Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במשך כשנה שיווקה צ'מפיון מוטורס רכבי פולקוואגן עם מערכת RCD 510, צג מגע 6.5", ללא ספק מערכת מעולה, שמי שרצה יכל להוסיף אי אלו אלפי שקלים ולהוסיף תוספות כגון דיבורית בלוטות' מקורית המשולבת בצג המגע, GPS מובנה, חיבור לאייפון ונגני MP3 עם שליטה דרך צג המגע, וכו'... היה נדמה לרגע שצ'מפיון מוטורס התחילו לשפר במשהו את יחס העלות/תמורה של הרכבים שלהם, אך למרבה הצער החגיגה הסתיימה ע"י צ'מפיון, והרוב המכריע של הרכבים "שונמך" למערכת בסיסיות מאוד RCD 310. כמה חבל. מקווה שלא יורידו את הרמקולים בדלתות האחוריות כדי לחסוך עוד כמה שקלים, כפי שהיה ברכבים החדשים שנמסרו עד לפני שנתיים. מערכת האודיו ביונדאי i20 מתקדמת יותר ממערכת האודיו בפולקסוואגן גולף חדשה. אני מחזיק בשני רכבי פולקסוואגן ומאוכזב מאוד מהתנהלות היבואן.

פורסם
במשך כשנה שיווקה צ'מפיון מוטורס רכבי פולקוואגן עם מערכת RCD 510, צג מגע 6.5", ללא ספק מערכת מעולה, שמי שרצה יכל להוסיף אי אלו אלפי שקלים ולהוסיף תוספות כגון דיבורית בלוטות' מקורית המשולבת בצג המגע, GPS מובנה, חיבור לאייפון ונגני MP3 עם שליטה דרך צג המגע, וכו'... היה נדמה לרגע שצ'מפיון מוטורס התחילו לשפר במשהו את יחס העלות/תמורה של הרכבים שלהם, אך למרבה הצער החגיגה הסתיימה ע"י צ'מפיון, והרוב המכריע של הרכבים "שונמך" למערכת בסיסיות מאוד RCD 310. כמה חבל. מקווה שלא יורידו את הרמקולים בדלתות האחוריות כדי לחסוך עוד כמה שקלים, כפי שהיה ברכבים החדשים שנמסרו עד לפני שנתיים. מערכת האודיו ביונדאי i20 מתקדמת יותר ממערכת האודיו בפולקסוואגן גולף חדשה. אני מחזיק בשני רכבי פולקסוואגן ומאוכזב מאוד מהתנהלות היבואן.

 

זה אומר שאין יותר את המערכת עם מסך מגע? ואם תוכל לציין מה ההבדלים בין המערכות?.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

רכשתי גולף 2009/12, אני מנסה להבין איך נקראת המערכת ומה היא יודעת לעשות, איפה מוצאים USER MANUEL?

יש צג מגע, כנראה 6.5",6 כפתורים , 3 מכל צג.

RADIO, MEDIA, PHONE, TIM,TP,SETUP, יש מצלמה אחורית (מקורית) ומקלט GPS. פתח לכרטיס SD, וCHAGER ל-6 דיסקים

IMG_20141014_121803.jpg

תודה

×
×
  • תוכן חדש...