Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה - מכירת טויוטה קורולה 09


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום,

 

לאבי יש טויוטה קורולה 09 אוטומט יד 1 עם 3000 ק"מ.

אנחנו רוצים למכור אותה עקב חוסר שימוש (זה רכב גדול רק בשביל זוג מבוגרים).

הרכב הוא פרטי ולכן רציתי לדעת מהו הליך המכירה.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

פרסום בפורום מכירה עם פרטים מלאים ככל שניתן,כנ"ל ביד 2.

 

משם נראה לי שתסתדרו :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לפני מס' חודשים, כשקניתם את האוטו, לא חשבתם, שהוא לא מתאים לכם ?

 

בכל מקרה, למכור אותו עכשיו זה להפסיד הרבה כסף.

 

כי תצטרכו לרדת הרבה במחיר, בשביל שפער המחיר בין האוטו שלכם לבין אוטו חדש מיבואן יראה אטרקטיבי.

 

רוב האנשים יעדיפו לשלם עוד כמה אלפים ולקנות רכב חדש לגמרי, ולהיות היד הראשונה.

 

 

פורסם
פרסום בפורום מכירה עם פרטים מלאים ככל שניתן,כנ"ל ביד 2.

 

משם נראה לי שתסתדרו :)

 

את זה כבר עשיתי, תודה.

 

לפני מס' חודשים, כשקניתם את האוטו, לא חשבתם, שהוא לא מתאים לכם ?

 

בכל מקרה, למכור אותו עכשיו זה להפסיד הרבה כסף.

 

כי תצטרכו לרדת הרבה במחיר, בשביל שפער המחיר בין האוטו שלכם לבין אוטו חדש מיבואן יראה אטרקטיבי.

 

רוב האנשים יעדיפו לשלם עוד כמה אלפים ולקנות רכב חדש לגמרי, ולהיות היד הראשונה.

 

לצערי אבי לא לקח בחשבון שמצבו (לא אפרט) לא יאפשר לו להמשיך ולהשתמש ברכב.

 

שאלתי היא מה עושים אחרי שיש כבר קונה, והוא רוצה כבר לקנות?

הקונה התקשר אליי וסגר איתי שביום חמישי הוא בא רואה את הרכב, עושים בדיקה וכנראה גם קונה.

הוא אמר שהוא יגיע עם צ'ק בנקאי, רציתי לדעת האם יש משהו נוסף שצריך, או יותר נכון חייב לעשות להמשך.

תודה לשניכם על התגובות!

פורסם

עם הצ'ק הבנקאי הולכים לבנק שלו ומקבלים מזומן .

לאחר מכן הולכים לדואר ועושים העברת בעלות על חשבון הקונה אפילו שכתוב שזה באחריות המוכר.

 

מדפיסים העברת בעלות מאחד האתרים וממלאים .

פורסם

צ'ק בנקאי הוא כמו כסף מזומן (אלא אם כן מדובר בבנק למסחר :twisted::-D), תבדוק שהצ'ק אמין.. שווה לבדוק ב7 עיניים ואחר כך בעוד 8 עיניים ולקנח באיזו בדיקה ב2 עיניים ככה בשביל ההרגשה הטובה ואם כן, העברת בעלות בדואר וסעו לשלום.

פורסם

igalr תודה רבה, רק את הטופס יש בדואר נכון? כי אין לי מדפסת בבית.

 

צ'ק בנקאי הוא כמו כסף מזומן (אלא אם כן מדובר בבנק למסחר :twisted::-D), תבדוק שהצ'ק אמין.. שווה לבדוק ב7 עיניים ואחר כך בעוד 8 עיניים ולקנח באיזו בדיקה ב2 עיניים ככה בשביל ההרגשה הטובה ואם כן, העברת בעלות בדואר וסעו לשלום.

 

דבר ראשון - תודה!, דבר שני - איך יודעים שהצ'ק אמין?

פורסם
igalr תודה רבה, רק את הטופס יש בדואר נכון? כי אין לי מדפסת בבית.

 

 

 

דבר ראשון - תודה!, דבר שני - איך יודעים שהצ'ק אמין?

עדיף שתוציא את הכסף קודם בבנק ואז תעשו את העברת הבעלות.

ואם הקונה לא מוכן,אז שיעשה העברה בנקאית.

