Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 3 שנים עם הפוג'י S5700 שכללו מלא צילומים, בתנאים לא תנאים איכות התמונה התחילה לרדת.

מה שאומר שהגיע הזמן להחליף מצלמה.

אני החלטתי לקנות את הפוג'י S1800, אחרי התקופה עם ה-S5700 וה-S3500 שהיתה לפניה, החלטתי שאם אני מרוצה אז עדיף לא להחליף חברה.

אמא שלי לא מרוצה מהמצלמה, יש לו בעיות של טכנופוביה והמצלמה מאוד מסובכת בעיניה לכן החלטתי לרכוש לה גם מצלמה קומפקטית, בגלל היום הולדת שלה וגם בגלל שאני והיא טסים בעוד חודשיים לשני מקומות שונים, לכן צריך עוד מצלמה.

 

חשבתי לקנות לה מצלמה של קנון שידועה במצלמות הקומפקטיות הטובות שלה אבל אני לא כל כך מתמצא בדגמים שלה.

 

התקציב שלי זה 2000 שקל לשתי מצלמות (1000 על הפוג'י ועוד 1000 על המצלמה שאני ארכוש לאמא)

הדרישות:

 

1) מעל 5 מגה פיקסל, לא צריך יותר מדי כי אני לא מתכוון לפתח פוסטרים.

2) פשוטה לתפעול בכל מצב, בפוג'י שלי למשל כדי להשיג להשיג תמונה טובה צריך לעשות כמה פונקציות שמסובכות לאמא שלי.

3) קומפקטית.

4) בעלת זום ופלאש טוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

פוג'י F70 EXR (יש לי מצלמה כזאת):

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=736928

 

10 מגה פיקסלים, זום X10, קומפקטית מאוד.

למרות שיש המון אפשרויות, אפשר באופן קבוע לכוון את המצלמה ל EXR ולצלם בכל הסיטואציות.

איכות התמונות מצויינת בשביל מצלמה קומפקטית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

להלן מצלמה גיבורה מאוד:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3904117,00.html

 

יש לי אותה כבר שבוע, נוחה מאוד, קטנה מאוד ויופי טופי של תמונות. הייתה לי לפני זה SD870 עם אותה האופטיקה, וגם ממנה הייתי מאוד מרוצה.

 

יש מצלמה דומה מאוד עם אופטיקה זהה, מעט יותר גדולה, קצת פחות פיקסלים (למי אכפת?), ובלי וידאו בHD, אבל בפחות כסף:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=751254

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

קצת פירוט לגבי האופטיקה.

שני היתרונות הגדולים של המצלמות שציינתי הם שהן א. עם יצוב תמונה, כלומר גם אם הידיים לא יציבות, התמונה יוצאת חדה.

ב. עדשה רחבה יחסית, מה שמאפשר לתפוס הרבה יותר פרטים בתמונה בלי צורך ללכת אחורה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ממליץ בחום על זאת:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=748028

 

רכשתי שניים ומרוצה עד הגג, איכות תמונה מעולה. מהירות צילום טובה.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם
איכות תמונה מעולה. מהירות צילום טובה.

 

אני ממליץ על מצלמה כזאת. קצת פחות קומפקטית אבל עם חצובה אינטגרלית וצילום מהירות טובה :wink:

y1.jpg

פורסם

הוצע לאמא שלי דרך מועדון לקוחות מצלמה מדגם סמסונג ST500 במתנה.

מישהו שמע? מכיר?

משיטוט באינטרנט היא עולה 900 שקלים.

 

מחר אני יילך לחנות ויבדוק, הקנון נשמעת אופציה מעניינת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...