Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני צריך עזרה בכמה החלטות...

כרגע המערכת שלי היא ככה:

קומפוננט : Morel Pulse

9*6 : Bazooka c690

סאב: Cerwin Vega (נראה לי שזה HED12)

מגבר: a.d.m line Proaudio pa5004 600W

הד-יוניט: N-view או משהו כזה, DVD של משהו לא מוכר עם מסך נשלף.

 

המערכת מחוברת ככה:

הקומפוננט כל צד לערוץ במגבר, 2 ערוצים מגושרים לסאב וה9*6 מחוברים ישירות לHU.

 

תמונות של הסאב הקרוע והמגבר הלא ידוע:

 

dscn4269rt.jpg

 

dscn4270q.jpg

 

dscn4271.jpg

 

dscn4272.jpg

 

dscn4273.jpg

 

dscn4274u.jpg

 

dscn4275t.jpg

 

5mdscn4275tj

עכשיו השאלות:

1) קודם כל מישהו יכול להגיד לי בוודאות איזה סאב זה? קיבלתי אותו במתנה.

2) מישהו מכיר את החברה של המגבר?

3) כמו שאתם רואים הסאב נקרע לי=\ אין לי מושג איך אבל בכל מקרה כדאי לתקן או שעדיף להחליף?

4) אני כנראה רוצה להחליף את הסאב (אם יהיה צורך) לKicker Cvr12, האם יש איזשהו יתרון בסרוין שאין בקיקר? אם אני צודק ובאמת יש לי את הHED12 אז הקיקר יותר חזק אבל הוא גם יותר מדויק?

5) אם אני יחליף סאב, מה עדיף? להחליף מגבר לJBL GTO 75.4 או 1004? או בכלל מגבר אחר? או שעדיף פשוט להוסיף מונובלוק ולהשאיר את הרמקולים מחוברים למגבר הלא ידוע?

 

מקווה שתוכלו לעזור לי, תודה מראש.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם תתן לנו תמונה של הסאב נוכל לעזור לך יותר.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

כן, היה לי סאב כזה בדיוק לא מזמן.

זהו סרווין וגה הד 12 סאב פשוט אך מעולה לטעמי ממש אהבתי אותו..

אם העוצמה שלו מספיקה לך, הוא מתעלה לפי דעתי ונסיוני הארוך איתו על הקיקר.

מבחינת דיוק ואיזון.

 

נ.ב למה הוא מפורק ככה? הלוגו של החברה אמור להיות באמצע.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תיקח אותו למעבדה זה בסה"כ הדבקה של הכיסוי הזה למקומו.

לא אמור לעלות יותר מדי.. אם חוץ מזה אין לו תקלות ..לך על זה.

סאב מעולה!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אפשר קצת פרטים עליו?

לא מצאתי שום דבר עליו באינטרנט... הייתי בטוח זה של איזה חברה סינית לא מוכרת...

האם כדאי להשאיר אותו לקומפוננט או שעדיף משהו חזק יותר?

אני יכול לגשר כל שני ערוצים לערוץ? ואת הסאב לחבר למונו?

פורסם

האם אחד משלושת המגברים האלה יהיו מספיק טובים לhed12 ולkicker? (לא ביחד מן הסתם...)

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=519234

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=36754

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=468210

אני מעדיף אחד שיפעל טוב עם הסרוין ושבהמשך הדרך אם אני ירצה קיקר או משהו יותר חזק אני לא אצטרך להחליף...

פורסם

הרוקפורד והלייטנינג אודיו צריכים הלהיות הבחירה שלך.

במחיר הזה אתה יכול לקנות מיד שניה דגם אחד מעל, משהו כמו רוקפורד 500-600 או JBL 600.1. קח את זה בחשבון.

לי יש ניסיון חיובי עם יותר ממגבר אחד של לייטנינג אודיו 350.1, בשני מקרים שהתקנתי את הסאב לחבר, התוצאה היתה מעולה, פעם אחת על סרווין ווגה HED ופעם אחת על פיניקס גולד ZR.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...