Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בצבא - עתודה ושיבוץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

למדתי יג-יד' מחשבים עתודאי, טכנאי מחשבים-רשתות מחשבים.

היום סיימתי טירונות 02 בזיקים.

בבחירה בבקו"ם היה לי בין חיל תקשוב לחיל האוויר,

היום קיבלנו צו לקורס ואני מיועד לקורס "טכ טילים נ"ט מתקדם", בבה"ד 20 בצריפין.

 

לפי מה שהבנתי הקורס הוא חיל חימוש בכלל, איך אני קשור לזה?, למדתי משהו אחר לגמרי.

הרוב קיבלו בה"ד 7 דווקא תקשוב.

 

איזה תפקידים יכולים להיות אחרי הקורס?,איזה בסיסים ואיזה יציאות?.

כמה זמן נמשך קורס כזה?.

 

אשמח לכל עזרה ומידע לגבי זה, האם יש אפשרות לצאת יומיות וכו'?.

 

היום סיימתי טירונות, ומחר אני אמרו להתייצב בבה"ד 20 4ג, ב8:30 בבוקר,

האם יש סיכוי לסגור שבת ראשונה ישר אחרי שסיימתי טירונות?.

 

תודה.

פורסם

מאיזה איזור אתה בארץ ?

בכל מקרה,יתכן ותוכל לפנות לבקו"ם להבהרות אם כי צרכי הצבא יקדמו לכל.

תקווה,שבסופו של דבר לא תגיע ליחש"מ שמשון קרוב לצומת גולני- זה מחנה עבודה של ממש למרות שבחלק מהמקרים עש\ושים שם יומיות

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בה"ד 20 זה חיל חימוש.

 

ישנו תמיד סיכוי שתשאר שבת, אפילו שלא נראה לי שתגיע בחמישי ותשאר שבת.

 

ביננו? אני לא הייתי מסכים לקבל את השיבוץ הזה. בכל מחיר.

פורסם

2 ידידות שלי עשו קורס דומה(לא בדיוק אותו השם) בבה"ד 20 (הנדסאיות אלקטרוניקה). אחת הגיע לגדוד של גולני והייתה ביחידת מפקדה כלשהי והשרות שלה כלל המון בטן גב ואילו השניה הגיע לעזה וקרעה את התחת בעבודה.

אני יכול לומר שאתה לא הראשון ובטח שלא האחרון שנדפק מהעסק הזה, בערך באזור הגיוס שלי היה בלבול במערכת המחשבים וכיתת הנדסאי מכונות שהיו אמורים להיות מכונאי נמ"ר הגיעו לחיל אוויר לטכנאי מסוקים ומטוסים ואילו ההנדסאים של חיל האויר הגיעו לחימוש והיום הם מכונאי נמ"ר, בזמנו חשבתי שזה סתם שמועות אבל מאז פגשתי 2-3 אנשים כאלה.

או שתבקש יפה (לפני שאתה מגיע לבה"ד 20) או שתלך בדרך הרעה.

×
×
  • תוכן חדש...