Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.אני רוצה לקנות מסור עגול של יונדאי, רציתי לדעת האם יש למישהו מהפורום מסור עגול שלהם?

הייתי שמח אם הייתי יכול להשאיל אותו על מנת לראות אם הוא מתאים לי.

עבדתי עם מסור דומה של WOLF ומזל שהשאלתי ממישהו את הכלי משום שהוא רועש מאוד ביחס לשאר המסורים העגולים.

 

2. יש למישהו רוטר? אני צריך לסדר איזה משהו ואני צריך רוטר לכמה שעות.

 

מישהו מוכן להשאיל לי? אני ישאיר לו משהו בתור עירבון אם הוא רוצה.

 

תודה.

קובי

פורסם

לא מסור עגול, אלא מסור שולחני.

 

עכשיו הכנתי הכל חוץ מהמסור, הלוואתי מחבר שלי מסור ישן של WOLF אבל הרעש שהוא עשה הרג אותי.

בגלל זה חשבתי ללכת על המסור של יונדאי, אבל אני רוצה לבדוק אותו קודם, להפעיל ולראות כמה רעש הוא עושה, ורק אז לקנות.

קובי

פורסם

אחי היקר.

 

אם היה לי, הייתי מזמינך לבייתי לכוסית משקה כטוב על ליבך.

מאחר ואין לי, אתה עדיין מזומן לכוסית משקה כטוב על ליבך ולאיזו פרה קטנה

בצלחת או בפיתה, אם היא תישאר פה מספיק זמן:twisted::wink:.

 

אין ברירה, גש לחנות ותאמר שזו השקעה גדולה מצידך, ואתה רוצה לנסות לנסר

בזה משהו. בתקווה שניסור אחד יספיק לך להתרשמות.

 

כל טוב ובהצלחה !

פורסם

ומקדחה שעושה שמיניות וג'יגסו שלא מסוגל להחזיק את הלהב ישר.

מישהו אמר ש"לא עושים את אותה טעות פעמיים". אז אמר.:evil:

 

אגב, בגדול, מסור חשמלי זה מסור חשמלי וזה תמיד יהיה רועש,

לא עדיף לשים מגיני אוזניים ואז ממש לא יהיה משנה של מי המסור?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...