Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני כאן בשביל לקלקל את השמחה (עוד כשהייתי באירופה, הייתי חוטף בגלל זה מכות. והייתי סקפטי), אבל זאת משאבת שפריצרים.

 

דיון של 14 תגובות+צילומים על משאבת שפריצרים?

פעם התלוננו פה שיש דיונים ארוכים מדי על עפיצות שלדה והגה... הלוואי עלינו...

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אבל בבקשה רז, אם לא איכפת לך, תתן דוגמאות לתדלוק 95+98 (תשקיע כסף, מה קרה?!).

הבנתי שיש שוני בגודל של הפיות והבדל בתגובות.

איזה מזל שיש אנשים כמוך, שאפשר לסמוך עליהם... זה בגלל שאתה גבר מסוקס?

הסבר מפורט בבקשה.

 

 

 

נ.ב.

אם אתה מצלם בתחנה, וב-מ-ק-ר-ה נופלת לך מתדלקת כוסית לפריים, אנחנו נעריך זאת מאוד.

 

נ.ב.2

הסקרנות הרגה את החתול.

ציניות הרגה לי את החיים.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

תודה הרמן.

אגב אפשר לשים משאבה עם יציאה בודדת ולפצל את היציאה לשתיים.

אמנם מאבדים את ההפרדה אחורה קדימה אבל זה לא כ"כ נורא.

 

ורועי חמוד שלי :ladysman: השרשור הזה חוסך לי זמן כסף וכאב ראש.

נכון זה לא הרבה זמן וגם לא הרבה כסף אבל מבחינתי זה הרבה כאב ראש.

אז כל מי שיש לו מה לתרום או מה ללמוד יכל להצטרף לדיון ומי שחושב שזה בנאלי יש שרשורים שעשויים לעניין אותו יותר.

כמו איך לגדוש בשלוש באר את מכונת התפירה של אמא או משהו כזה 8)

 

אז אל תתפוס עלינו תחת ותן לנערים לשחק קצת :lol:.

פורסם
סליחה שאני כאן בשביל לקלקל את השמחה (עוד כשהייתי באירופה, הייתי חוטף בגלל זה מכות. והייתי סקפטי), אבל זאת משאבת שפריצרים.

דיון של 14 תגובות+צילומים על משאבת שפריצרים?

 

מה נסגר עם אנשים פה ? anger.gif

אני התעניינתי במזגנים וכתבו לי שזה לא מרטיט. תסלחו לי על חילול הקודש, אבל אותי לא מרטיטים הדיונים על דחיית התאריך של בוגאטי, ולא המזראטי החדשה, כי ההשלכה של שתיהן (ביחד!) על החיים שלי בעשר השנים הקרובות קטנה מההשלכה של משאבת השפריצרים של תמיר.

 

לא מעניין ? עברו לדיון אחר. יש אנשים שקוראים את הפורום ולא יודעים את ההבדל בין מברג פילפס לשטוח, וזה לא בגלל שהם סתומים, אלא בגלל שאין להם נסיון בזה ו/או הם צעירים. אז זה לא אומר שאני הולך להעלות פרוייקט מצולם על מברגי פיליפס, אבל אני בטוח שאם היה כזה אז היו לפחות שני משתמשים שזה היה מחדש להם משהו.

 

כל אחד מתחיל מאיזשהו מקום, לא כולם בשלב של התקנת סופרצ'ארג'ר לאחר שסיימו לעשות overbore בג'אסטי שלהם. משאבת שפריצרים תקינה זה נושא שקשור ברכב (יש מי שיגיד בטיחותי), החלפה שלה זה בהחלט 'טכני אחזקה וטיפולים'. גם אם זה לא בקטגוריה של 'שיפורים'.

ואם מישהו עבר את שלב משאבת השפריצרים, אז זה לגיטימי שלא יעניין אותו. וכבר היו שרשורים ירודים באיכותם בהרבה מפרוייקט מצולם ומוסבר כזה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
תודה הרמן.

אגב אפשר לשים משאבה עם יציאה בודדת ולפצל את היציאה לשתיים.

אמנם מאבדים את ההפרדה אחורה קדימה אבל זה לא כ"כ נורא.

 

 

מי שבדרך מתכוון להחליק מאחור את התחת של הרכב (לדוגמא: הורדת סמלים ומגב אחורי)

 

יכול בהחלט לוותר על השפריצר האחורי... אני בהחלט שקלתי את האפשרות בכובד ראש.

 

אך לאור העובדה כי אני אמור להתחיל ללמוד בקרוב ואין וודאות לגבי האם הרכב יימכר בזמן הקרוב או יישאר, החלטתי להישאר עם המקור ולהשקיע עוד כמה שקלים (או עשרות שקלים :roll: ) במנוע עם שתי יציאות.

 

עם אינך משתמש במגב אחורי לעיתים קרובות לדעתי בהחלט אתה יכול לוותר עליו ובכך לחסוך.

 

בעיה אחרונה לגבי המנוע עם יציאה אחת - אני לא סגור על חיבורי החשמל במנוע הזה...

