Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

 

ישנה בעיה קטנה בעת החלפת הפולי התחתון במנוע פינטו (מנוע פורד של סיירה).

ניסינו להוציא את הפולי בעזרת חולץ אך ללא הצלחה, במנוע השני (מנוע 1600 לעומת מנוע 2000) הצלחנו להוציא אותו ללא בעיה.

 

יש למישהו טיפים או ניסיון עם הוצאת פולי תחתון במנוע כזה?

 

תודה, JEP.

פורסם

ההצעה הכי יעילה ומהירה היא לקחת את המנוע לפנצ'רייה קרובה או מוסך ולפתוח בעזרת פטיש אוויר.

כל הקומבינות האחרות סתם יעשו לך חיים קשים.

פורסם

דני בוקר טוב.

פותח השרשור התכוון כיצד לחלץ את הפולי מהקרנק, ולא כיצד לשחרר את הבורג.

נראה שהתמונה היא להמחשה בלבד.

קבל מס' שיטות שנוסו בהצלחה.

א. יש לשמן עם שמן ברקס כמות נכבדה ולהמתין כרבע שעה. לאחר מכן חולץ עם מעט דפיקות פטיש.

ב. לחמם מעט את הפולי במרכזו עם ברנר, דבר שיצריך החלפת מחזיר השמן.

ג. להתיז גז קירור לתוך הברגת הקרנק. גם גז מזגנים יתאים, אם תהפוך את הבלון, כדי שיצא גז נוזלי.

בועז.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זה הפולי העקשן:

 

16112009003i.jpg

 

החלק המסומן זה המקום שהפולי נסדק בעת ניסיון הוצאה עם חולץ.

 

16112009004.jpg

 

בקרוב ננסה את עם שמן ברקס, מקווה שיעזור.

 

JEP.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על ההקפצה, אבל אני רוצה לעדכן בנושא.

הפולי מסרב לצאת בכל מחיר, הבאנו חולץ ממש רציני והפולי מתקשה לצאת בכל מחיר. יש למישהו הצעות או טיפים במקרה שאנחנו עושים משהו לא נכון?

 

תודה, JEP.

×
×
  • תוכן חדש...