Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

נמאס לי להסתובב עם ארנק בונגילה בגלל תעודת הזהות. אני רוצה שיהיה לי בכיס ארנק קטן עם כמה כרטיסי פלסטיק (רשיון, אשראי, קופ"ח), איזה שטר או שניים וזהו.

האם אני חייב שתהיה עלי גם תעודת הזהות?

למה אין בארץ תעודת זהות פלסטיק?

 

תודה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מספיקה תעודה מזהה - כלומר רשיון נהיגה עם תמונה.

לי אין ארנק.

יש לי ארנקון זערורי (שמיועד לחמשה-שה כרטיסי ביקור) עם רשיון נהיגה, כרטיס אשראי, כרטיס מילואים, 2 צק'ים מקופלים, ושטרות מקופלים לשליש - שתופסים בדיוק גודל של כרטיס אשראי.

עודף / מטבעות אני שומר בכיס.

 

המקום היחיד בו נידרשתי אי פעם לתעודת זהות, ולא הסתפקו ברשיון נהיגה, היה בקלפי בבחירות.

 

ללכת עם, להרגיש בלי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נדמה לי שבבחירות האחרונות לא היתה חובה של תעודת זהות והסתפקו רק ברשיון נהיגה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הייתה חובה לתעודת זהות בבחירות האחרונות, מניסיון, הגעתי ישירות מהבסיס לקלפי, הייתי על מדים והזדהתי עם חוגר ורישיון נהיגה ועדיין דרשו ממני להגיע עם תעודת זהות.

אומנם בסוף הצבעתי בלי, כי קצת התווכחתי איתם ואמרתי להם שאם אני הולך עכשיו אני כבר לא יחזור להצביע שוב אז אחרי הזדהות חוזרת עם שני תעודות הם הסכימו.

פורסם

מה מקנה לך כרטיס המילואים שאתה מסתובב איתו? גונב נסיעות ברכבת?! :lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
למה להסתובב עם צ'קים פתוחים? סתפ מסוכן.

אלו צ'קים. לא צ'קים פתוחים. לא חתמתי עליהם.

גם להסתבובב עם כרטיס אשראי, או כסף מזומן בארנק - זה מסוכן.

 

מה מקנה לך כרטיס המילואים שאתה מסתובב איתו?

את כל הרעיון לארנקון זערורי בגודל אוגד כרטיסי ביקור גיליתי כשיצאתי למילואים, ובמקום לקחת ארנק גדול / פאוץ', הסתדרתי במילואים גם עם הארנקון עם רשיון, ת.מילואים ושטרות כסף.

מאז לא חזרתי לארנק, ותעודת המילואים, שמינפה את הסטרט-אפ החדש - זכתה בו למקום של כבוד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
הייתה חובה לתעודת זהות בבחירות האחרונות, מניסיון, הגעתי ישירות מהבסיס לקלפי, הייתי על מדים והזדהתי עם חוגר ורישיון נהיגה ועדיין דרשו ממני להגיע עם תעודת זהות.

אומנם בסוף הצבעתי בלי, כי קצת התווכחתי איתם ואמרתי להם שאם אני הולך עכשיו אני כבר לא יחזור להצביע שוב אז אחרי הזדהות חוזרת עם שני תעודות הם הסכימו.

 

קודם כתבתי שנדמה לי, עכשיו אני בטוח שאפשר היה להצביע גם עם רשיון נהיגה תקף.

בקלפי לא עשו לך טובה ולא ויתרו לך, הם פשוט נתנו לך להצביע בהתאם למה שהותר מלכתחילה.

 

מתוך פרסומי ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-18: http://www.knesset.gov.il/elections18/heb/cec/NoticeIdentification.aspx

 

הזדהות בפני ועדת הקלפי ביום הבחירות

ועדת הבחירות לכנסת ה- 18 מודיעה לציבור כי ההצבעה בבחירות לכנסת מותרת רק למי שניתן לזהותו לפי תמונתו באמצעי הזיהוי שלו.

מי שתמונתו בתעודת הזהות שלו ישנה, מטושטשת או בלויה, יביא עמו לקלפי אמצעי זיהוי אחר, שניתן לזהותו לפיו.

להזכירכם: אמצעי הזיהוי המותרים הם תעודת זהות, רישיון נהיגה בתוקף ודרכון ישראלי בתוקף.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אלו צ'קים. לא צ'קים פתוחים. לא חתמתי עליהם.

גם להסתבובב עם כרטיס אשראי, או כסף מזומן בארנק - זה מסוכן.

ממש לא נכון.

במקרה של גניבת כרטיס אשראי - חברת האשראי מבטחת אותך כנגד הנזק שהיה אמור להיגרם לך.

במקרה של גניבת כסף מזומן - גובה ההפסד שלך מוגבל לגובה הכסף שנגנב.

במקרה של גניבת צ'ק - אם לא הספקת לבטל אותו בזמן, אתה עלול למצוא את עצמך בצרות צרורות. אומנם אם באמת פעלת בתום לב ותוכל להוכיח שהיתה גניבה, קיים סיכוי סביר שתוכל לצאת מזה ללא פגע, אבל זה יעלה לך בהרבה מאוד כאב ראש ועצבים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה רבה.

נראה לי שאמסגר אותה ואתלה ליד הדיפלומה בחדר עבודה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...