Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום,

 

אני אולי מנודה מהחברה פה בפורום ואני לא יודע מי זה אוהד, ככה שאם תרשום את הניק שלו לכולנו יהיה יותר פשוט וגם רוב האנשים מעדיפים שחיות טורפות שמשוטטות ברחבי האינטרנט לא ידעו איך קוראים להם.

אני מבין שאתה הבעלים של הרכב, המדובר ולפני שאתה קופץ על זה שכולנו טועים תבחן שוב את הפרטים שניתנו לנו על הרכב ותגיד בעצמך איפה אנחנו טעינו, אמנם לא חשבנו על הראגטה אבל גם לא טעינו לפי הפרטים שהיו לנו.

שנית, כמו כל השפוי באדם (ולא לאהוב אונו זה לא נקרא חוסר שפיות אז אל תתחיל להתנפח ולהעלב) מחפשים את הדרך שבה הרכב יהיה חוקי כי לא כל אחד ולא משנה כמה הוא אוהב את הרכב שלו מוכן ללכת ולהפוך אותו ללא חוקי בשביל עוד 200 סמ"ק.

אז שלפני שאתה תוקף תפעיל קצת שיקול דעת.

 

אני מאוד אשמח לפרטים על ההשתלה, (האמת היא שאני מאוד מתעניין בתחום ההשתלות הלא שגרתיות). ואינ לא מבקש פרטים בפרטי כי אני מאמין שרוב חברי הפורום יגלו עניין רב בעבודה שנעשתה ומי יודע אולי תקבל כמה טיפים שיעזרו לך לפתור כמה תקלות או להעלות את המקצועיות של העבודה שלך בעתיד.

פורסם

אני אוהד ולא אוהדי ולא אוהדאני

ולאסף שהוא ידוע בכינוי: asaf_123456

 

מה המצב אח שלו! איזה כיף לראות שגם אתה בפורום!

אז הפיאט של אסף היא בעצם זאת שהביאה לי את החשק והתחלתי לשים לב שיש דווקא אונו מאוד יפות למכירה

וזה דווקא פלוס מאוד גדול כי פחחות זה לא התחום שלי ולהוסיף עוד 2000 או 3000 ש''ח זה משתלם בשביל רכב

עם מרכב נקי וצבע טוב (מקסימום פוליש וקצת ווקס זה כבר שטויות)

 

ואסף בקרוב יתפנה לי קצת זמן מהעבודה אז נוכל להתחיל את המערכת חשמל שלך ונעשה לה החייאה כמו שצריך

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

טוב נתחיל בקוקו או מה שזה היה אני לא נעלב וכשאמרתי "לכל הטועים" לא היתכוונתי שמישהו טעה בקשר להערכות שלו פשוט היתכוונתי למי שיושב וחושב איזה אוטו זה הטעיתי אתכם גם כי טועים (תוהים) מלשון תהייה .

בקשר להשתלה זה התחיל כשהייתי מאושפז בבית חולים וחיפשתי תעסוקה אז קניתי רכב במקרה שלנו:פיאט אונו....

שנסעה כמו הצרות שלי אוטומטית גיר רציף,ומשם?

עגלה עגלתית מתה החלטתי שאני עושה מהכרכרה משהו שיכול להיקרא אוטו א-ו-ט-ו טוב התחלתי.

היה לי כבר יעדים מוכנים ככה שלא התחלתי בלי לדעת כוון היתייעצתי בפורום אחד באטליה בלווי חבר ולפי ויעוץ שם הוחלט על מנוע למרות שתחילת הפרוייקט הייתה לכוון מנוע עם 2 קאמשפטים מה שלא נימצא בהישג יד בארץ בסוף הלכתי על מנוע מיושן ונחמד 1.6ליטר שעם מיספר שינויים והעברות חלקים מהאחד לשני ישב ויושב באוטו הגיר בא עם המנוע הוא זהה לגיר ה אונו רק עם הילוך 3 קצר ארוך יותר (מידי לטעמי)מערכת הזרקה של אונו 1.4 וכל המערכת הצתה כולל הדיג'יפלקס 2 ומספר חיישנים לדוגמא חיישן בסעפת פליטה ביניקה ובגל ה ארכובה .

ומשם סעפת עם מיספר שינויים כוללת בתוכה גם הורדה של דוד אחד פילטר פתוח ומערכת הצתה אלקטרונית עם קידום ואיחור הצתה אוטומטי הגדלת הרדיאטור והחלפת הוונטה למשו חזק הרבה יותר בכדי להוריד את הנטייה להיתחממות כמה שיותר.

חלק ניכבד מהחלקים הגיעו מלנצ'יה ישנה מרובעת כזו ואני לא זוכר את הדגם וגם הראש מנוע בא ממנה עיקר ההתאמות היו בתושבת הדקמת ובמערכת החשמל שעברה שינוי מאסיבי שבין היתר היה כרוך בביטול המזגן זהו בסך הכל אם יש עוד שאלה בקשה.

פורסם

אסף אתה מעלה לי את החשק להביא כבר איזה גרוטאה

 

בסוף אני יתחתן איתך ובחתונה כשתהיה לבוש בשמלה לבנה (תעשה דיאטה קודם)

נבוא עם פיאט אונו לבנה

 

הכל בהומור כמובן

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...