Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת מבחן על הגולף GTI החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן היום יצאתי מהGTI שלי 2008 היישר אל הגולף 6 GTI החדשה ולנהיגת מבחן שאולי מעניינת חלק מכם-

להלן התרשמותי-2008 מול החדשה.

 

חיצונית החדשה נראת יקרה יותר,מבפנים הרבה יותר איכות ואחד מההגאים היפים והנוחים לאחיזה שפגשתי,תחושת המתגים איכותית יותר ונגיעות אלומיניום בכל מקום תורמות לרושם הכללי המצויין.

 

בגדול הדברים שלא אהבתי-

תנוחת ישיבה גבוהה מדי לטעמי גם במצב הנמוך יותר.

מנוע שלא מרגיש חזק יותר ועפ מחשב הדרך גם לא חסכוני יותר אם בכלל.

הרכב מרגיש רך יותר ומתגלגל יותר אבל הגולף שלי מצויידת במוטות מיצבים משופרים אז אולי בגלל זה.

 

זהו-!!!

מה כן אהבתי ועדיף בעייני על הקודמת-

נתחיל שלטעמי הסיסמא של אודי-"קידמה בזכות טכנולוגיה "לא היתה יותר נכונה מאשר בGTI החדשה-

התנהגות השילדה נתמכת בצורה מורגשת מאד בשלל עזרים אלקטרוניים-כל עוד הESP{שאינו ניתן לניתוק מלא}מחובר הרכב צייתן להפניית ההגה-גם תחת כח כמו חניך בגיבוש טיס,גם תחת כח מתפרץ אתה חש בדיפרצנאל החדש מעביר את הכח לגלגל האוחז שפשוט נידבק לאספלט ויורה אותך החוצה משיא הפנייה,הזנב משתף פעולה כל הזמן בקיזוזו של תת-ההיגוי מבלי להרגיש איבוד שליטה.

 

הצליל של המנוע פשוט מחרמן ואחד הטובים ששמעתי במכונית סדרתית,נוחות הנסיעה ההיתי אומר ללא שינוי ,אבל החדשה שקטה יותר.

הבדל נוסף ומשמעותי ביותר היא תיבת ההילוכים ה DSG, לטעמי זה מסמר נוסף בארון הקבורה של התיבה הידנית המסורתית. היא מעלה הילוך בשבריר שנייה, והכי טוב, היא מורידה הילוכים טוב יותר, מהר יותר ועם גז ביינים נפלא מהתיבה שבגולף הקודמת.

 

ללא ספק בתחומים רבים החדשה טובה מהישנה אבל הפער אינו מכריע ואינו שחור לבן. יש כאן צעד נוסף קדימה אבל לא צעד ענק. בסה"כ מי שמחפש הץ בק ספורטיבית מפנקת ואיכותית, לא ימצא מתחרה דומה לGTI החדשה ו/או הנאה קידמית שאוחזת כל... כל עוד הESP מחובר... כמובן.

בשבילי השיפור באיכות ובפאן הדינמי אינו שווה את ההפרש הכספי בין שלי {2008} לחדשה... אני מחכה לשירוקו R.

 

רובי

פורסם

 

מי שמחפש הץ בק ספורטיבית מפנקת ואיכותית-לא ימצא מתחרה דומה לGTI החדשה ו-או הנאה קידמית שאוחזת כל ....כל עוד הESP מחובר .....כמובן.

 

רובי

 

וה-ESP תמיד מחובר, לצערנו. מתג הניתוק שלו משחרר את בקרת המשיכה בלבד. ה-ESP בדור החמישי היה ליברלי יותר במצב OFF, על אף שגם שם הוא לא התנתק לגמרי. אגב, ב-GTI דור 5 הראשונות, כיבוי ה-ESP השאיר את הנורה הרלבנטית דולקת קבוע. במאוחרות - ובדור הנוכחי - האור כבה ונדלק. להערכתי זה לא רק שינוי סימול, אלא גם כיול פחות סלחני של המערכת במצב OFF.

 

לו הייתי רוכש את ה-GTI החדשה, ידנית כמובן(לא יכול להכחיש שמחשבת זדון כזו עלתה בראשי), הדבר הראשון שהייתי עושה הוא למצוא אשף אלקטרוניקה שידאג ש-ESP OFF אכן יהיה OFF במלוא מובן המילה - ומבלי לבטל את ה-ABS, כמובן.

