Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן לבן, לא אוכלת מים לנטרה 96[בקיצור: ראש מנוע, או הח' כל המנוע?]


arik.in.a
שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב !

ברשותך אתחיל מהסוף להתחלה:

לא מומלץ לפנות למוסך מדרכה, אורך ואיכות העבודה, כגודל הבלטה, ומשולה לפיזור כספך ברוח, והמבין יבין !

מצד שני ההצעה השנייה, שאומנם עלותה כפולה מהמוסך הקודם, אך האחריות היא לשנתיים(מומלץ שתקבל זאת בכתב), אם כי חשודה כהבטחות שווא, לא נהוג לתת אחריות על עבודה וחלקים מעבר לשלושה חודשים, וזה מקובע בחוק.

אינני יודע מה זה גומיות חצי עיגול, אך מומלץ שתתמקד בעיקר ולא בתפל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוחחתי איתם שוב (מוסך יונדאי בחיפה -צ'ק פוסט) ואם אעשה אצלם את הטיפול, הם ייתנו לי אחריות

על כך בכתב.

 

שנית, קראתי פה בפורום, וחיפשתי קצת באינטרנט ומסתבר שישנו איזשהו תוסף,

שנקרה FP3 ומיובא לארץ ע"י זוקו שילובים שאמור לעבות (בדרך שלא הבנתי)

את גומיות השסתומים.

 

שאלותיי הן:

1. האם כדאי לנסות את התוסף הזה לפני שאני "רץ" לפתוח את המנוע.

2. האם ההשפעה של התוסף הזה כמוהו כמעבר לשמן שהמליץ צביקה.

3. האם כדאי לבצע בדיקה נוספת, כמו למשל זו שהציע החבר דן - בדיקת תצרוכת שמן

שתוכל לתת תמונה ברורה יותר - אם זו אכן הבעיה, בנוסף לבדיקת הלחץ ההפוך.

 

למגיבים תודה רבה!

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנוע הרכב עבר את ה 200,000 ק"מ , לא נראה לי שהתוסף יעזור .

 

אם אתה במסגרת ה 120-150,000 ק"מ - אולי יש אפשרות לשיפור .

אבל - אי אפשר לדעת לכמה זמן זה יחזיק , אם יחזיק :idea:

 

ראשית כדאי לבצע פלאשינג למנוע לניקיון שמן שרוף , המונע ישיבה מלאה של הגומיות ,וינקה קצת גם את טבעות הבוכנה .

אח"כ - למלא שמן מנוע חדש + תוסף המנפח קלות ומרכך את גומיות מובילי השסתומים .

עוצר נזילות שמן במנוע

 

חומר ייחודי להוספה לשמן מנוע בכדי להחזיר את הגמישות האלסטית של מחזירי השמן והאטמים העשויים מגומי.



החומר מטפל גם באטמים פגומים ונוזלים.

מומלץ לשימוש בזמן כל החלפת שמן .

לשמירה עם גומיות שסתומים ,מחזיר את תכונות הגומיות למצב קדמות ומשפר את היכולת האלסטית

 

150.gif

http://www.zoko.co.il/%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA_%D7%94%D7%A9%D7%9E%D7%9F

 

עלות הניסיון הנ"ל כ 500 ש"ח - שני תוספים+שמן מנוע+פילטר שמן+עבודה .

 

עשה את החשבון שלך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן תמוהה ביותר, אבל גם ודאי (לפחות לגבי הסימפטומים) הבעיה נפתרה:

אתמול החלטתי שאני נותן צא'נס לפלאש לפני שאני מחליף גומיות שסטומים.

אך מרגע שהנעתי הרגשתי ש"משהו לא כשורה":

הרכב הפסיק לעשן בהנעה.

בדיקה חוזרת של העניין, העלתה את אותם הממצאים.

גם עם קיקים הרכב מסתדר מצוין וההספק, מסתבר, חזר.

 

בכל מקרה קניתי והוספתי רק את התוסף, בלי לבצע פלאשינג (שלפי מה שהבנתי בעיקר מצביקה,

עבור רכב בשנתון כזה, לא מומלץ).

 

האם כדאי לי לבצע את הטיפול בכל מקרה?

מישהו מכיר תקדים למקרה כזה בהיסטוריה?

 

תודה לכל המגיבים :)

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

ניסים כנראה יש גם באגדות!

עשית בשכל ששמעת בקולי, ולא השתמשת בפלאשינג.

איזה תוסף שמת? בשלב זה אלתעשה שום טיפול במנוע.

עקוב אחר תצרוכת השמן בחודש הקרוב, אחרי רעשי המנוע, צבע העשן שנפלט מצינור הפליטה, אם בכלל, וחזור לעדכן בהמשך.

חודש מהיום, מומלץ שתחליף חגורת טיימינג.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוסף שהשתמשתי בו הוא PF3 המשווק בארץ ע"י חברת "זוקו" (שמתי פעמי לצור שלום!).

האריזה של התוסף נראית שונה מזה שהעלה ליין מן אם כי יעוד זהה לשניהם.

אתחיל לנטר את מצב הרכב בקפדנות, אראה אם המצב באמת הסתדר ואחליף רצועה.

תודה!

לנטרה 96' 138 כ"ס

אשה חונה = אשה הורסת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

יש עידכונים?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שמדובר בגומיות שסתומים. זה אופייני מאוד ליונדאי בקילומטרז' הזה. לא רינגים ולא בטיח.

שום תוסף לא יעזור. תבקש מהמוסך את הגומיות אחרי ההחלפה שים אותם בתוסף תחמם ותגיד לי אם הם ניהיו גמישות.

עלות העבודה שנתנו לך בהחלט יקרה. השאלה אם אתה סומך על המוסך ושווה לך לשלם על הביטחון בעבודה.

תבדוק בעוד מוסך טוב כמה רוצים על החלפת גומיות שסתומים. זה לא יותר משעה עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...