Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לאחרונה קניתי פאסאט 06' Tdi (כן כן לקסורי)

היית ברשותי בעבר פאסאט 02' Tdi שהגיע למיטב זכרוני תודות לצ'יפ מסויים מ140 כ"ס ל160.

עכשיו בנוכחית דיברתי עם כמה בעלי עסק וקיבלתי הצעות מחיר שונות ומשונות וכמה מהם הציעו לי צ'יפ שיוסיף לי 70 כ"ס (210 כ"ס).

 

רציתי לקבל קצת הסברים. הבנתי שיש סוגים שונים של צ'יפים...

 

בנוסף רציתי לדעת עם לאחר שיפור כזה יש צורך בשיפור הגיר, ברקסים וכדומה. שמנים כמובן שכן.

 

ההודעה נערכה. נא לא להשתמש בנקודות כתחליף לסימני פיסוק. תודה, יאשה.

פורסם

הבחור שענה לך הוא מקצוען, אם הוא לא מכיר כזה צ'יפ אז כנראה שאין כזה.

רק המוות בטוח.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
שזה לא מעט ומאוד מורגש.

אין צורך להחליף בלמים וכו'.

 

עידן

מה זה אין צורך להחליף בלמים ?

 

אם הוא מתכוון לנצל את הצ'יפ ונוסע מהר

הוא בהחלט צריך בלמים חזקים יותר, זה לעולם לא מזיק ורק מבורך

פורסם

עתיד

את הפסאט אני לא מכיר,אבל לכל משפחת VAG יש בלמים מעולים (LUCAS) במקור

לי אישית יש A3T וגם היום אחרי צ'יפ,אינלט,צנרת וקולר חזית אין ממש צורך לגעת,יש נשיכה והיא מספקת :wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...