Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפש לך

מורל הייבריד / הרץ היי אנרג'י / הייבריד קלאורוס - קומפוננט ההרץ כ 1500 שקל לחדש ו2000 לסטים השניים

סאב - חפש ES300 ביחד 2 צריך לעלות פחות או יותר 700 שקל יד שניה אם אתה מוגבל במקום חפש את האח הקטן של ה ES300

ES250 אח קטן ומפלצתי לא פחות מאחיו הגדול.

CLARION 785 התועלת / מחיר שלו מהגבוהות שקיימות חדש עולה 1200 שקל יד 2 אפשר להביא אותו ב 1000-900 שקל

יש לו USB הוא עובד עם אייפוד אייפון ולעומת מוצרים דומים לא בשוק לא צריך לרכוש מתאם בשביל זה.

מגבר - חפש JBL 1004 יד שניה / sundown 50.4 / NAKAMICHI 4100 במבצע באתר חדש ב 1000 שקל יש הרבה אופציות.

ממליץ בחום רב!

לשמוע את הסט שאתה קונה לפני! לכל אחד את האהבה שלו לצליל אחר מה שישמע לאחד מעולה ומטורף וWOW

לאחר ישמע כצורם חזק מידי חוסר פאנצ'יות ועוד מושגים מעולם הסאונד.

הנה נשאר לך אפילו כסף להזמין את מי שמתקין לך לשווארמה. :wink:

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם
אתה יכול להציע לי איזה סט חמוד כזה?

נעזוב רגע תP3 ונתמקד במשו אחר שלא יתפוס לי את כל תא המטען.

אני אוהב צליל חד .

.

צליל חד זה פוקל,או הרץ היי אנרג'י,או הליקס אסקריפט

אם אתה רוצה לחסוך מקום בבגז',אז סאב 10" עם תיבה אטומה

ממליץ לך על הרץ ES250 או IDQ10

אם אתה מצפון,תגיע לאוטו'S בצ'ק פוסט,או ליאור מולטימדיה ברח' העצמאות בחיפה

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

עם ליאור מולטימדיה לא היה לי ניסיון,אבל מדובר ביבואן של ID בישראל

אוטו'S מומלץ,יש לו מבחר גדול של הציוד,וההתקנות בסיסיות איכתיות

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
עם ליאור מולטימדיה לא היה לי ניסיון,אבל מדובר ביבואן של ID בישראל

אוטו'S מומלץ,יש לו מבחר גדול של הציוד,וההתקנות בסיסיות איכתיות

אני צריך גם לעשות בניה

הוא יודע לעשות תעבודה?

פורסם
צליל חד זה פוקל,או הרץ היי אנרג'י,או הליקס אסקריפט

אם אתה רוצה לחסוך מקום בבגז',אז סאב 10" עם תיבה אטומה

ממליץ לך על הרץ ES250 או IDQ10

אם אתה מצפון,תגיע לאוטו'S בצ'ק פוסט,או ליאור מולטימדיה ברח' העצמאות בחיפה

 

לא הבנתי איך שמתה את אופי הסאונד של הרץ אם האופי של פוקאל(חד ?).

ממליץ לך גם לשמוע סאב של סרווין ווגה ה HED 12 שלהם גם נשמע מצויין.

ואם תוכל להוסיף עוד 200 ש"ח, תוכל להשיג אססין של AA שהוא פשוט פנטאסטי לרוב הדעות (כ 1000 ש"ח יד שניה).

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

הצליל של הרץ הוא גם חד,לא כמו פוקל,אבל חד

 

איזו בניה אתה צריך? בניה בבגז'-פלטה למגברים הם עושים,כל השאר צריך לשאל אותם

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

×
×
  • תוכן חדש...