Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוטי - מכיוון שפתחת את הנושא, אז דע שכבר פניתי לספוטניק (לווין ריגול לא ?) בעניין. והוא יקר לו.

 

בעניין של הרמה. בשיא הרצינות הוא לא ממש רואה אותם ממטר. ככה זה כשאתה סאב ה SQ הכי טוב בעולם :lol:.

 

מאחר ואני מתכנן שינוי ובניה אז הצעתי לו שתי הצעות:

 

1. את המשומש שלי כולל קופסא ב 1500.

2. את החדש ללא קופסא במחיר שפורסם.

 

לדעתי, זול מדי.. :roll:

...CASKA for life

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לדעתי צביקה מוכר את ה-IDMAX שלו במחיר נעים לכיס, מדבר בסאב שעבר קיט כך שתאחלס הוא חדש לגמרי, וגם נקי מהתקלה ביצור הידועה לשמצה

כרגע הסאב לא למכירה, אולי בעתיד..

הפחד העיקרי שלי בלקנות IDMAX הוא התקלה הידועה שיש לו

ובידיעה שעוד שנה אצטרך לקנות לו קיט תיקון.

דעתכם בנושא?

עם IDMAX שעבר החלפת קיט, אין ממה לפחד מהטעם הפשוט שהסיבה שיצרה את התקלה - פשוט לא קיימת יותר.

כי הוא משתלב עד כדי נעלם ואשכרה מדובר ביותר מידבאס מאשר באס (דעתי הפרטית כמובן :-D).

אני מקווה שאתה לא מתכוון להגיש לביהמ"ש הצהרות כאלו.. השופט יז**ן אותך..:lol:

 

אצלי הסאב מונחת תמיד בכמה וכמה דציבלים על מנת שלא יהיה דומיננטי מדי, אחרת הוא משתלט על הבמה, למרות הוופרים הבריאים של הקלארוס. עד שיש לי מוזה לקצת מוסיקה שחורה ואני משנה את הכוונים בהתאם, או אז אני מקבל באסים-לפרצוף.

 

אם אתה משווה אותו לBTL, אתה צודק. אבל זה לא הייעוד שלו. אם אתה משווה אותו לטוויטרים:wink: של SI שאתה מוכר, אז הממ... לא שמעת כנראה IDMAX כמו שצריך..:lol:

 

אפשר להגיד כל מיני דברים על הIDMAX, למשל איזה באסה שאין לי, שיט - גם אני רוצה, פאק! למה אין לי כזה סאב?! וכו', אבל נעלם? מידבאס? כנראה אתה מושפע מחבריי האחים שומאכר ששיר הערש לפני השינה שלהם זה היפנוטייז..:lol:

 

בקיצור - IDMAX זה סאב חזק בהחלט ואחד הסאבים המשובחים שהסתובבו כאן.

 

:arrow:

 

הW3 והארסנל, שניהם סאבים מצויינים, אני אוהב אותם. לך תשמע את שניהם ותחליט בעצמך.

פורסם

צביקה, מאז שאני שומע פחות טוב באוזן שמאל(btl ארור) לא שמעתי היפנוטייז :?

דוד( שעבר לbl15 ,סאב "רגוע" יותר)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קודם כל DON'T KNOCK IT UNTIL YOU TRY IT.

 

ההתלהבות ב DIYMA מהסאב הזה מדברת בעד עצמה. בהחלט חבל שיצורו הופסק מחוסר כדאיות כלכלית לייצור.

 

ובעניין אחר, אני באופן אישי לא התחברתי ל IDMAX (אני חושב שגם הבהרתי את המסר הזה בפוסט הקודם) ומבחינתי יש הבדל בין ווליום ובין דומיננטיות.

 

הסאבים היחידים שאני מוצא לנכון להשוות ל SI הם האודיופיל וה W6. הם חלשים ממנו משמעותית אך זה לא הפקטור החשוב, על אחת כמה וכמה במערכת SQ.

...CASKA for life

פורסם

איך אפשר להשוות כל סאב ברשימה לIDMAX, הוא בכמה רמות מעלייהם, אם מבחינת דיוק ואם מבחינת עוצמה.

זה סאב היי אנד אמיתי

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

fleshbone, אני לא יודע אם זה היי אנד אבל הכוונה נכונה..

 

ההבדלים בין ה10 ל12 הם לא קיצוניים, ה10 אמור להיות מהיר יותר על חשבון נמוכים טובים יותר ב12, למרות שעם תיבה נכונה תוכל להפיק גם מה10 וגם מה12 תוצאות דומות, אם לא זהות.

אם זה זוג - הייתי הולך על זוג 10. יחיד - 12.

פורסם

הסאב נחשב לאחד מהסאבים הכי מוצלחים שיש, אני לא באמת רואה מתחרה במחיר שלו, לא כשהוא חדש ובטח לא יד שניה עם הקיט תיקון שנמכר ב1200 או 1300 כולל התיבה.

 

אישית - מעדיף 10 על פני 12 או זוג עשיריות, על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח אמרו גם על השמיעה אפשר להגיד את זה.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

יציאות שכאלה:

 

איך אפשר להשוות כל סאב ברשימה לIDMAX, הוא בכמה רמות מעלייהם, אם מבחינת דיוק ואם מבחינת עוצמה.

זה סאב היי אנד אמיתי

 

הדליקו אותי..

 

מבטיח לא "לדחוף" אותו לאף אחד. (נשמע כואב.. :twisted:)

...CASKA for life

פורסם
חשבת אולי לחפש HERTZ HX300D ביד שנייה? אני זוכר שראיתי פעם.

סאב מצויין.

 

סאב מדהים ... שווה כל שקל לדעתי בתור בעלים של אחד כזה.

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

מצטרף עם שאלה על IDMAX 12..

 

במידה ואני מעוניין בסאב הנ"ל אבל ממש "קמצן" במקום בתא המטען, אפשר לשים אותו בתיבה קומפקטית של 12 (הייתי אומר גודל רגיל אבל אז היו שואלים מה זה רגיל... אז בוא נגיד בלי יותר מדי מקום עודף מסביב לסאב) ועדיין לקבל את רוב הביצועים הטובים שלי או שהוא רגיש לתיבות של "קמצנים" כמוני :wink:

 

תודה!

פורסם

לא יודע על IDMAX,אבל הרץ היי אנרג'י יש תיבה של 25-30 ליטר,וגם תיבה קטנה 17 ליטר (אני מדבר על 12")

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10


×
×
  • תוכן חדש...