Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פה בעיה

 

אני מנסה לאלתר חיבור בין הדיוידי הנייד לחיבור ה AUX של המערכת ברכב

יש יציאה של אוזניות וCOAXIAL בDVD וקיבלתי כבל שמכברים לטלויזיה מצד אחד זה כניסה כמו לאוזניות ובצד השני 3 יציאות לטלויזיה RCA נקבה

 

אז חתכתי תכבל RCA מצד אחד כדי שאני יוכל לחבר לשם כבל של כניסה של אוזנייה כדי שיכנס לפאנל ברכב

זה הולך ככה:

דיוידי>כבל עם כניסה של אוזניות מתפצל ל3 בננות> פה אני מאלתר כבל בצד אחד בננה צד שני כניסה לאוזניות(AUX)> לרכב

 

בשלב לפני האחרון יש לי בעיה, אני אפרט:

בכבל של הבננה שחתכתי יש 2 חוטים, אחד צהוב(אולי כי בחרתי לחתוך תבננה הצהובה) וחוט אחד חשוף.

 

וחתכתי גם את הכבל של האוזניות עם הכניסה(בעצם זה המיקרופון אבל לא משנה). ובו יש 3 חוטים, ירוק,שחור ואחד חשוף.

השאלה איך אני מחבר את שלושתם ל2 חוטים של הבננה.

מי שיש לו ידע בזה בבקשה תנסו לענות לי. תודה מראש

ועוד שאלה

אני חושב שזה יעבוד אבל אם מישהו בטוח ב100% שזה לא יעבוד אז שיגיד לי

פורסם

לא לא חח

אני רוצה לחבר תסאונד של הדיוידי לרדיו דיסק ברכב

רק תסאונד

שישמעו ברכב ולא ברמקולים המעפנים של הדיוידי

פורסם

יש כניסת AUX

KENWOOD KDC-MP235CR

אני מעלה תמונות עכשיו באיכותגרועה מהפלאפון

 

 

זה הכבל שמגיע עם הדיוידי כמו שאתם רואים חיברתי בננה אבל הקצה השניה חשוף אז אני לא יודע איך לחבר בדיוק

czijmwmngm3y.jpg

 

החוט השחור פה זה הקצה השני של הבננה

והלבן זה החיבור של האוזניה

את שתי החוטים האלה אני רוצה לחבר, לא יודע איזה חוט לאיזה. אני לא רוצה לעשות קצר חס וחלילה

dzd25nkmqnmh.jpg

 

וזה החיבור לAUX של האוזניה שאת הצד השני שלה אני לא יודע איך לחבר לבננה

ywmtykjtyk4m.jpg

עריכה: אחרי שחושבים על זה כבר עדיף לחבר לכבל אחד בצד אחד כניסה של אוזניות וככה גם בצד השני ולא צריך להסתבך עם הRCAים האלה

פורסם

נכון בגוף הדיוידי עצמו יש לך שתי כניסות . או שתבדוק לאן אתה מחבר אוזניות.בגוף הדידוידי עצמו.

לאחר מכן קח כבל 3.5 PL וחבר צד אחד לaux וצד שניה לכניסת האוזניות

פורסם

3 גידים זה חיבור סטריאו.

 

המינוס משותף וכל גיד מבודד זה ערוץ אחר (שמאל וימין).

 

אתה צריך לאחד את חיבורי ה-RCA בצבע לבן ואדום, הצהוב זה אות וידאו.

פורסם

טוב אני כבר יעשה ככה

יש לי 2 3.5 PL של המחשב אחד של רמקולים אחד של מיקרופון

לשתיהם יש 3 חוטים בפנים(1 חשוף). למה שלושתם משמשים?

כי יש לי סתם חוט אבל בפנים יש רק 2 חוטים.

אז לאן אני מחבר את ה 3.5 PL עם ה3 חוטים לקבל עם 2 חוטים רק?

