Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עלות משאבת הגה כח 1550 ש"ח לפני מע"מ ועבודה...

 

:cry:

 

שיפוץ יכול להיות אופציה לתיקון אמיתי ולא פלסטר זמני?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אבחון: נזילה קלה מתחתית משאבת ההגה.

 

לקחתי את האחריות לדחייה בשיפוץ המשאבה עוד מספר שבועות ובינתיים מילאתי שמן עד לתחתית הכוסית.

 

הדבר העיקרי שמפריע לי זה הג'יפה באזור בגלל התזת השמן, נטפל בזה תוך כדי העבודה על המשאבה.

 

מבחינתי הנושא סגור.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בפברואר 07 עלה לי הטיפול הזה:

שיפוץ משאבה - 780 ש"ח

עבודה - 174 ש"ח

באותה עבודה הוחלף הצינור יניקה למשאבה (270 + 120) ומולא שמן (120)

 

סה"כ יצא טיפה פחות מ 1600 ש"ח במוסך שאני סומך עליו (מורשה)

 

אריאל

פורסם
אבחון: נזילה קלה מתחתית משאבת ההגה.

 

לקחתי את האחריות לדחייה בשיפוץ המשאבה עוד מספר שבועות ובינתיים מילאתי שמן עד לתחתית הכוסית.

 

הדבר העיקרי שמפריע לי זה הג'יפה באזור בגלל התזת השמן, נטפל בזה תוך כדי העבודה על המשאבה.

 

מבחינתי הנושא סגור.

 

במקומך לא הייתי דוחה את זה אלא אם החלטת שאתה לא נוסע ברכב עד התיקון.

שמן LDS הוא יקר, אם תאבד הרבה עד לתיקון כבר הלכו סתם כמה מאות שקלים.

פורסם

אני מסכים עודד.

 

הדחיה היא מסיבות טכניות שלי, מדובר על 2-3 שבועות.

 

הנזילה התחילה עוד לפני שרכשתי את הרכב (ראה הלכלוך באזור). נכון להיום היה חסר קצת יותר מחצי ליטר שמן, שאכן מחירו לא יסולא בפז...

 

לפי החישוב הזה לא אאבד יותר מכמה עשרות CC עד לשיפוץ.

 

מה שכן הייתי מצפה שיעלו על זה בבדיקה שלפני הרכישה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

את זה יהיה לך קשה להוכיח, יתכן והתקלה התחילה יום למחרת הבדיקה והלכלוך הוא מסופת חול שהתערבבה עם השמן.

פורסם

עודד, אל תבין לא נכון, אין לי טענות לאף אחד, ובטח ובטח לא למי שבדק את הרכב, הייתי להוט לקנות ולא סבלני.

 

אפילו אני לא זוכר אם המקום היה נקי או לא כשהסתכלתי פעם ראשונה על המנוע.

 

מבחינתי האחריות היא שלי, לא משנה מה הגורם לתקלה, ואני רואה בזה שכר לימוד - זו פעם ראשונה שאני מתחזק רכב משלי.

 

שאלה אחרת - חקרתי את תחום הנזילות, וחשבתי לאטום מקומות מועדים לנזילות שמן בסיליקון RTV כטיפול מונע. הגיוני? אם כן היכן? יוניט שמן הגה כח? משאבה הידראולית?

 

תודה,

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

העלאה מהאוב לצורך עדכון ושיתוף.

 

לאחר כשנה וחצי ללא תופעות שקשורות בלחץ השמן ההידראולי וללא בעיות היגוי, חלה לפתע הדרדרות מהירה שהגיעה לכך שהרגשתי שינוי בתחושת ההגה.

 

רצתי למוסך, שם התברר שהיוניט לחץ שמן להגה כח, שהיה סדוק תקופה ארוכה ונזל (שרשור נוסף בעניין), נפרץ סופית. כנראה שהשמן שנזל ממנו נקווה על גבי משאבת ההגה, וזו הבריכה שראו בתמונות.

 

הוחלף היוניט (אין צורך בהחלפת כל הצנרת כפי שמציעים במוסכי היבואן) והוספו כליטר וחצי שמן LDS, הכל במחיר סביר מאד במוסך "שאפט".

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...