Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפחיד רצח-עברתי את מגבלות הכיסא שלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעו מה קרה.

סימתי היום בסביבות השעה 22:30 את העבודה....... הקיצר מגיע לאוטו מחמם אותו אולי עשר דקות(לוקח לו המון זמן)..........

יוצא מהחניה בשפיים ונוסע לכיוון הבית (נתניה)........ נוסע לאט לא ממהר לשום מקום בנסיעה על 120......... רואה ממרחק את תחנת הדלק "דור יקום" ומחליט שאני נכנס לשם כדי לבדוק את לחץ הצמיגים בצרפתית שלי...........

אם מישהו מכיר את הפניה הראשונה שבאה מכיוון כביש החוף ונכנסים לתחילת הכביש של ישוב יקום.

הקיצר אני מכיר היטב את רצף הפניות שיש שם ומחליט שגם היום אני השתולל מעט......

מגיע במהירות נורמלית(אין לי מושג על כמה אני נוסע.)לפניה הראשונה, לוחץ ברקס חלש כדי להעביר משקל קדימה.........מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.

(מי שיש לו לב חלש שיפסיק לקרוא.)

...... מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.........התחת של המכונית יצא בצורה מפחידה רצח עד מצב שאני יכול לראות את המכוניות שנוסעות בכביש חוף...

כלומר הפניה היא 90 מעלות ימינה ועם הזריקה נוספו עוד 90-100 מעלות מפחידות ביותר........ מרוב המהירות שבאתי ומרוב הכוח שהעיף אותי לרגע חשבתי שאני הולך להתהפך, הזריקה היתה איומה פשוט מאוד עעעעעעעפתי מהכיסא.....כן כן עפתי מהכיסא....... כלומר התחת שלי ננגח בדלת הימנית ועף לכיוון האמברקס.........

כמובן שבמצב הזה הרגליים שלי היו מחוץ לשליטה מרוב הטילטול הרב שקרה שם.

לרעתי קיבלתי בראש טוב טוב ,אבל למזלי אני יודע לבחור פניות להשתוללות ובפניה הזו יש מקום לברוח (גיליתי שהמרחב הוא לא כל כך גדול) ........ הקיצר בדרך נס אני מצליח לסובב את ההגה ויוצא מזה אפילו בלי גז בגלל שהרגליים שלי עפו ביחד עם כול הגוף שלי.

יוצא לאחר טילטול מפחיד ביותר.

הקיצר ממשיך מעט הלאה בעוד הלב שלי מתחיל לסדר דפיקות לב מאלו שהופסקו חצי דקה קודם.....

יוצא מהאוטו כדי להבין במה חטאתי ועוד בצורה כזו מפחידה.

מגלה שלולית קטנה שלא נראתה קודם לכן ובנוסף מיד לאחר השלולית מוצב שם כמות די רבה של חצץ.

 

 

מסקנה:

1. לא ידעתי שהאוטו שלי יכול להפחיד אותי עד כדי כך.

2. לא ידעתי שאפשר לראות בזריקה את הצד שממנו באת.

3. לא ידעתי שאפשר להעיף בזריקה גם את התחת שלי ולא רק של הצרפתיה.

4. לא ידעתי שהחגורות באוטו עד כדי כך גרועות(או שזה אני הגרוע כאן)

 

הקיצר זו הפעם הראשונה שכך קיבלתי בראש.

אני הבטחתי לצרפתיה שלי שאני לא מותח שוב עד כדי כך את המגבלות שלנו.

ושב אני מודה קיבלתי בראש טוב טוב,עד כדי כך שכל שאר הנסיעה התבצעה על 100 קמ"שים בודדים.

פורסם

אולי לא שמתם לב אבל הכיסאות שיש ב-XSI הן ממש גרועות.

למה? תשובה: כי אין להם סף גבוה כלומר אתה יכול לעוף בקלות מהכיסא.

בראלי יש כיסאות עם סף גבוה.

 

לירן אתה לא תאמין פשוט כל האוטו הזדעזע כול הגוף שלי עף מצד לצד.

היתי בטוח שאני הולך להתהפך לאחר שגיליתי שאני יכול לראות את המוכניות שנוסעות בכביש החוף.

 

מ-פ-ח-י-ד........ר-צ-ח.

פורסם

4. לא ידעתי שהחגורות באוטו עד כדי כך גרועות(או שזה אני הגרוע כאן)

 

זה אתה הגרוע כאן, לא החגורה.

 

למה אני הגרוע?

אולי אני יחכים לאחר תגיד לי במה טעיתי ואני לא יחזור על בשנית.

 

חגרתי חגורה כמו שצריך ,אני אפילו לוחץ מעט עליה כדי שהיא תהיה מתוחה לגוף שלי.

