Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפ' עבודה של מנוע


שלומי_אזולאי
שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מדוע חשוב טמפ' העבודה של הרכב שתשאר קבועה?

מובן לי שאם הטמפ' תהיה גבוהה מדי זה יוביל למנוע להיתפס, אבל אם הטמפ' לא תהיה 90 מעלות כמו שצריך אלה 70 מעלות קבוע, מה ההשלכות של טמפ' כזו?

נ.ב. אני יודע שהטרמוסטט גורם לבעיה הזו בזה שהוא פתוח כל הזמן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטמפ' עבודה נמוכה, צריכת הדלק גבוה יותר (מחשב הרכב נותן נתונים של תערובת דלק/אויר עשירה) ולכן גם זיהום האויר יהיה גבוה. בנוסף, שמן המנוע לא יגיע לטמפ' הרצויה ולכן התמיגות שלו לא תהיה אידיאלית.

 

טמפ' העבודה לא חייבת להיות קבועה אבל כן חייבת להיות בתחום כלשהו שהיצרן תיכנן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5563 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...