 

מה שאני מתכוון בעצם זה שתצטרך להפעיל שפריצר אחורי על מנת שהקדמי יעבוד (מקווה שירדת לסוף דעתי).

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
תודה הרמן.

אגב אפשר לשים משאבה עם יציאה בודדת ולפצל את היציאה לשתיים.

אמנם מאבדים את ההפרדה אחורה קדימה אבל זה לא כ"כ נורא.

 

 

מי שבדרך מתכוון להחליק מאחור את התחת של הרכב (לדוגמא: הורדת סמלים ומגב אחורי)

 

יכול בהחלט לוותר על השפריצר האחורי... אני בהחלט שקלתי את האפשרות בכובד ראש.

 

אך לאור העובדה כי אני אמור להתחיל ללמוד בקרוב ואין וודאות לגבי האם הרכב יימכר בזמן הקרוב או יישאר, החלטתי להישאר עם המקור ולהשקיע עוד כמה שקלים (או עשרות שקלים :roll: ) במנוע עם שתי יציאות.

 

עם אינך משתמש במגב אחורי לעיתים קרובות לדעתי בהחלט אתה יכול לוותר עליו ובכך לחסוך.

 

בעיה אחרונה לגבי המנוע עם יציאה אחת - אני לא סגור על חיבורי החשמל במנוע הזה...

 

מה שאני מתכוון בעצם זה שתצטרך להפעיל שפריצר אחורי על מנת שהקדמי יעבוד (מקווה שירדת לסוף דעתי).

 

הרמן.

 

צר לי שאני מעלה את השרשור הזה מהאוב אבל תפסתי יוזמה והתחלתי לחפש משאבה תחליפית. אבל הבעייה היא שאף אחד לא מוכן להתחייב שמה שהוא מראה לי מתאים לרכב.

במילים אחרות אני צריך לעשות עבודת זיהוי ואם אני טועה הבלגן עלי.

 

בקיצור מצאתי משאבה שנראית מאד דומה לחדשה שלך אבל במחבר יש רק שני מגעים (למרות שיש שתי יציאות) אני ציפיתי לראות שלושה מגעים.

אמנם ייתכן שבאמצעות שני מגעים ניתן לשלוט בשני כיווני זרימה אבל זה מחייב ממסר יקר יותר ושסתומים חד-כיווניים במשאבה, כך שקשה לי להאמין שזה המקרה.

 

אם מישהו יכל לומר לי כמה מגעים יש במשאבה דו-כיוונית אני אודה לו.

פורסם
תודה הרמן.

אגב אפשר לשים משאבה עם יציאה בודדת ולפצל את היציאה לשתיים.

אמנם מאבדים את ההפרדה אחורה קדימה אבל זה לא כ"כ נורא.

 

 

מי שבדרך מתכוון להחליק מאחור את התחת של הרכב (לדוגמא: הורדת סמלים ומגב אחורי)

 

יכול בהחלט לוותר על השפריצר האחורי... אני בהחלט שקלתי את האפשרות בכובד ראש.

 

אך לאור העובדה כי אני אמור להתחיל ללמוד בקרוב ואין וודאות לגבי האם הרכב יימכר בזמן הקרוב או יישאר, החלטתי להישאר עם המקור ולהשקיע עוד כמה שקלים (או עשרות שקלים :roll: ) במנוע עם שתי יציאות.

 

עם אינך משתמש במגב אחורי לעיתים קרובות לדעתי בהחלט אתה יכול לוותר עליו ובכך לחסוך.

 

בעיה אחרונה לגבי המנוע עם יציאה אחת - אני לא סגור על חיבורי החשמל במנוע הזה...

 

מה שאני מתכוון בעצם זה שתצטרך להפעיל שפריצר אחורי על מנת שהקדמי יעבוד (מקווה שירדת לסוף דעתי).

 

הרמן.

 

צר לי שאני מעלה את השרשור הזה מהאוב אבל תפסתי יוזמה והתחלתי לחפש משאבה תחליפית. אבל הבעייה היא שאף אחד לא מוכן להתחייב שמה שהוא מראה לי מתאים לרכב.

במילים אחרות אני צריך לעשות עבודת זיהוי ואם אני טועה הבלגן עלי.

 

בקיצור מצאתי משאבה שנראית מאד דומה לחדשה שלך אבל במחבר יש רק שני מגעים (למרות שיש שתי יציאות) אני ציפיתי לראות שלושה מגעים.

אמנם ייתכן שבאמצעות שני מגעים ניתן לשלוט בשני כיווני זרימה אבל זה מחייב ממסר יקר יותר ושסתומים חד-כיווניים במשאבה, כך שקשה לי להאמין שזה המקרה.

 

אם מישהו יכל לומר לי כמה מגעים יש במשאבה דו-כיוונית אני אודה לו.

 

תמיר,

 

למשאבה אכן יש רק שתי מגעים,

 

כמו שכתבתי פעם, כל משאבה של ברלינגו/306 מהדגמים האחרונים גם תתאים.

 

השאלה היא בכמה אתה משיג אחת משומשת מכיוון שאי אפשר לדעת את אורך החיים שלה. :roll:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...