 

כאחד שנהג את שתיהן, נוטה להסכים עם רוב הנקודות שציינת. אישית, אהבתי מאד את תנוחת הנהיגה בחדשה ומצאתי אותה נמוכה דיה עבורי(יש לי חולשה לעניין, מאחר ואני אוהב לשבת בתוך - ולא על - מכונית). למרות שהרושם הראשוני הוא של מכונית מעט פחות "חיה"(alive), ככל שנוהגים יותר מגלים עד כמה הדור החדש ממוקד יותר, מדויק יותר ומוריד את הכח לכביש ביתר יעילות. למעט עניין ה-XDS, ההבדלים אינם הסטריים אך מספיק מורגשים. בשילוב המחיר האטרקטיבי, אין ספק ש-GTI החדשה היא קניה מאד מוצלחת ומכונית נהדרת בפני עצמה.

 

נקודה מעניינת אחרת היא מה יקרה בתחילת 2010, עת תנחת כאן מגאן RS החדשה, עם מחיר תואם GTI וביצועים תואמי שירוקו R 8)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני חושב שה-ESP בר ניתוק, וחוזר רק תחת בלימה (כמו בדור הקודם). אבל לא התעמקתי בזה עדיין ולא נהגתי באוטו, אז אולי אני טועה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חושב שה-ESP בר ניתוק, וחוזר רק תחת בלימה (כמו בדור הקודם). אבל לא התעמקתי בזה עדיין ולא נהגתי באוטו, אז אולי אני טועה.

 

למרבה הצער, האח הגדול מוולפסבורג נותן כעת פחות קרדיט ליכולת הנהיגה של לקוחותיו - והסידור המוצלח יחסית של הדור הקודם נעלם. בכל מקרה ממליץ לך לנסות את החדשה בהקדם; אחת המכוניות היותר מהנות ורהוטות שנהגתי עליהן השנה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

נשמע לי מטופש לעשות כזה דבר (לבטל את ניתוק הבקרה), אבל אני אאמין לך. האמת, הסיבה היחידה לכזה דבר היא בגלל הכאילו דיפרנציאל מוגבל החלקה, שמשתמש ב-ESP לצורך פעולתו. אם תנתק אותה, תנתק אותו...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נשמע לי מטופש לעשות כזה דבר (לבטל את ניתוק הבקרה), אבל אני אאמין לך. האמת, הסיבה היחידה לכזה דבר היא בגלל הכאילו דיפרנציאל מוגבל החלקה, שמשתמש ב-ESP לצורך פעולתו. אם תנתק אותה, תנתק אותו...

 

לאו דווקא. האלמנט החיוני לצורך פעילות כל הממשקים האלו הוא ה-ABS ולא ה-ESP. ה"דיפרנציאל" הנ"ל יכול לבצע את פעולתו דרך ה-ABS על צמד הגלגלים המניעים בלבד ללא צורך להכניס את האחוריים לתמונה.

 

בב.מ.וו 135i ישנו תואם LSD כזה על הציר האחורי. שם הוא ממשיך לעבוד גם לאחר ניתוק כל הבקרות באופן מלא.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
נקודה מעניינת אחרת היא מה יקרה בתחילת 2010, עת תנחת כאן מגאן RS החדשה, עם מחיר תואם GTI וביצועים תואמי שירוקו R 8)

 

מה גורם לך לחשוב שקרסו יביאו את הRS (היות ובעבר לא הביאו), ושהיא תתומחר כמו הGTI כאשר היום הGTI מתומחרת כמעט כמו המגאן ספורט.

הרי מן הסתם המגאן ספורט החדשה תעלה עוד כמה אלפי שקלים, ככה שהמחיר יהיה עוד יותר קרוב לGTI.

המגאן ספורט RS אמורה לעלות אפילו יותר. אם בכלל יביאו אותה. וזה כמובן בלי לפסול את ייבוא השירוקו R (דבר שסביר שצ'מפיון יעשו במידה וקרסו באמת יביאו את המגאן R).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עוד לא יצא לי לנהוג על ה-GTI החדשה או לראות אותה בכלל, אבל...

