Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קראתי את השרשורים שנפתחו בכל הנושא הזה של ניקוי הפנסים הקדמיים העכורים של הרכב.

יש לי כבר דרך פעולה לעבודה ואני מודע לציוד הנדרש (דלי מים, חומר ווקס, נירות ליטוש, מטליות, אולי צמר גפן, סלוטייפ להגנה מסביב, עוד משהו?)

 

רק שלא הצלחתי להבין את מהות המספרים לניירות ליטוש.

מה זה נייר מים? האם הדפים האלו הם אותם דפים שמשמשים לעבודות בניין?

מה זה נקרא עדין ממש? 500? וחזק ממש זה 1200?

 

 

תודה.

פורסם

נסה קודם כל לנקות את הפנסים עם משחת שיניים.

פשוט מרח משחת שיניים על הפנס, חכה כמה דקות עד לייבוש ואז נגב עם צמר גפן.יכול להיות שזה יעזור ויכול להיות שלא

אבל נסה, אין לך מה להפסיד.

פעם עלה כאן שרשור על זה,וגם משתמש אחד לא זכור לי את שמו הביא על זה מדריך.

פורסם

נייר מים אינו נייר זכוכית, נייר מים היינו יריעת "נייר" העשויה מחומר סילקוני ועליה יש "גרגירים" בגודל מיקרוסקופי נייר זה משמש לשם ליטוש, הנייר היינו בעל רמת חספוס משתנה בהתאם למספר או יותר נכון לדירוג , ככל שהמספר גבוהה יותר כך נייר המים עדין יותר.

הדרגות השכיחות של נייר מים הן : 600, 1000, 1200 וכולי'

כך שבמקה הזה 600 היינו נייר המים המחוספס יותר לעומת 1200.

בעת שימוש בנייר המים יש צורך לעבוד כמובן עם מים רצוי להוסיף סבון במידה ורוצים לנקות משו לדוגמא פנסים :-P

 

חוצמזה יש כאן פירוט כולל של התהליך כולל המלצות לחומרים שונים ותמונות של התהליך

כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221346

וכאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=245192

 

דרך אגב יש לי מספר ניירות מים ברמות חספוס שונות שנשארו לי ולא השתמשתי וכנראה גם לא אשתמש אשמח להעביר לך אותם.

 

בברכה,

אדם.

פורסם

כדי ללטש פנסים רצוי להשתמש בינירות מים עדינים עד מאוד, 800 ומעלה.

אם אתה מוצא מקום שיש בוא ניירות של 2000 זה טוב מאוד לליטוש האחרון.

 

רצוי זרימת מיים קבועה על הפנס בעת הליטוש.

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

ובסוף התהליך עם הניירות - באיזה פוליש להשתמש?

בעבר השתמשתי במשחת שיניים והתוצאות היו ככה ככה.

 

יש חומר קצת יותר מקצועי?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ובסוף התהליך עם הניירות - באיזה פוליש להשתמש?

בעבר השתמשתי במשחת שיניים והתוצאות היו ככה ככה.

 

יש חומר קצת יותר מקצועי?

גם לי זה קרה, אתה צריך לשפשף עם הצמר גפן יותר ואז הפנס יצא חדש.(אני עשיתי פעמיים את התהליך)

BMW אם זה לא יהיה תוצאה טובה אז תחזור שוב על הפעולה. זה תלוי במצב הפלסטיק.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...