Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לחברי הפורום

 

כאמור הצנרת אצלי היא בת 10 שנים מקורית של הרכב, אך כנראה היא עשתה את שלה בעולם והגיע הזמן להחליף אותה.

כשהרמנו את הרכב על ליפט ראיתי הרבה חורים לאורך הצינור עד לחלק הגמיש שעטוף ברשת,יש סיכוי שגם הוא גמור,לגבי הקטליטי הוא במצב טוב ויש לו עוד זמן, עכשיו לנקודה שלי, קיבלתי מגוון הצעות מחיר להחלפת דוד אחורי ואמצעי עם ריתוכים ,או בלי כלומר צינור גמיש, חשבתי אולי עדיף לשים freeflow על הדרך במקום סטנדרטי לא בשביל לשפר אלא כדי לעזור לעבודת המנוע ושהרכב יסחוב יותר טוב במעט, אך היות ואני לא כזה מבין בנושא אגזוזים רציתי לדעת האם צריך להגדיל את הצנרת או שאפשר להישאר עם מקורית ופשוט רק להחליף את האגזוז לfreeflow , או שזה כרוך בהחלפת חלקים נוספים והעלות היא רק עולה צפונה ולא משתלם לכיס, חשוב לי להדגיש שאני לא מחפש רעש וכאלה דברים, רק לייעל את פעולת המנוע וכמובן שיהיה תקני הן מבחינת טסט ומבחינת בוחני רכב למיניהם

 

עצות המומחים והספונסרים של הפורום מוזמנים לתת את דעותיהם ואם אפשר הצעות מחיר בה''פ .

 

תודה רבה ושוב שבת שלום לכולם

 

בברכה

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...