מהדברים שנאמרים פה אני רואה שהחלפה של GTI MK5 בחדשה היא לא שיא הכדאיות.

מה שכן, אני מקווה שיביאו את השירוקו והגולף R, או שתהיה אפשרות של יבוא מקביל לרכבים הנ"ל, למגאן RS, פוקוס RS וכו'...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
מה גורם לך לחשוב שקרסו יביאו את הRS (היות ובעבר לא הביאו), ושהיא תתומחר כמו הGTI כאשר היום הGTI מתומחרת כמעט כמו המגאן ספורט.

הרי מן הסתם המגאן ספורט החדשה תעלה עוד כמה אלפי שקלים, ככה שהמחיר יהיה עוד יותר קרוב לGTI.

המגאן ספורט RS אמורה לעלות אפילו יותר. אם בכלל יביאו אותה. וזה כמובן בלי לפסול את ייבוא השירוקו R (דבר שסביר שצ'מפיון יעשו במידה וקרסו באמת יביאו את המגאן R).

 

מגאן RS היא מגאן Renault Sport, או מה שאתה קורא לו מגאן ספורט ויובא ביבוא סדיר ארצה. מה שלא יובא הן המהדורות המיוחדות, שממילא עדיין לא קיימות ב-RS250 החדשה.

 

הדגם החדש אמור להגיע ארצה בינואר, במחיר של כ-200,000 ש"ח, מקביל למחירה של GTI שלוש דלתות ידנית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אם המגאן RS החדשה תעלה 200K היא תהווה תחרות רצינית ל-GTI, בתנאי שתהיה איכותית ונעימה בפנים (לא כמו הקודמת).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ללא ספק בתחומים רבים החדשה טובה מהישנה אבל הפער אינו מכריע ואינו שחור לבן. יש כאן צעד נוסף קדימה אבל לא צעד ענק. בסה"כ מי שמחפש הץ בק ספורטיבית מפנקת ואיכותית, לא ימצא מתחרה דומה לGTI החדשה ו/או הנאה קידמית שאוחזת כל... כל עוד הESP מחובר... כמובן.

בשבילי השיפור באיכות ובפאן הדינמי אינו שווה את ההפרש הכספי בין שלי {2008} לחדשה... אני מחכה לשירוקו R.

 

רובי

 

ומה עם S3? ;)

פורסם
לאו דווקא. האלמנט החיוני לצורך פעילות כל הממשקים האלו הוא ה-ABS ולא ה-ESP. ה"דיפרנציאל" הנ"ל יכול לבצע את פעולתו דרך ה-ABS על צמד הגלגלים המניעים בלבד ללא צורך להכניס את האחוריים לתמונה.

 

בב.מ.וו 135i ישנו תואם LSD כזה על הציר האחורי. שם הוא ממשיך לעבוד גם לאחר ניתוק כל הבקרות באופן מלא.

 

אין באמת הפרדה בין ESP לABS. הכל מנוהל על ידי אותה יחידה. אין גם מצב ניתוק, לא בגולף MK5 ובטח לא בMK6 - היחידה נכנסת לכיול אחר ותו לא. ואפילו אם הייתה הפרדה והABS והESP היו יחידות שונות, הגיוני יותר שדווקא הESP (שמסוגלת להפעיל לחץ בלימה) תהיה האחראית ולא הABS (שכל תפקידה הוא מודולציה ללחץ קיים על ידי הנהג).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מגאן RS היא מגאן Renault Sport, או מה שאתה קורא לו מגאן ספורט ויובא ביבוא סדיר ארצה. מה שלא יובא הן המהדורות המיוחדות, שממילא עדיין לא קיימות ב-RS250 החדשה.

רגע, עכשיו רנו קוראים לרנו ספורט ה"רגילה" RS? איזה סיבוך...

Insane things comes from insanely people.

פורסם
רגע, עכשיו רנו קוראים לרנו ספורט ה"רגילה" RS? איזה סיבוך...

 

תמיד קראו לה RS(רנו ספורט). דגמים חמימים של רנו(למשל קליאו GT או מגאן 2.0TCE) נקראים רנו ולא רנו ספורט. המהדורות המיוחדות של מגאן RS נקראו F1, טרופי, R26, R26R.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...