פורסם

מה שקרה קרה, תגיד תודה לאלוהי הגורל שככה זה ניגמר.

והכי חשוב, קח את זה כשיעור שמישהו רצה ללמד אותך, תלמד את הלקח ותיישם אותו.

פורסם

וואלה אני חושב שאני צריך לקחת איזה קורס.

פשוט מאוד אני נהג גרועעעעעעעע. :(

 

המכה הזו לימדה אותי .

*לרדת במספר המצבים האלו זריז.

:( *אני גרוע על כבישים רטובים עד כדי פחד לנסוע בימים גשומים.(אני גרוע גם על יבשים). :(

*זה הכניס לי לראש שאני עדין ילד ואין לי כל כך ניסיון .

:? *להתרגל לנסוע עם מישקפיים.(יש לי אבל אני שונא להסתובב איתם.)

פורסם
וואלה אני חושב שאני צריך לקחת איזה קורס.

פשוט מאוד אני נהג גרועעעעעעעע. :(

 

המכה הזו לימדה אותי .

*לרדת במספר המצבים האלו זריז.

:( *אני גרוע על כבישים רטובים עד כדי פחד לנסוע בימים גשומים.(אני גרוע גם על יבשים). :(

*זה הכניס לי לראש שאני עדין ילד ואין לי כל כך ניסיון .

:? *להתרגל לנסוע עם מישקפיים.(יש לי אבל אני שונא להסתובב איתם.)

 

אם באמת תיישם את מה שאתה אומר עכשיו ולא תשכח את הכול מחר בבוקר, רק טוב ייצא מהארוע הזה.

פורסם

גם אני מקווה.

המכה הזו הורידה לי את הלב לדוושה.

וואלה כזה דבר בחיים לא עברתי ואני מקווה שבחיים אני לא יגיע לעוד כזה מצב,שפשוט מאוד אני עף מהכיסא ולא מצליח לתפוס את דוושת הגז.

 

(טלאור שיזכור את האירוע הזה עד יום מותו)

פורסם

שזה היה מה שזיעזע אותך וגרם לך להבין שאתה לא יודע לנהוג על כביש רטוב... ויש לך מזל גם שהתחת נזרק ושלא נכנסת לתת היגוי סופני - הרבה יותר מפחיד, מניסיון, וגם יכול להגמר רע מאוד

 

זה שעפת מהכסא זה סיפור אחר... לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמעו מה קרה.

סימתי היום בסביבות השעה 22:30 את העבודה....... הקיצר מגיע לאוטו מחמם אותו אולי עשר דקות(לוקח לו המון זמן)..........

יוצא מהחניה בשפיים ונוסע לכיוון הבית (נתניה)........ נוסע לאט לא ממהר לשום מקום בנסיעה על 120......... רואה ממרחק את תחנת הדלק "דור יקום" ומחליט שאני נכנס לשם כדי לבדוק את לחץ הצמיגים בצרפתית שלי...........

אם מישהו מכיר את הפניה הראשונה שבאה מכיוון כביש החוף ונכנסים לתחילת הכביש של ישוב יקום.

הקיצר אני מכיר היטב את רצף הפניות שיש שם ומחליט שגם היום אני השתולל מעט......

מגיע במהירות נורמלית(אין לי מושג על כמה אני נוסע.)לפניה הראשונה, לוחץ ברקס חלש כדי להעביר משקל קדימה.........מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.

(מי שיש לו לב חלש שיפסיק לקרוא.)

...... מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.........התחת של המכונית יצא בצורה מפחידה רצח עד מצב שאני יכול לראות את המכוניות שנוסעות בכביש חוף...

כלומר הפניה היא 90 מעלות ימינה ועם הזריקה נוספו עוד 90-100 מעלות מפחידות ביותר........ מרוב המהירות שבאתי ומרוב הכוח שהעיף אותי לרגע חשבתי שאני הולך להתהפך, הזריקה היתה איומה פשוט מאוד עעעעעעעפתי מהכיסא.....כן כן עפתי מהכיסא....... כלומר התחת שלי ננגח בדלת הימנית ועף לכיוון האמברקס.........

כמובן שבמצב הזה הרגליים שלי היו מחוץ לשליטה מרוב הטילטול הרב שקרה שם.

לרעתי קיבלתי בראש טוב טוב ,אבל למזלי אני יודע לבחור פניות להשתוללות ובפניה הזו יש מקום לברוח (גיליתי שהמרחב הוא לא כל כך גדול) ........ הקיצר בדרך נס אני מצליח לסובב את ההגה ויוצא מזה אפילו בלי גז בגלל שהרגליים שלי עפו ביחד עם כול הגוף שלי.

