Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול המומחים,

אני זקוק לעזרתכם לשדרג את המערכת ברכב בעלות של עד 2500 ש"ח,

הרכב הוא סיטרואן C5 2007 וכרגע מותקן ברכב:

4 רמקולים 6.5 " Full Range של רוקפורד בני חודש

זוג טויטרים Infinity kappa 10.9t` בני שבוע

הכול מחובר למערכת המקורית של הרכב, השמע סביר בהחלט אך מורגש החיסרון בבאס,

חשוב לי האיכות של השמע ולא בהכרח החוזק ואני רוצה לשמור את השליטה מההגה והטויטרים בכול קומבינציה עתידית,

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

מה הכוונה למתאם ? HU חדש ? מנחת או מה ?

אני חדש בעניין אז בשפה פשוטה יותר בבקשה :)

 

מתאם מקצועי ישפר את איכות הסאונד פה

השקעה של 600 שקל למתאם מקצועי שינגן כמו שצריך !

פורסם

אצלי באוטו גם היה רדיו דיסק מובנה עם שליטה מההגה..ויתרתי על זה למרות שזה נוח והחלפתי פאנל מתאם

אבל רשמת שאתה לא רוצה לותר על השליטה מההגה אז

אני ממליץ לך לחבר מתאם מאחורי הרדיו דיסק המקורי שלך לשיפור איכות הסאונד

A3

K04 Inside

פורסם

המערכת המקורית שלך טובה מאד. היתה לי כזו עד לפני חצי שנה. עכשיו בסי4 הרגשתי כמוך צורך בסאונד יותר טוב, אז שאלתי חבר מומחה שמהיכרות איתי אמר לא לגעת בכלום, ורק להוסיף סאב בתא מטען עם מגבר מכובד (לסאב בלבד). התוצאה הסופית מדהימה. בזכות הסאב אפשר להוריד בפאנל את הבאסים ולקבל צליל הרבה יותר נקי מהרמקולים המקוריים. כלומר כיוונתי את הבאס לאפס, הורדתי את הלאודנס ושמתי באקולייזר ווקאל. הכל נשמע הרבה יותר טוב, מגידי גוב, דרך זמרות אופרה ועד טכנו רועש. ההוצאה הסתכמה בפחות מ- 2000 ש"ח, כולל תיבת באס קטנה יחסית בהזמנה מיוחדת.

פורסם

תודה אייל זו ובוריס על המענה המהיר,

אשמח לקבל את עצתכם האים להוספת הסאב 8" או 10" כדי לחבר מגבר יעודי מסוג מונו בלוק או מגבר 4 ערוצים רגיל ובחיבורים הנוספים לחבר את הרמקולים האחוריים ,

אייל הסאב לא השתלט לך על הצלילים ?

תודה,

 

 

 

המערכת המקורית שלך טובה מאד. היתה לי כזו עד לפני חצי שנה. עכשיו בסי4 הרגשתי כמוך צורך בסאונד יותר טוב, אז שאלתי חבר מומחה שמהיכרות איתי אמר לא לגעת בכלום, ורק להוסיף סאב בתא מטען עם מגבר מכובד (לסאב בלבד). התוצאה הסופית מדהימה. בזכות הסאב אפשר להוריד בפאנל את הבאסים ולקבל צליל הרבה יותר נקי מהרמקולים המקוריים. כלומר כיוונתי את הבאס לאפס, הורדתי את הלאודנס ושמתי באקולייזר ווקאל. הכל נשמע הרבה יותר טוב, מגידי גוב, דרך זמרות אופרה ועד טכנו רועש. ההוצאה הסתכמה בפחות מ- 2000 ש"ח, כולל תיבת באס קטנה יחסית בהזמנה מיוחדת.
פורסם

107 אנשים קראו את ההודעה שלי ורק שני צדיקים השאירו תגובה ?

למה ? מה קשה להמליץ לאדם שלא מבין במערכות לרכב איך לשדרג את המערכת ?

×
×
  • תוכן חדש...