Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכנסים לאובר בוסט :).

ברצינות, אתה מוזמן לשבת איתי באוטו ולראות, שלוחצים מעט על הדוושה אפשר לטפס

לטורים גבוהים מאוד בלי להכניס את הטורבו לפעולה, בניוטרל כמובן!

מה גם שאפשר לנסוע עד 140 ויותר בלי לגדוש בכלל גם כן.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
ולך יש ניסיון עם רכב טורבו!?!?!?

יש לי איביזות כבר 3 שנים וכל מה שאתה אומר לא קשור לכלום.

אני גם יכול להביא את הרכב ל8 אלף טורים בלי להתחיל לגדוש אפילו -0.5

פעולת הטורבו קשורה נטו בדוושה, כמה שתלחץ חזק ככה תגדוש גבוה,

כמובן כמובן בהתאם לכמה שאתה מסוגל לגדוש.

 

 

תגיד אתה רציני?! אם היו לך 3 איביזות טורבו וזה מה שאתה אומר כדי שתתחיל לקרוא קצת.

אתה יודע מה גורם לטורבו לדחוף אויר?

בקצרה,הגזים שנפלטים מניעים אל הטורבינה של הטורבו,ככל שתעלה בסל"ד יווצרו יותר גזים משמע הטורבינה תסתובב יותר מהר.

הלאה,הטורבינה מייצרת אוויר שעובר לאינטר על מנת לעבור קירור ומשם למצערת\קרבורטור.

 

אז בוא תסביר לי איך תעלה בסל"ד בלי לגרום לטורבו לגדוש? יש לך אולי רגל קסמים?

 

בן.

Got To love It

פורסם

אונו טורבו,תיסלח לי אבל אני מבין קצת עינין ובדקתי את זה קראתי מדריכים ואני יודע שגם עם תילחץ 10% מהמצערת הרכב יגדוש ברגע שהוא יצתרך ולא משנה מה או מי,אני חקרתי את זה בכמה וכמה רכבים בעזרת דוד שלי(מכונאי) ברגע שהמנוע מתחיל לפלוט משקל מסוים שלCO2 הטורבינה מתחילה להיסתובב ולבנות גדישה וזה מתקבל מעל סל''ד מסוים(חלק מהרכבים ב3.5סל''ד חלק ב1.5סל''ד),לסיכום אני יודע מה אני מדבר אתה אולי לא יודע אבל זה כבר סיפור אחר,ואל תיעלב גם אני דיברתי שטויות בלעי שידעתי על מה אני מדבר למדתי החכמתי ואני יודע מה אני אומר

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

שאני יבין באיזה שפה כתבת עכשיו אני יענה.

 

תגידו מה אתם רציניים? מתי שתבקשו אני יראה לכם איך נוסעים על 120 קמ"ש בלי לגדוש בכלל!

בניוטרל בכלל אפשר לעלות לטורים מאוד גבוהים בלי לגדוש בכלל.

מי שיש לו רכב גודש יודע על מה אני מדבר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
נכנסים לאובר בוסט :).

ברצינות, אתה מוזמן לשבת איתי באוטו ולראות, שלוחצים מעט על הדוושה אפשר לטפס

לטורים גבוהים מאוד בלי להכניס את הטורבו לפעולה, בניוטרל כמובן!

מה גם שאפשר לנסוע עד 140 ויותר בלי לגדוש בכלל גם כן.

 

 

 

שאלה לי אליך,שבודקים לך את גזי הפליטה בטסט,אתה מעלה סל"ד בהילוך סרק,יוצאים גזים לא?

עניין הניוטרל\הילוכים לא קשור בכלל אם הטורבו גודש או לא.

 

לנסוע 140 בלי לגדוש זה משהו אחד ולהעלות סל"ד בלי לגדוש זה משהו אחר.

אני לא יודע באיביזה על כמה סל"ד אתה נמצא ב140 אבל במידה ואתה נוסע 140 ואתה נניח על 1500-2000 סל"ד אכן הוטרבינה לא תסתובב מספיק מהר כדי לייצר גדישה. במידה ולא תעלה את הסל"ד כמובן!

 

בן.

Got To love It

פורסם

פייי שיגעת אותי כבר.

אני מסביר לך שיש קשר ישיר בין הגדישה לבין עוצמת הלחיצה על הדוושה.

אפשר בקלות בנסיעה איטית להגיע ל-120 ויותר בלי לגדוש בכלל!

אם אתה מאיזור חולון עכשיו אני יבוא להראות לך את זה.

בדר"כ אני סבלני אבל היום לא כלכך.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
שאני יבין באיזה שפה כתבת עכשיו אני יענה.

 

תגידו מה אתם רציניים? מתי שתבקשו אני יראה לכם איך נוסעים על 120 קמ"ש בלי לגדוש בכלל!

בניוטרל בכלל אפשר לעלות לטורים מאוד גבוהים בלי לגדוש בכלל.

מי שיש לו רכב גודש יודע על מה אני מדבר.

 

 

 

אונו בוא אני יסביר לך לאט שתבין,האוטו פולט חמצן(CO2 בשפה מקצועית או בשפה שכולם מבינים חוץ ממך) ברגע שהאוטו מתחיל לפלוט מעל 50גרם(משתנה בין גדלים למגדשים) חמצן(שזה מתקבל בסל''ד בין 3 ל 7.5-8.2 במנועי בנזין ובדיזל מ1.3 עד ל4.5,כל מה שרשמתי בנתונים אלו בערך יכול ליהיות שהאוטו יתחיל לגדוש מ3.2 ולא מ3 לא משנה כולכך) הטורבינה מתחילה להסתובב ולבנות גדישה,סה תו לא הבנת גש מחר על הבוקר למוסך הקרוב לביתך שאל את המכונאי איך הטורבינה פועלת,או שפשוט תחפש באינטרנט,אני רוצה לעשות איתך סיבוב וליראות שהרכב שלך לא גודש ב8.000 סל''ד מענין אותי גם בניוטרל אתה תיראה שהוא יגדוש

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

מה אני צריך וויקיפדיה? יש לי טורבו בבית.

עצוב מאוד מי שלא יודע לשלוט בגדישה ברכב שלו.

בשביל לשמור על הטורבו אני נוסע כמעט תמיד בלי לגדוש בכלל.

לחיצות רכות על הדוושא יעזרו לך לנסוע עד 120 בערך בלי לגדוש כמעט.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

מנוע יגדוש תחת עומס, ספר לי כמה הצלחת לגדוש בסרק.

יש משתמשים שעדיף שלא יגיבו, עדיף להם לעמוד בפינה של השרת לפחות לרבע שעה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

ירין לא דובר פה על ווסגייט.

הבחור אמר שהוא יכול להעלות ל8K בסל"ד בלי שהטורבו יגדוש בכלל.

הוא לא אמר כלום לא על ווסגייט ולא על בוסט קונטרול וכ'ו.

לכן ה"ויכוח" הנ"ל מדבר רק על הסיטואציה הזאת.

 

בן.

Got To love It

פורסם

ירין,אני אישית לא דיברתי על ווסגייט או בוסטקונטרול אני דיברתי על סיטואציה שהרכב מקורי או מקסימום עם צ'ים פילטר וצנרת שום דבר אחר שמשנה את יחס התחלת הגדישה בסל''ד מסוים אלה מעלה את הגדישה בגבהות

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...