Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה באזעקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה באזעקה - היא עובדת אבל אין צליל.

מישהו יודע אולי מה הבעיה?

האוטו הוא פיאט בראבה וזו האזעקה המקורית, אין לי מושג איזה סוג.

 

תודה.

בצבא...

הצדק עוד לא התגייס,

ההגיון כבר השתחרר

והיאוש חתם קבע.

פורסם

אם הצופר נפרד (לא סביר , אבל תבדוק) ייתכן שהוא התנתק.

עוד שאלה - מישהו אחר (חבר,משפחה,מוסך) נסע על הרכב באותו יום בלעדיך?

יש אפשרות לנטרול הצופר , אולי מישהו עשה את זה?

פורסם

רק אני נוסע על הרכב

אני בדקתי כבר אם משהו השתחרר

בצבא...

הצדק עוד לא התגייס,

ההגיון כבר השתחרר

והיאוש חתם קבע.

פורסם

נתק את האזעקה ממקור המתח. הצופר אמור להתחיל לעבוד.

אם לא , צר לי , אבל זה כל מה שאני יכול לחשוב עליו מרחוק.

פורסם

יתכן וסוללת הצופר הלכה או שהצופר החזיר את נישמתו לבורא.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם
יבואן פיאט התקין אזעקות אצל "אפריל טקליין" שברח' חומה ומגדל 22

תל-אביב, טל' 03-5376060. פנה אליהם לבדיקה או תקון.

בברכה - רפי לין :idea:

 

רפי , אני מניח שאתה מדבר על אזעקת הדרגון. לדעתי לא שווה לפנות אליהם ,המחירים שלהם יקרים מאוד. שווה לבדוק הח' אזעקה ,למרות שאני לא פוסל בדיקה גם אצלם.

 

קוונטום ,זו לא הסוללה , כי הצופר היה מצפצף בכל זאת. סוללת הגיבוי נועדה רק כדי לספק מתח בזמן ניתוק מהמצבר ,כי זה הדבר הראשון שהגנבים היו עושים לפני שהוסיפו את הסוללה הנ"ל.

לגבי צופר ,הוא חלק אינטגרלי מהאזעקה ,לכן הרמתי ידיים. לא ניתן לבדקו מרחוק.

×
×
  • תוכן חדש...