Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום, אני הרבה זמן מחפש מפגשי אודיו באיזור הצפון.

אני אגיע עם המערכת שלי ואיתי יגיע עוד חבר עם המערכת שלו =]

דרך אגב אני עם איביזה 2007 והוא עם 307 קופה 2002

 

אשמח לדעת מה צריך להביא.

פורסם

אווווו סוף סוף מגיע בוא נעשה רשימה מסודרת מה להביא

או תגידו לי מה חסר

בינתיים אני רואה שצריך פיתות וחומוס אז זה עלי

ואם צריך עוד משהוא תגידו

8)
פורסם

אשמח אם מישהו יעזור לי במפגש, ויוכל לנדב לכמה דקות תיבה 10 אינצ' ומגבר- אני רק רוצה לבדוק סאב "אולד סקול" של Mac Audio ששוכב אצלי בבית ולא מחובר לכלום.

 

חבל שרשום עליו בגרמנית, ואי אפשר לגלות מידע ( ניסיתי כמה וכמה פעמים ולא מצאתי כלום ) לגבי ההספק שלו וגודל התיבה שהוא דורש, אבל לדעתי 150 RMS יספיקו לו.

 

אולי מישהו בכל זאת מכיר או יודע משהו לגבי הסאב הנ"ל ? ( פתחתי בעבר שרשור בפורום, מספר אנשים ניסו לעזור לי- אבל זה לא כ"כ הצליח ).

 

הדבר היחיד שאני יודע שהוא מקורי ויוצא בגרמניה, לפי ה- GMBH ( תודה לאדי ).

 

המון תודה מראש !!

 

 

 

מדובר על הדבר הזה:

 

 

 

attachment.php?attachmentid=173629&d=1254345525

 

 

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=173630&d=1254345525

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

אוףףףףףף בא לי להתאבד אני סוגר שבת ודרך הגב יש לי את מה שאתה צריך RUBY יש לי תיבה "10 אינץ זרוקה במחסן שהיה עליה ID 10" רק שאני לא מגיע :cry: איזה עצבים אם הצבא הזה אוףףףףף מה עושים יש למישהו פיתרון איך אני מגיע למפגש הלוהט שהולך להיות:cry:??

 

טוב מקווה שיהיה עוד הרבה כאלה שכן הצליך להגיע בכל מקרה בהצלחה ומקווה שתענו אצלנו בחיפה למי שמגיע מהמרכז או קרוב יותר

פורסם

לא נורא, יהיו עוד מפגשים. :wink:

 

אם אתה לא צריך את התיבה והיא באמת זרוקה- אשמח ליראות על איזו תיבה מדובר / לקבל אותה באחד מהמפגשים.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

בד"כ המפגש עד 18 בערך, אבל אין זמנים מוגדרים, פעם אחת יצאנו משם גם ב21, תלוי מה יש לעשות :), יש גם מפגשים של מועדון ה-5 ממש ליד ככה שאנחנו עוברים ממקום למקום.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

חבר'ה- אם למישהו יש נעליים מיותרות לכבלים, אשמח לקבל או לרכוש ממנו אותם במפגש.

 

מדובר על שני פלוסים גדולים ושני מינוסים קטנים ( הנעליים שקיבלתי עם המורל טמפו ממש קטנים, ולפעמים מתנתקים- אז אני רוצה לחבר אותם בצורה נרמאלית פעם אחת ולתמיד ).

 

 

אני מדבר עם זה ( שתי פלוסים ושתי מינוסים שמתחברים לרמקול עצמו ):

 

 

3051010.jpg

 

 

 

 

תודה רבה מראש !! :wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...