Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בחרתי מוסך מורשה ואני מתכוון להחליף טיימינג ולעשות טיפול.

 

איך אני יכול לדעת שאכן החליפו מה שאמרו והכל מקורי?

 

האם עולה כסף לעדכן תוכנה של המחשב של הרכב?

תודה

פורסם

אני חושב שאם אתה חושש שלא יחליפו לך את החלקים באמת, אז אתה חייב לעבור מוסך.

אופציה אחרת היא במידה ואתה לא רוצה לעבור למוסך שאתה יכול לסמוך עליו היא להישאר במקום ולראות את הטיפול, כמו כן אם אני לא טועה נותנים בדרך כלל אחריות על טיימניג, כך שאם לא יחליפו וחס וחלילה יקרה משהו תוכל לתבוע את המוסך.

באיזה רכב מדובר?

קובי

פורסם
אני חושב שאם אתה חושש שלא יחליפו לך את החלקים באמת, אז אתה חייב לעבור מוסך.

אופציה אחרת היא במידה ואתה לא רוצה לעבור למוסך שאתה יכול לסמוך עליו היא להישאר במקום ולראות את הטיפול, כמו כן אם אני לא טועה נותנים בדרך כלל אחריות על טיימניג, כך שאם לא יחליפו וחס וחלילה יקרה משהו תוכל לתבוע את המוסך.

באיזה רכב מדובר?

אין מה לבנות על אחריות לטיימינג אם קיים חשש ואף פיצפון שלא יוחלף טיימינג. במידה ולא יחליפו באמת טיימינג וייתנו אחריות וטיימינג ייקרע יום אחרי שתפוג האחריות אף אחד לא ייסתכל לכיוון שלך ותישאר קרח גם מפה וגם מפה. עדיף להישאר ולראות במקום מה מתבצע בטיפול.

:)
פורסם

החשש שלך מיותר לחלוטין, אבל אם אתה לא שקט עם זה,

 

תבקש לקבל את החלקים הישנים שפורקו מהאוטו ואת האריזות של החלקים החדשים שהורכבו.

 

חובת המוסך למסור לך את החלקים האלו, ובהרבה מוסכים משאירים הכל באוטו, באריזות המקורות,אפילו בלי שביקשת.

 

(חוץ מנוזלים ופילטר שמן כמובן, שהולכים למחזור)

 

 

פורסם

כמו שכבר אמרתי, לדעתי אם קיים לך החשש הנ"ל עלייך להחליף מוסך כי כנראה שהמוסך הנ"ל כבר עקץ אותך ומכאן מגיע החשש.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...