Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים , יש לי מחשב עם 3 כרטיסי רשת.....

אחת שמתחבר למודם , ועוד 2 , כל אחד למחשב אחר בבית , והם מקבלים מהמחשב שלי אינטרנט.

עכשיו אני רצה להתקין פייר וול ,אבל לא יכול (חרוז) כי אני לא יכול ניראה לי לשתף 2 בפייר וול את המחשבים , ויוצא שהם לא מקבילם אינטרנט

מישהו יכול לעזור לי או להסביר לי ?

תודה

יוצא לריס?

פורסם

לדעתי מספיקים לך שניים.

אם המחשב בעל שני כרטיסי הרשת הוא ה"שרת" של האינטרנט, אתה צריך לכוון ששני האחרים ילכו אליו...

ואם כבר אני ממליץ לך על תוכנה שנקראת

Wingate

חפש את גירסה 5 ומעלה... נוחה, ידידותית, וקלה להפעלה

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לדעתי זה הפתרון:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=31191

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואם לא היה לך כוח להכנס ללינק כי אתה עצלן, אז הנה התמצית:

אם יש לך בעיית מחשבים, לך לפורום מחשבים. כאן זה פורום רכב.

תודה.Mr. Nobody

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

הגיון בריא.

לא כל דבר שלא קשור לרכב, קשור לאוף טופיק.

במיוחד אם יש מקום מסודר (פורום) לבעיות כאלה.

 

רוצה לצחוק על משהו שהיה במפגש, סבבה.

רוצה לעקוץ מישהו בפורום, סבבה.

רוצה לשרשר נושא מעניין או מצחיק במיוחד, סבבה.

מתעצל לעבור אתר ולשאול שם, תמות.

 

תסתכל על הפורום הזה (אוף פופיק).

99% מההודעות כאן הן של אנשים עצלנים ששואלים שאלות פרטיות שיכלו להיענות בפורומים אחרים.

זה נראה כמו פורום ער"ן. קצת הגיון בריא, זה הכל.

 

זה שרשום "לא בנושאי רכב", לא אומר שאפשר לשאול את כל השאלות הפרטיות/פרטניות שעולות לכם בראש.

גם אני אני כשיש לי שאלות בנושא רימינג בפי הטבעת במצבי אימפוטנציה קשים וטחורים, אני פונה לפורום המתאים (פורום "המורדים - מיה הכוסית").

 

יום טוב.

סמיה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...