יוצא לאחר טילטול מפחיד ביותר.

הקיצר ממשיך מעט הלאה בעוד הלב שלי מתחיל לסדר דפיקות לב מאלו שהופסקו חצי דקה קודם.....

יוצא מהאוטו כדי להבין במה חטאתי ועוד בצורה כזו מפחידה.

מגלה שלולית קטנה שלא נראתה קודם לכן ובנוסף מיד לאחר השלולית מוצב שם כמות די רבה של חצץ.

 

 

מסקנה:

1. לא ידעתי שהאוטו שלי יכול להפחיד אותי עד כדי כך.

2. לא ידעתי שאפשר לראות בזריקה את הצד שממנו באת.

3. לא ידעתי שאפשר להעיף בזריקה גם את התחת שלי ולא רק של הצרפתיה.

4. לא ידעתי שהחגורות באוטו עד כדי כך גרועות(או שזה אני הגרוע כאן)

 

הקיצר זו הפעם הראשונה שכך קיבלתי בראש.

אני הבטחתי לצרפתיה שלי שאני לא מותח שוב עד כדי כך את המגבלות שלנו.

ושב אני מודה קיבלתי בראש טוב טוב,עד כדי כך שכל שאר הנסיעה התבצעה על 100 קמ"שים בודדים.

 

יופי, "גבר"....

תגיד, היית חגור ? כי אם כן, אני פשוט לא מבין איך הצלחת לעבור את הסגר מימין לירך שלך (אותו סגר שאתה פותח/סוגר את החגורת בטיחות) ולעוף לצד ימין...

אני גם מקווה שידית בלם היד לא נכנסה לך בעכוז (או שמה אתה נהנה מזה :mm_tongu:)

אם לומר את האמת, בקצב הזה, אני לא יודע כמה זמן האוטו הזה יחזיק אצלך....או שתיקח את עצמך בידיים ותשתולל במגרש סגור - או שאל תשתולל בכלל :!:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טלאור מס' דברים !

 

הכיסאות באמת גרועים... אבל זו לא הסיבה .

 

הסיבות הם :

 

חוסר ידע וחוסר ניסיון !

 

עם כל הכבוד החגורה היא לא מה שאמורה ל"הדביק" אותך למושב....

 

כאשר אתה נכנס למצב נהיגה ספורטיבית יש כמה דברים שאתה צריך לעשות אוטומטית , אח"כ הם יבואו לך כבר אוטומטית בנהיגה רגילה !

 

1. 2 ידיים על ההגה ( אגודלים מלטפים ולא מחזיקים ) קבוע ! ( יד עוזבת הגה רק כשצריך להעביר הילוך... )

 

2. כיווני מושב !!!!!!!!

 

3. לאחר שכיוונת את המושב רק תבין למה זה כל כך חשוב..... הרגליים צריכות להיות במצב שלא תתעייף מהן . הידיים צריכות להיות לא רחוקות ולא קרובות.... ( אני אדגים לך בהזדמנות באחד המפגשים )

 

4. עכשיו אני אגיד משהו קטן שיסביר לך למה "עפת" ! היית צריך עם רגל שמאל לתמוך את הגוף כלפי המושב ! וחזק !!! תאמין לי שזה היה מונע ממך לעוף .

 

אבל נהיגה לא לומדים ע"י קריאה באינטרנט..... אני אסביר לך כמו שצריך בהזדמנות....

ואז תלמד לאט לאט עם דגש על לאט ובקצב שלך , אתה לא יודע איזה שינוי זה . אתה צריך להרגיש את הרכב לדבר איתו / ה .

 

אני מאמין שתוך זמן נחמד אתה תתחיל לרקוד עם האוטו...... ( זה תלוי בך . )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מזל טוב!

 

קיבלת את ה"בומבה" שלך לשכל בלי שנגרם שום נזק לך, לאוטו, או למישהו אחר!

 

עכשיו כל מה שנותר לך זה להפנים שאתה לא יודע לנהוג, ולהתחיל ללמוד!

 

איתן

שעדיין לא עבר קורס נהיגה מתקדמת...

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

גם אני לא מבין איך התחת פגע בדלת ימין...נשמע לי המון לא הגיוני...כנראה שהתכוונת לשמאלית...זו הקרובה לנהג...או שאולי הXSI בריטית :twisted:

בנוגע לפנייה הזו... לרוב יש שם חצץ וכל מיני שטויות על הכביש אז תזהר

אני גם ממליץ כמובן על קורס נחמד שיעורר אותך קצת... זה לא יזיק...

:-)

×
×
  • תוכן חדש...