פורסם

יש זמן עד יום חמישי להדפיס זכרון דברים.

בדואר אין טופס זכרון דברים.

 

חשוב :

לדואר צריך להגיע בעל הרכב עם תעודת זהות.

 

 

אל תכנסו לבדיקות צקים חשבונות בנקים העברות ופרוצדורות בנקאיות.

עסקת רכב במזומן בלבד

פורסם
יש זמן עד יום חמישי להדפיס זכרון דברים.

בדואר אין טופס זכרון דברים.

 

חשוב :

לדואר צריך להגיע בעל הרכב עם תעודת זהות.

 

 

אל תכנסו לבדיקות צקים חשבונות בנקים העברות ופרוצדורות בנקאיות.

עסקת רכב במזומן בלבד

 

מה יש לרשום בזכרון דברים, נגיד את הסכום, שם הקונה, ת.ז.(מספר רשיון) מה עוד?

ואיך הוא יכול במזומן, זה סכום רציני מאוד?

פורסם

יש ניסוח שאומר שהקונה בדק את הרכב והוא מוצא חן בעיניו

שהדוחות מהרגע המכירה באחריות הקונה

יש עוד כמה סעיפים חפש באתרים את הניסוח המלא יש המון גרסאות אבל רובם דומים מאוד.

 

מאה אלף שח זה לא הרבה כסף

זה סה"כ 500 שטרות של 200

פורסם
מה יש לרשום בזכרון דברים, נגיד את הסכום, שם הקונה, ת.ז.(מספר רשיון) מה עוד?

ואיך הוא יכול במזומן, זה סכום רציני מאוד?

חפש כאן דוגמאות לזכרונות דברים מוכנים. קצת מישמש ויוצא לך יופי של זכרון דברים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קצת לא מובן לי, איך הקונה מגיע עם צ'ק בנקאי, עוד לפני שהוא ראה את הרכב, ולפני שנסגר המחיר. איזה סכום הוא ירשום בצ'ק בנקאי ?

 

ובכלל, החברים כאן בילבלו קצת את סדר הפעולות.

 

הסדר הנכון הוא כזה :

 

פגישה עם הקונה, הצגת הרכב + המחיר המבוקש.

בדיקה של הרכב על ידי הקונה.

משא ומתן על המחיר.

 

חתימה על זיכרון דברים, הקונה משלם למוכר מקדמה.

 

הקונה הולך לבנק, ומוציא צ'ק בנקאי על שם המוכר, על הסכום, שסוכם.

 

שני הצדדים הולכים לסניף הדואר, עם תעודות הזהות שלהם.

מעבירים בעלות. במועד זה הצ'ק עובר מקונה למוכר, ומפתחות הרכב עברים ממוכר לקונה.

 

אל תחשוב אפילו לבקש ולקבל את כל הסכום במזומן. צ'ק בנקאי הוא על שמך, והוא לא יכול לחזור. במועד הוצאת הצ'ק הבנקאי הבנק "משריין" את הכסף בחשבון, ואם אין הסכום הדרוש, לא ינפיקו צ'ק בנקאי.

 

בהצלחה.

 

 

פורסם

בוקי תודה רבה על הפירוט הרב!

ככה הקונה רשם סכום טיפה יותר נמוך ממה שאבי מבקש, כך שזה הרף המינימלי למכירה.

אני הצעתי לו להיפגש לפני המכירה ולקחת את הרכב לבדיקה, אך הוא התעקש לבדוק את הרכב, ואם אין בעיות לקנות.

אני לא יכול למכור לו מפני שהרכב רשום על שם אבי בלבד, ואבי לא יכול להגיע מחר לכן קבענו ליום חמישי.

הקונה טוען שהוא לא רוצה לקחת שני ימי עבודה, ויש צדק בדבריו.

 

בכל מקרה תודה לכל העוזרים, באמת שעזרתם לי "לסגור פינה" בנושא הזה.

פורסם

אבא שלך לא חייב להופיע אישית, בשביל להעביר בעלות לקונה.

 

אתה יכול לקחת את תעודת הזהות שלו (ושלך גם), ולהחתים אותו על "טופס ייפוי כוח למכירת רכב" (ניתן להוריד באינטרנט), ולבצע העברת בעלות במקומו.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...