Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא כמובן הגזים בכוונה.

ה-wastegate קיים בין אם דובר עליו ובין אם לא (מובנה בטורבו) והוא ההסבר לאיך ניתן לנסוע בסל"ד גבוה בלי לגדוש.

כנ"ל לגבי בוסט קונטרולר, במאמר מדובר על הסולנואיד עצמו ולא על יחידה עם שליטה עצמאית - אותו סולנואיד קיים גם באיביזה שלו (N75).

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתחיל מזה שבאמת הגזמתם.

 

מילא מספר הודעות כאן ללא סימני פיסוק. מילא.

 

אבל גולשים רושמים כאן ואני מצטט: 'פייי'

 

לא חארם? לו רז היה רואה זאת הוא היה סוגר את הפורום לאיזה שבוע...

 

וכן, אפשר לעלות לטורים גבוהים ללא גדישה. נקודה.

 

זה אמנם יהיה מאוד בעדינות ודי ברגש עם דוושת התאוצה, תוך כדי אתם תצפו במשאיות חלוקה נעלמות לכם אל האופק, אבל זה אפשרי.

 

לילה טוב.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

גם אני רציתי לבדוק את הנושא בעצמי ואתמול בלילה שמתי לב שאם נגיד אני על 120 קמ"ש

והטורים על 3K אבל אני לא לוחץ על דוושת הגז, השעון גדישה היה במצב וואקום - אין גדישה.

וברגע שלחצתי ממש טיפה על הגז הגדישה התחילה לעלות.

אז זה נכון, אפשר להיות בטורים גבוהים גם בלי לגדוש.

פורסם

תודה שהגעתם!

כמעט הם הצליחו לשכנע אותי שאני טיפש.

 

נמאס מכל הקטע של "משפרי אינטרנט", מי שלא יודע ב100% מה הוא אומר

ושאין מאחוריו הוכחות או ניסיון עם רכבים משופרים שלא יגיב!

סתם מטעים פה אנשים טובים שבאים ללמוד ולשאול שאלות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

מן הסתם שהמצערת סגורה לא תיהיה גדישה זה ברור,אונוטורבו בדקת?,מה שאמרתי לך תנסה בניוטרל,בעצם בכל הילוך שאתה רוצה,תעבור את ה2.5 סל''ד תציץ בשעון הבוסט תמשיך עד ל 4.5 על 10%-100% מצערת פתוחה ותיראה שהגדישה עולה בהדרגתיות

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

ליאור הרוש המשפט הזה כוון בין הייתר אליך: נמאס מכל הקטע של "משפרי אינטרנט", מי שלא יודע ב100% מה הוא אומר

ושאין מאחוריו הוכחות או ניסיון עם רכבים משופרים שלא יגיב!

מילא שברחת מנושא האשכול, אבל אתה מתעקש על טעות... תקרא, תחכים ואולי גם תלמד על הדרך, במקום לנסות לשכנע שויקיפדיה היא מקור הידע המוחלט.

ולעניין עצמו- יצרנים רבים בוחרים בשילוב של טורבו עם מסילה משותפת ונפח מנוע קטן בכדי לשלב ביצועים טובים וצריכת דלק משופרת. עם ניהולי מנוע מודרנים אפשר להגיד שלהשגת הספק נתון עדיף מנוע מוגדש קטן על אטמוספרי גדול.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אלדד זה ברור למה זה חדש לך

 

זה לא היה לי כזה ברור, אני תמיד חשבתי שכשהטורים גבוהים יש גדישה.

ומה הכוונה ברור שכשהמצערת סגורה לא תהיה גדישה? לא על זה הדיון פה בכלל.

רק רציתי להראות שכשגם שהטורים גבוהים זה לא מוכיח בהכרח שיש גדישה.

אם המצערת פתוחה או סגורה זה לא רלוונטי פה.

פורסם

אני לא מבין מה ההגיון בליסוע בסל"ד גבוה סתם בלי לגדוש ולתת למנוע לצרוח,

 

לא רוצה לגדוש-לא צריך! פשוט נשאר בתחום הסל"ד הנמוך שלפני כניסת הטורבו

 

וזאת אם רציתי לחסוך בדלק, זה הכל.:-)

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
ולעניין עצמו- יצרנים רבים בוחרים בשילוב של טורבו עם מסילה משותפת ונפח מנוע קטן בכדי לשלב ביצועים טובים וצריכת דלק משופרת.

מסילה משותפת זה דבר נפלא, בעיקר למנועי דיזל מוגדשים, שם זה בהחלט בעל משמעות גבוהה מאוד (לחצים גבוהים).

בבנזין זה משולב עם מערכות הזרקה ישירה (מוסיף הרבה פחות תועלת מדיזל).

פורסם
ליאור הרוש המשפט הזה כוון בין הייתר אליך: נמאס מכל הקטע של "משפרי אינטרנט", מי שלא יודע ב100% מה הוא אומר

ושאין מאחוריו הוכחות או ניסיון עם רכבים משופרים שלא יגיב!

מילא שברחת מנושא האשכול, אבל אתה מתעקש על טעות... תקרא, תחכים ואולי גם תלמד על הדרך, במקום לנסות לשכנע שויקיפדיה היא מקור הידע המוחלט.

ולעניין עצמו- יצרנים רבים בוחרים בשילוב של טורבו עם מסילה משותפת ונפח מנוע קטן בכדי לשלב ביצועים טובים וצריכת דלק משופרת. עם ניהולי מנוע מודרנים אפשר להגיד שלהשגת הספק נתון עדיף מנוע מוגדש קטן על אטמוספרי גדול.

 

 

 

את האמת אין לי כוח לריב איתך,אני בדקתי את זה והזכרתי את זה באחת ההודעות שלי בשירשור,ואני בדקתי את זה עם דוד שלי(מוסכניק),אומנם לא על מכוניות משופרות אבל רכבי טורבו זה אותו דבר גם עם משופר וגם עם לא,ויצא לי לסוע על אימפרזה(משופרת,חזקה מאוד,בסביבות ה450 כ''ס)וראיתי שהאוטו גודש ב4 אלף ברבע מצערת פתוחה אז חלאס אל תנסה להראות כאילו אתה אלוהים ויודע הכל

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

לבחור שמעליי, ברור שבמצערת פתוחה האימפרזה תגדוש :roll:

אצלי ברכב (כמו של אונו טורבו רק קצת יותר יפה :wink:) במידה ומינון המצערת נכון אפשרי להגיע גם ל4.7 סל"ד בלי גדישה בכלל.

אולי אפשר יותר אבל לא ניסיתי.

ולכל החכמולוגים הינה חידה: כמה בדיוק אתם גודשים באיביזה ביונטראל גם עם מצערת פתוחה כמו ג'נה גיימסון?

אצלי לדוגמא לא תעברו את האטמוספירה אולי ב000001 באר.

פורסם

הויכוח הזה, מעבר לזה שהוא לא קשור בכלום לנושא הראשוני, גלש לפסיםפ דביליים לחלוטין ולכן ננעל.

שאו ברכה ואללה רחמת וובאראכאת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...