Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאבא שלי יש סובארו ליאונה 93 1600 סמ"ק. מטופלת היטב והכל נבדק בה בקפידה ובזמן. אולם לפתע לפני כחודש הוא הרגיש משהו לא רגיל בנסיעה של האוטו. בדקתי שמן גיר ובקקס. לא מצאתי על המודד שמן גיר בגלל. אין לאוטו נזילות בכלל, הוא חונה תמיד באותו מקום ואין מתחתיו כלום. הוספתי כ 1.5 ליטר שמן גיר, והאוטו חזר לתפקד רגיל.

אתמול הוא פתאום הרגיש שוב שהאוטו לא כרגיל, בדק שמן ועוד הפעם לא מצא כמעט שמן. הוסיף גם כן 1.5 ליטר והאוטו חזר למצב רגיל.

יש לציין שמדידת השמן נעשתה לפי הספר, אחרי נסיעה קצרה, כאשר הגיר ב P.

האוטו אצלנו 12 שנה וזו פעם ראשונה שדבר כזה קורה!

מה דעתכם?

פורסם

אדיל שלום רב !

לא בקור האם בדקת מפלס נוזל הדראלי בתיבת ההלוכים( נוזל הדראולי אדום דקסרון 3 , במדיד הנמצא מימין לגלגל רזרבי), או שמן גיר 80/90 מינרלי, לבקאקס.

כמדומני שנוזל הדראולי, בתיבת הלוכים אטומטית בסובארו, בודקים בהילוך סרק (ניוטרל), ובמנוע חם.

המתן לחוות דעת נוספות בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

בדקתי כמובן את הנוזל של הגיר (הדיקסון האדום), ולא את ה 80/90 של הבקקס (אותו גם בדקתי אבל הוא תקין).

לפי הספר של הרכב צריך למדוד את השמן גיר ב P.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

כנראה שסתום המודולצייה נפרץ והמנוע יונק את השמן דרכו .

נתק את צינורית הוואקום המחוברת אליו וראה האם נוזל משם שמן - אם כן החלף שסתום.

אגב הרכב אמור גם לעשן מעט במצב זה האם שמתם לב במקרה?

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

איפה ממוקם השסתום הזה ואיפה נמצא צינור הוואקום הזה?

את האמת לא שמנו לב שהאוטו מעשן! אם הוא באמת יונק את השמן לתוכו, האם שמן המנוע כבר "מלוכלך" בשמן גיר?

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום אדל.

פתח מכסה מנוע והסר את גלגל הספר ממקומו.

הבט על הגיר מצד שמאל שלך שאתה מול המנוע למטה .

אתה תראה שני יחידות מוברגות על הגיר - הקדמית יותר היא היחידה החשמלית למניעת התנעה בהילוך ומאחוריה תראה חלק עגול המחובר אילו צינורית וואקום קטנה היוצאת ב 90 מעלות ומתחברת בהמשך לצינור מתכת.

נתק את צינורית הוואקום מהמודולטור וראה האם נוזל שמן.

אם כן החלף את המודולטור - ( מומלץ במוסך מפני שיוצא הרבה שמן בפתיחה).

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום ידידי צביקה.

אם הגוברנב הוא השסתום הצנטרפוגאלי (מותקן בחלקו העליון עם המכסה שלוש ברגים) אז לא .

אני התכוונתי לדיאפרגמה התחתונה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

ערב טוב,

היום בדקתי את צינור הווקום המדובר. לא יוצא ממנו שום דבר, בדקתי בכל המצבים D-N-P.

עוד רעיונות בבקשה!

פורסם

לפי דעתי ונסיוני, בנוגע לוואקום המדובר,לא יוצא הרבה שמן בפתיחה אלה אם כן יש לך הרבה שמן מעל ומעבר למה שצריך להיות,להחליפו לבד זה קל מאוד נפתח כמו בורג ונסגר בדיוק ההיפך, החלק עולה 190 ש"ח וקיים רק מקורי בחברה(למי שתהה).

בנוסף גם אם המנוע שואב מאותו שמן דרך היחידה אם היא דפוקה הרכב ייעשן לך ויהיו לך בעיות עם הגיר.

וגם אז כמה הוא כבר ישאב דרך אותו וואקום,זה דיי זניח.

אני חושב שאתה מאבד שמן כי יש לך נזילה בחלק של הרדיאטור שמתייחס לגיר,או בחיבורי הצינורות או ברדיאטור עצמו ואז כשהרכב בתנועה וזורם שמן תוך כדיי נסיעה ,אתה מאבד אותו משם.

דבר שני מאוד יכול להיות שאתה לא מודד טוב שמן ותמיד חושב שחסר,ואז אתה מוסיף עוד ועוד וזה גורם לנזק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...