Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון, לא ר"ד אלא מחשב - אשמח לשמוע איזה כי אני גם שוקל את ההתקנה.

 

אני ממליץ לך בחום לוודא שהתקנת המגבר אינה אוטמת את הפתח. לגבי התקנה עצמית, סבבה אם אין לך מישהו שמכיר טוב יותר את החיווט ברכב הזה...

 

את המערכת קיבלתי בירושה מהמוכר - ר"ד פיוניר DEHP5000UB, מגבר קנווד KAC742 וזוג קומפוננט שאני לא יודע מה שמם, אבל מוטים לגבוה ברמה מטורפת, ולקח לי זמן רב לאזן את הסאונד.

 

עכשיו שומעים לא רע בכלל, אבל ממש לא שווה את ההשקעה ברכיבים; אני חושב שהייתי מוציא סאונד לא פחות טוב מהמערכת המקורית בכוונון נכון. מה שכן - יש לי קריאת מוזיקה מזכרון USB שזה מבחינתי שוס אדיר 8)

 

בהצלחה ועדכן אותנו בהתפתחויות!

 

אודי

האם הטויטרים מורכבים במקומות המקוריים על הדש בורד ? איך זה נשמע ?

המערכת המקורית די גרוע, גם הרמקולים וגם הרדיו , למרות שהוא CLARION, לפחות לטעמי.

המחשב הוא הרכבה עצמית לא משהוא מיוחד, MINI-ITX עם CELERON, וספק כח M2 לרכב של 100 ומשהוא וואט אם מעניין אותך אוכל לשלוח לך תמונות ופרוט.

 

לגבי הרמקולים מאחורה, האם לדעתך (AUDIO KING) ההבדל יצדיק השקעה במגבר מונו נוסף לסאב ?

פורסם

הטויטרים מותקנים על הצד הפנימי של תושבות המראות, ולא על החלק העליון הקדמי של הדשבורד.

 

אני חייב לומר שאני לא מרוצה מהסאונד שהם נותנים, הם מאאאוד לא מאוזנים לטובת הגבוהים, והנמוכים חוורים יחסית, גם עם פיצוי.

 

מה שכן - אין לי סאב, אז כנראה שאצלך לא תהיה הבעיה הזו. גם אני חשבתי להתקין קיקר נחמד אבל כרגע ירדתי מזה.

 

אשמח אם תעלה תמונות ומפרט לאחר ההתקנה, אולי זה ידרבן אותי....

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הטויטרים מותקנים על הצד הפנימי של תושבות המראות, ולא על החלק העליון הקדמי של הדשבורד.

 

אני חייב לומר שאני לא מרוצה מהסאונד שהם נותנים, הם מאאאוד לא מאוזנים לטובת הגבוהים, והנמוכים חוורים יחסית, גם עם פיצוי.

 

מה שכן - אין לי סאב, אז כנראה שאצלך לא תהיה הבעיה הזו. גם אני חשבתי להתקין קיקר נחמד אבל כרגע ירדתי מזה.

 

אשמח אם תעלה תמונות ומפרט לאחר ההתקנה, אולי זה ידרבן אותי....

 

בהצלחה!

 

בשמחה, מעניין למה הבעלים הקודם לא השתמש במקומות המקוריים לטוויטר

פורסם

אני יכול לנסות לשאול, אולי מורכבות של חיווט.. בטח שלא שיקולי אקוסטיקה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אני יכול לנסות לשאול, אולי מורכבות של חיווט.. בטח שלא שיקולי אקוסטיקה...

 

זה מה שרציתי לדעת. :)(

פורסם

תשמע, אולי אני טועה. אתה יכול לומר שטוויטרים כדאי שיהיו קרובים לשאר מכלולי הרמקול כי הצליל שלהם הוא כיווני מאד, זה ההגיון היחידי שאני יכול לחשוב עליו במיקומם אצלי.

 

הסרקזם בתשובה הקודמת שלי הוא בגלל שהסאונד הוא לא לטעמי, זה הכל..

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...