Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את הסאב GT51204BR. אשמח אם תמליצו לי על מונובלוק עם מינימום 275 וואט RMS כדי שינצל את מלואו הסאב.

תקציב: שלא יעבור את ה-1500 שח.

מה אתם אומרים על המגבר JBL CS300.1?

תודה רבה.

פורסם

לא עדיף לך לקחת במחיר הזה מגבר 4 ערוצים חזק, שבנוסף לסאב יש לך אפשרות להגביר גם סט קדמי?

 

אתה יכול במקום המגבר הזה לקחת את הGTO1004 שהוא מסדרה גבוה יותר מהCS שמוציא 260RMS בגישור והוא נכנס בתקציב שלך,

אצלי הסאב הזה מוגבר ע"י הפניקס גולד שבחתימה אם אני לא טועה הוא מוציא 250RMS והוא נכנס בתקציב שלך.

אני הצעתי-אנשים יותר מבינים ממני פה יגידו אם השיקול נכון.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

הסאב שלך מאוד נציל 93DB לא חייב לספק לו 275RMS+ כדי שהוא יעבוד טוב.

הסאב שלך מגיע עם סליל בודד של 4 אום, JBL CS300.1 הוא מגבר טוב אך הוא מוציא רק 150RMS ב-4 אום

אפשרות טובה תהיה המגבר הנ"ל שמוציא 225RMS ב-4 אום: {וזה דיי והותר להגביר מצויין את הסאב הנ"ל }

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680837

 

נ.ב-גם ההצעה של הבחור מעליי היא הצעה טובה מאוד ה-JBL1004 מוציא 320RMS בגישור ב-4 אום

ונותן לך עוד שני ערוצים נוספים של 100RMS לערוץ.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

פורסם

המערכת שלי היא כזאת:

רדיו דיסק: Sound Tech 45788

מגבר 4 ערוצים: JBL GTO504

קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש GT5650C JBL

סאב: GT51204BR JBL

 

אז חשבתי להביא מונובלוק כדי לנצל יותר את הסאב, למרות ששומעים טוב למערכת ראשונה שלי.

כדאי לקנות גם קבל? או שלא מומלץ קבל?

פורסם
הסאב שלך מאוד נציל 93DB לא חייב לספק לו 275RMS+ כדי שהוא יעבוד טוב.

הסאב שלך מגיע עם סליל בודד של 4 אום, JBL CS300.1 הוא מגבר טוב אך הוא מוציא רק 150RMS ב-4 אום

אפשרות טובה תהיה המגבר הנ"ל שמוציא 225RMS ב-4 אום: {וזה דיי והותר להגביר מצויין את הסאב הנ"ל }

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680837

 

נ.ב-גם ההצעה של הבחור מעליי היא הצעה טובה מאוד ה-JBL1004 מוציא 320RMS בגישור ב-4 אום

ונותן לך עוד שני ערוצים נוספים של 100RMS לערוץ.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

 

 

הגזמתה מעט עם הנתונים של ה DB ושל ה RMSים במגברים הנ"ל,תבדוק שוב איפה טעית.

פורסם
המערכת שלי היא כזאת:

רדיו דיסק: Sound Tech 45788

מגבר 4 ערוצים: JBL GTO504

קומפוננט ‏6.5 ‏אינטש GT5650C JBL

סאב: GT51204BR JBL

 

אז חשבתי להביא מונובלוק כדי לנצל יותר את הסאב, למרות ששומעים טוב למערכת ראשונה שלי.

כדאי לקנות גם קבל? או שלא מומלץ קבל?

לפי דעתי , תחליף רדיו דיסק, תמכור את המגבר שלך ותקנה מגבר 4 ערוצים טוב שיגיבר לך גם את הסאב בגישור וגם את הקומפוננט.

פורסם

מצטער שזה לא קשור לנושא אבל למה כל אחד אומר שה JBL1004 מוציא רמס שונה בגישור?

אחד אומר 320 אחד אומר 260..

מה שאני יודע הוא מוציא 284 בגישור ? תקנו אותי אם אני טועה

פורסם
איך זה מחובר אתה תגיד , אני חושב שככה (סאב בגישור וקומפנננט על שתי היציאות הנותרות).

 

נכון. בגישור זה שהסאב על שתי היציאות?

ואיזה מונובלוק להביא? והאם כדאי קבל?

פורסם

אני רוצה מונובלוק כדי לנצל את כל הסאב.

ולגבי הקבל היה פה דיון שלא מומלץ כי זה לוקח יותר חשמל ומאזן את המתח לכמה שניות ולוקח את החשמל מהמצבר, אבל יש כאלה שממליצים על קבל.

פורסם

המגבר שלך מוציא 55 RMS לערוץ.

 

אם הסאב מגושר, אז אני מאמין שבגישור המגבר מוציא קרוב ל- 150 RMS.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

×
×
  • תוכן חדש...