוט עשיתי הכול מהר והוא הכעשיל אותי :evil:

סיטרואן ZX VOLCAN שנת 93 שחורה בלי שריטה או דפיקה מנוע 1900 אוטומטי

פשוט חלום לא צריך יותר?

פורסם
פעם ראשונה שאני עושה את זה אבל איזה מעצבן הבוחן נעשתי קצת יותר מהר לא סתיתי או התנגשתי במשהו פשוט עשיתי הכול מהר והוא הכעשיל אותי :evil:

 

לא מסתכלים כאן בכלל על מהירות אחי...מסתכלים על דיוק ואם אתה לא מתנגש זה לא אומר

שאתה תעבור, צריך לקחת סיבובים רחבים ולהישאר בנתיב שלך בלי לסטות וכד...

בהצלחה

Honda hornet 600

 

פורסם

משחק יפה הוא כבר במועדפים שלי די הרבה זמן (מאז שזה פורסם בפעם שעברה)

 

 

האתגר שלי כבר מזמן לא לעבור את המבחן או לא אלא לעבור אותו על 0 טעויות.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני נכשל רק בשביל לראות את הטסטר שרוף :lol:

 

 

חחחח כן ככה שרוף ומבועס.....

 

 

אם נגיד כל השלבים יוצא לי על 0 טעויות ובשלב האחרון נכנסתי לא טוב לחניה והוא התחיל

 

לצעוק אז עשיתי לא רוצה לא רוצה אני רוצה טסט חוזר ונסעתי חזרה ליציאה ונכשלתי חחחח

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

חחחחח

משחק משעשע אכן

אפילו שהוא מלפני זמן רב עדיין משעשע לשחק...

 

האמת שלקח לי בהתחלה מלא פעמים עד שקלטתי מה צריך לעשות , וכל פעם לא הבנתי למה ההגה לא מסתובב חזרה... :roll:

וואלק אתתתתה

פורסם
זה משחק שבו אתה מרכיב מנוע ומשפר אותו של פרארי http://www.ferrari.com/cgi-bin/fworld.dll/ferrariworld/scripts/download/games.jsp

וזה עוד משחק שאולי תאהבו

http://www.2flashgames.com/f/f-175.htm

חחחחחח אחי במשחק השני....המשחק כבר לא מזהה לי שלבים מרוב שסיימתי שם שלבים

והאוטו הגיע לי ל- 456 מייל...חחחח הייתי נותן להם פור

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...