Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ללא מילים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או: משחקים באור וצל.

 

בתמונה 2072 זה אתר הנפילה/החלקה הראשונה שלי, רציתי לצלם אותו שוכב - אבל אז נשפך קצת דלק, כנראה מהקרב', אז ויתרתי.....

Resize of Picture 2078.jpg

Resize of Picture 2076.jpg

Resize of Picture 2073.jpg

Resize of Picture 2072.jpg

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

 

:roflmao:

:roflmao:

:roflmao:

 

 

 

אחלה תמונות עודד!

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

 

וואלה! איך לעזאזל שמת לב לזה ??

 

 

:shock:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

 

וואלה! איך לעזאזל שמת לב לזה ??

 

 

:shock:

 

מה זאת אומרת?! אתה לא יודע ש m.z יש דוכן קטן בנחלת בינימין, שם הוא יושב כל היום, לבוש כמו צוענייה , וקורא לעובדים זרים בקלפים, בקפה ובבירה זולה?

 

הסרט "החוש השישי" נעשה עליו, סיפור אמיתי.

 

:shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

הוא מעלה את הרוח של האופנוע בסיאנסים !!!

 

:evil::evil::evil::twisted:

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

 

:shock:

תחביב חדש?

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע.

בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל.

 

כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע

 

וואלה! איך לעזאזל שמת לב לזה ??

 

 

:shock:

 

מה זאת אומרת?! אתה לא יודע ש m.z יש דוכן קטן בנחלת בינימין, שם הוא יושב כל היום, לבוש כמו צוענייה , וקורא לעובדים זרים בקלפים, בקפה ובבירה זולה?

 

הסרט "החוש השישי" נעשה עליו, סיפור אמיתי.

 

:shock:

 

וולאה, פתאום יש לי חזיון בראש:.

אני רואה את דמותו הצמרירית של MZ יושבת מכורבלת במיטה, מכוסה שמיכה עד צוואר, ה- MZ רועד קלות, עיניו לחות והוא מיבב בלחש:

"I see dead people"

"I see dead people".

 

אכן, סרט אימים. :puppydog: :puppydog: :crazyeye: :shock:

:)

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם

:? ממממממממ

 

ישות נוספת???? זה יכול להסביר כמה דברים.................

 

כמו: לאן נעלם התיק? למה החלקתי? לאן נעלם פינג'אן הקפה? למה קופסת השימורים ששימשה כפינג'אן החליקה לי מהיד בנסיון הקפה הראשון { הישות רצתה למנוע ממני קפה בטעם טירס? }?

 

:scatter:

 

אז איפה ה :puzzled: הזו יושבת?

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
:? ממממממממ

 

ישות נוספת???? זה יכול להסביר כמה דברים.................

 

כמו: לאן נעלם התיק? למה החלקתי? לאן נעלם פינג'אן הקפה? למה קופסת השימורים ששימשה כפינג'אן החליקה לי מהיד בנסיון הקפה הראשון { הישות רצתה למנוע ממני קפה בטעם טירס? }?

 

:scatter:

 

אז איפה ה :puzzled: הזו יושבת?

 

פעם הבאה שאתה מכין קפה-שימורים בחיק הטבע תבדוק טוב טוב - יכול להיות שזה קפה מאיזור הדימדומים :twisted:

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

×
×
  • תוכן חדש...