Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט לאון טורבו 2005 , ניסיתי להחליף תפילטר הוא נתקע ,ניסיתי עם מברג ולא הלך כרגע הפילטר עם חור ולא ניתן ליסוע באוטו.

מישהו יכול לעזור לי מאזור המרכז בעצה או בכלי כלשהו או להגיע אלי, אין לי בעיה בתשלום כמובן תודה רבה מראששש

פורסם

אם אני לא טועה בפילטר שלך ישנה בליטה משושה בקצה, שאיתה אתה יכול לפתוח עם בוקסה או פתוח המידה 30 מ"מ.

בהצלחה.

פורסם

דני 57 שלום רב !

אני מניח שהמשושה הפך לעגול, כך ש המלצתך כבר לא אפקטיבית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כמו שאמרו קודמיי:

תשים פוקסי פלסטלינה בחור של הפילטר וסע למוסך או לסיכה באחת מתחנות הדלק, מה הבעיה?!

או לחילופין תשתמש במכשיר כזה:

http://www.renault4.co.uk/technical/...ange-tools.jpg

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

לא יודע מה איתכם, אצלי הכלי הזה לא עזר בכלל, הוא פשוט החליק על הפילטר.

 

יש כזה מפתח כמו קרס עם ציפוי כתום, הוא ננעל לתוך הפילטר וננעץ בו עם שיניים, הוא יכול להועיל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם אתה שם אותו בקצה , על החלק המחוספס(לא במרכז הפילטר היכן שחלק), ,סגור אותו חזק, אין מצב שהוא יחליק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
כמו שאמרו קודמיי:

תשים פוקסי פלסטלינה בחור של הפילטר וסע למוסך או לסיכה באחת מתחנות הדלק, מה הבעיה?!

או לחילופין תשתמש במכשיר כזה:

http://www.renault4.co.uk/technical/...ange-tools.jpg

שלא תעיז לשים פוקסי פלסטלינה ולנסוע עם האוטו, הפלסטלינה תעוף לך ואתה תגמור מנוע.

פוקסי ושמן מנוע לא מסתדרים טוב ביחד ועם לחץ השמן במנוע זה יעוף לך אחרי דקה.

אם צריך תגרור את האוטו זה יעלה לך בין 150 ל250 ש"ח אבל לפחוד לא תגמור מנוע.

טעות אחת כבר עשית אל תעשה עוד טעויות שיעלו לך הרבה כסף.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן להגיע למוסך ולהשאיל מפתח יעודי שמתאים רק למסנן הזה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

גם ככה במנוע הזה הגישה על הפנים בשביל לפתוח את הפילטר שמן..

אם כבר עשית חור בפילטר עם מברג, תנסה שוב לפתוח אותו עם מברג ארוך שיחדור מקצה אחת לצד השני

בהתחלה תנסה לסגור את הפילטר בכמה מילימטרים ואז תנסה לפתוח אותו שוב.

בהצלחה!

פורסם
שלא תעיז לשים פוקסי פלסטלינה ולנסוע עם האוטו, הפלסטלינה תעוף לך ואתה תגמור מנוע.

פוקסי ושמן מנוע לא מסתדרים טוב ביחד ועם לחץ השמן במנוע זה יעוף לך אחרי דקה.

אם צריך תגרור את האוטו זה יעלה לך בין 150 ל250 ש"ח אבל לפחוד לא תגמור מנוע.

טעות אחת כבר עשית אל תעשה עוד טעויות שיעלו לך הרבה כסף.

 

אם אתה מפחד שזה יעוף מהלחץ,הייתי סוגר עליו עם אזיקון לייתר ביטחון (זה רק אני,ודעתי האישית בלבד)..

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...