Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן קניתי מכונית, ומאחר שאני נהג חדש, החלטתי ללכת על מכונית קטנה, זולה, אך גם חזקה.

 

לקחתי לבסוף קנו קליאו B, שנת 2000, עם כ-60.000 קילומטרים.

 

מאחר והאוטו אינו מושלם, יש ברצוני לדעת היכן ניתן לתקן כמה דברים, שאותי קצת מעצבנים.

הדבקת הפנלים של הדלתות, החלפת פנסי הערפל (או תיקונם), והתקנת חלק תחתון של הטמבון (הדבר שיתקע במדרכה).

 

אני באזור רעננה, ככה שרציתי לדעת איפה אני אוכל למצוא חלקים לאוטו, ואיך לבצע את הדבקת הפנל...

 

 

תודה רבה

benji1703

פורסם

את הפנלים של הדלתות אתה יכול להדביק לבד, עם דבק מגע. הבעיה זה לקבע את אותם אחר כך לכמה שעות, בשביל ללת לדבק להתייבש.

 

תנסה אולי להשתמש במקל של מטאטא, ולתת קונטרה מהדלת השניה, או תמצא פיתרון יצירתי אחר.

 

לגבי פס הגומי מתחת לפגוש - גם בקליאו שלי זה חסר, ואני לא רואה טעם להחזיר את זה.

 

מה קרה לפנסי ערפל, שאתה רוצה להחליף אותם ?

 

 

פורסם

הם לא עובדים.

 

הפיוז תקין, המנורה תקינה. פשוט לא נדלקות. יש אפשרות שזה קיבל קורוזיה?

 

ואגב, הפלסטיק מתחת לטמבון מיועד להעיף את המים לצידי המכונית למניעת "אקווה פלאנינג" (עם המושג קיים בעברית).

 

ולגבי הדלתות, על איזה סוג דבק אתה ממליץ, כלומר - האם עדיף דלק לפלסטיק, לבדים, או משהו מיוחד? משהו שיחזיק.

×
×
  • תוכן חדש...