אה עריכה: אני יודע שהצהוב זה וידאו ביגלל זה חיברתי ללבן אבל זה לא משנה

אני רואה שבשביל להשתמש בRCI הזה זה סיבוך אין לי בננות ספייר לחתוך חח

אני ישתמש ב2 3.5 PL

אני ינסח את זה יותר טוב

יש לי שתי 3.5 PL ולשתיהם יש 3 גידים . 2 בצבעים ואחד חשוף

נגיד אני לוקח כבל רק עם 2 גידים ואני רוצה לחבר אותו בין שתי ה3.5 PL

איזה חוט הולך לאיפה?

פורסם

גם לי יש דיוידי נייד וקיבלת אותו עם שתי כניסות בגוף המכשיר ושתי כבלים אחד עם כנסיה למכשיר ויציאה של בננה צהובה והשני אדום ולבן שמאוחדים בסופו של דבר לאחד . ואז את הבננה האדומה לבנה וצהובה אתה מחבר לטלוייזיה.

אז בשביל לחבר לרדיו דיסק אתה צריך כמו שכבר אמרתי כבל 3.5 Pl .

פורסם

אה עריכה: אני יודע שהצהוב זה וידאו ביגלל זה חיברתי ללבן אבל זה לא משנה

אני רואה שבשביל להשתמש בRCI הזה זה סיבוך אין לי בננות ספייר לחתוך חח

אני ישתמש ב2 3.5 PL

אני ינסח את זה יותר טוב

יש לי שתי 3.5 PL ולשתיהם יש 3 גידים . 2 בצבעים ואחד חשוף

נגיד אני לוקח כבל רק עם 2 גידים ואני רוצה לחבר אותו בין שתי ה3.5 PL

איזה חוט הולך לאיפה?

 

השאלה שלי כזאת

אני רק צריך לדעת למה לעזזל יש 3 גידים ב 3.5 PL ולאיפה מחברים אותם אם יש לי רק כבל ארוך עם 2 גידים

ותודה על העזרה.

האם אני יכול לחבר רק את 2 הגידים הצבעוניים ואת החשוף לא לגעת זה יעבוד?

פורסם

ידוע: כל רמקול צריך מינוס ופלוס ע"מ שיעבוד.

ידוע: סטריאו צריך 2 רמקולים (ימין ושמאל).

ידוע: חיבור PL3.5 מעביר סטריאו (2 ערוצים).

 

שאלה: אז איך מ-3 גידים מוציאים סטריאו (שמצריך 4 גידים)?

תשובה: בחיבור PL המינוס משותף (הגיד החשוף) ולכן מ-3 גידים יצאו 2 גידים לכל רמקול, ובסה"כ 4 גידים.

פורסם
ידוע: כל רמקול צריך מינוס ופלוס ע"מ שיעבוד.

ידוע: סטריאו צריך 2 רמקולים (ימין ושמאל).

ידוע: חיבור PL3.5 מעביר סטריאו (2 ערוצים).

 

שאלה: אז איך מ-3 גידים מוציאים סטריאו (שמצריך 4 גידים)?

תשובה: בחיבור PL המינוס משותף (הגיד החשוף) ולכן מ-3 גידים יצאו 2 גידים לכל רמקול, ובסה"כ 4 גידים.

 

טוב שעה אני מנסה פה להבין בסוף הצלחתי להבין איך זה עובד חח תודה

פורסם

אם אתה לא מסתדר פשות תקנה כבל מתאם RCA לPL מוכן וזהו . בכל מקרה יותר מדי איכות אתה לא תקבל - אם אתה בכל

זאת רוצה לעשות הכל לבד אני מקווה שאתה יודע להלחים בצורה טובה . :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
אם אתה לא מסתדר פשות תקנה כבל מתאם RCA לPL מוכן וזהו . בכל מקרה יותר מדי איכות אתה לא תקבל - אם אתה בכל

זאת רוצה לעשות הכל לבד אני מקווה שאתה יודע להלחים בצורה טובה . :-)

אני עושה את זה בשיטה של רוסים

חושף חוטים עם שיניים מחבר את שתי החוטים עם סיבובים כמו צמה ושם סלוטיפ

אפשר לחשוב זה יוריד מהאיכות סאונד

או שכן? חח

בכל מקרה בדקתי היום במשמרת שלי בלילה זה עובד

×
×
  • תוכן חדש...