Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סט קלאץ מלא מקורי אך ורק תוצרת VALEO כולל פלטה,דיסקה ומיסב לחץ עולה כ 700-800 ש"ח.

 

אתה זקוק בנוסף למחזיר שמן צד מנוע בעלות של כמה עשרות ש"ח.

 

אהה...וגם שמן גיר 75W80 בלבד , של ELF או של ESSO , אם אין ברירה אז תשים פז.

 

עבודה - זה כבר תלוי איפה.....

 

 

בהצלחה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

1. איפה/איך אפשר להשיג סט קלאץ' של VALEO בארץ או דרך האינטרנט?

2. כנ"ל לגבי שמנים של ELF - הבנתי שהיבואן התחלף..

 

ADZ

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
1. איפה/איך אפשר להשיג סט קלאץ' של VALEO בארץ או דרך האינטרנט?

2. כנ"ל לגבי שמנים של ELF - הבנתי שהיבואן התחלף..

 

ADZ

 

סט קלאץ' של וולאו ניתן להשיג במוסך מורשה של פיג'ו/סיטרואן או של רנו.

 

סער

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
1. איפה/איך אפשר להשיג סט קלאץ' של VALEO בארץ או דרך האינטרנט?

2. כנ"ל לגבי שמנים של ELF - הבנתי שהיבואן התחלף..

 

ADZ

 

כל החנויות והמשפצים גם מוכרים .

 

תנסה המדביק או דיסקל ותבקש הנחת מוסך .

פורסם
ממליץ על קלא'צ LUK ,עבודה 600-700 ש"ח

 

יש הרבה חברות טובות ,כדאי לנסות גם קולבן -שמידט . KS .

 

חיפוש יכול להביא לתוצאת הנחה של עד 50 אחוז מהסכומים שנקבו כאן ,גם על עבודה .

פורסם

נראה לי אנשים כאן חיים בסרט עם המחירים שזורקים כאן באוויר...

אצלי החלפת קלאץ' LUK לפולו אצל רון עלה בערך 2100 עם מע"מ

אני לא מאמין שיהיה הבדל במחיר לטובת הרנו מגאן.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז ככה כמומחה לנושא ,לצערי יש לציין , כי עברתי את כל הסרטים שאתם רוצים המסקנה היא כזאת

יש שני סוגי קלאצ'ים ברנו האחד luk והשני valeo מנסיון שלי עד שלא תרים את הרכב על הליפט ויפרקו לך את הקלא'ץ אי אפשר לדעת

לדוגמא יש לי רנו מגאן 2 דיזל 2007 ,הייתי בטוח שיש לי וולאו כי הוא המקורי ,אז זהו שלא הסתבר שיש לי luk שהם בכלל לא נראים אותו הדבר והוולאו לא מתאים לרכב שלי והמוסך המרכזי לא רצה לקחת בכלל אחריות שהבאתי לו את הקלא'ץ וולאו , בסוף יש לציין קניתי מהם את luk .

מנסיון שלי לך למוסך המרכזי עלות קלא'ץ+מיסב לחץ +עבודה בסביבות 4500 ש"ח לא כולל שמן גיר שזה אפשר לקנות בנפרד

יש לך אחריות מהמוסך ולא תצטרך לשלם פעמיים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...